Depèn de la posició actual i mèrits que tinguis, jo crec que els apunts no s'han d'aparcar fins que no surti el teu nom a la llista de admesos a l'escola.
Bandam va escriure: I els 225 que encara quedem la la 81/18 que fins final de Maig no es sabríem els merits provisionals... haurem de tornar a estudiar x si acaso?
Us oblideu que encara ens falta aprovar l'entrevista i les mèdiques. Jo fins que no vegi el meu nom a la llista de proposta per fer el curs fe formació, actuaré com un opositor més. Tot i sabent que estic en una posició per no preocuparme pèls mèrits.
Ahir vaig fer la consulta de quan sortirien les bases a través del formulari de contacte de la web de interior.gencat.cat. M'han respost molt ràpid, obviament sense data concreta, pero textualment m'han dit això:
"D'acord amb l'anterior, està previst que en el transcurs del primer trimestre de l'any 2019 es faci pública una convocatòria d'accés a la categoria de bomber/a de l'escala bàsica del cos de Bombers."
Segons Manel Pardo els d'aquesta convocatòria en un any estan a parc, els de la 81-18 al octubre.
Pel que sembla comença a agafar forma el treure el camió, mèrits i escurçar tot el procés per la 19......
De ser així trobo molt malament canviar les normes del joc a mitja partida.
A estudiar que això s'apropa.