Elnou va escriure: Hola,
Et posso la meva experiencia per si t'ajuda:
-Jo soc de Vilanova tot i que treballo a BCN. Pel mateix motiu que tu (ubicació i preu) vaig començar el C a ZonaF.
-La teorica no val la pena ferla "per lliure" tot i que SI que es pot. No val la pena perque totes les autoescoles ja et fan un "pack" i no t'estalviaras res per fer-ho per lliure.
-Tot i estar a zonaF, no vaig anar a cap clase teorica seva. Vaig agafar el libre, vaig fer tests online i llestos.
-Finalment em vaig canviar a una autoescola de Vilanova, ja que a Barcelona les cues son brutals i portava uns 8 mesos esperant per fer circulació.
Recomanació: Pregunta preus pel garraf/penedes dels packs de Carnet C i fes-ho aqui. Aniràs molt més rapid.
Moltes gràcies!
És complicat que ho pugui fer pel Garraf. Ja m'agradaria, però és que agafo el tren cap a Barna a les 8 i algo i torno ja a les 21h.. En principi ho faré a Barna per això, però gràcies per la recomanació, m'ho miraré a veure si m'ho puc muntar d'alguna manera.
Pel que fa el tema dels packs teoria+pràctica, sé que sortirà millor que fer-ho per separat, però no sé quant costaria només la part pràctica. Perquè la teoria, si la fes pel teu compte, només has de pagar les taxes que són unos 90 euros si no he llegit malament (més el material). Tot això ve perquè, com comentava, no tinc ara diners per pagar-ho tot i volia aprofitar el temps i mentre estalvio fer la teoria i no haver d'esperar a reunir els calers.
En tot cas parlaré amb l'autoescola, a veure si ells fan només la part pràctica i quant costa, i si no ho fan, veure si es pot pagar el pack complet en uns mesos o pagar la part corresponent a la teoria i quan la tingui pagar la resta... la qüestió serà comparar preus de:
- Apuntar-me al pack complet a l'autoescola tot i que no vagi a cap classe (en cas que no calgui pagar-ho tot sencer per avançat)
- Fer la teoria per lliure comprant llibre i pagant taxes a tràfic i després les pràctiques a l'autoescola.
El que més m'importa és, d'una manera o una altra, poder començar a estudiar JA la part teòrica i poder pujar a examen el més aviat millor.
Gràcies!