Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61177

• drissdela
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 94

xevix va escriure: I sino al Maig, i si al maig no arriba serà al juny...

No és un tema de paciència, és un tema de respecte a les persones.

Capo2 con unos 230 mensajes y unas 100 personas que han agradecido sus mensajes porque seguramente se ha molestado en ayudar a otros compañeros que escriben por aqui y le reprochais que os comunique y avise de rumores que se escuchan de la próxima convocatoria porque no se cumplen... es para alucinar de verdad...
Son rumores, si no os gustan no hagáis caso, pero de ahí a ofenderse... además de que quizás hay otros foreros que si que quieren saber rumores.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bernatganxo, biodeps, Forrest Talp, alpo, Holstainh, cgfelices, Mestre de Pau, jagine, _roi_, Moltor

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61180

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Totalment dacord drissdela!! Aquest foro està ple de rumors en tots els fils i tots podem decidir si ens ho creiem o no. Em sembla molt fort que es tiri en cara una cosa així. Per altra banda dir que una companya ha trucat a convocatories i li han dit que les bases està previst que surtin la primera quinzena d'abril, a sigui aquesta setmana. Ara si surten o no ja ho veurem xo això que dic ve de convocatories i no és cap bulo... Si no surten espero que ningú m'ho tiri en cara eh!;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: cgfelices, _roi_

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61184

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
clar, que si! a mi aquest rumors en donen vidilla, a mes, et donen informacio! gracies capo2.

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61185

• dimoni datac
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 33
  • Gràcies rebudes: 5

xevix va escriure: I sino al Maig, i si al maig no arriba serà al juny...

No és un tema de paciència, és un tema de respecte a les persones.

O fa molt poc que oposites, o fa poc que estas pel forum, o ets una miqueta immadur. El teu comentari esta totalment fora de lloc
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: cgfelices

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61186

Si, he fet les opos dues vegades...una al Març i l’altra el 9 d’Abril (ahir) del mateix any...de fet potser en faig dues mes abans d’acabar l’estiu. Les fonts d’informació, les mateixes que les d’en Capo.

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61187

• biodeps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 65

xevix va escriure: Si, he fet les opos dues vegades...una al Març i l’altra el 9 d’Abril (ahir) del mateix any...de fet potser en faig dues mes abans d’acabar l’estiu. Les fonts d’informació, les mateixes que les d’en Capo.

Si vols certeses truca tu mateix a la gene o l'ajuntament per preguntar quan sortiran. La info que corre per aquest fòrum és molta rumorologia (rumors que, d'altra banda, han sigut bastant certs en les opos fins 2015)

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61188

Jo personalment agraeixo a en Capo2, que sempre aclareix dubtes i presta el seu ajut al demes. A mi que la gent vagi dient els rumors que sent no em puteja en absolut, al contrari, em fa posar les piles i recordar-me que si no es quan diu, será ben aviat...
O sigui que GRACIES CAPO2!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: biodeps

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61191

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185
Des de 2008 que porto en aquest fòrum, i tres anys després vaig començar a publicar respostes per ajudar a la gent sobre la Campanya Forestal, ja que d'oposicions per desgracia no n'hi havien, algú que em conegui sabrà que tota la informació que publico es del 90% fiable, intento no inventar-me coses que no sàpiga. Dir mentides es una putada per tothom, i no es el cas.

Ara que hi han oposicions a punt de caure, tota la info trasmessa fins ara es veridica, pots trucar tu mateix a convocatòries, parlar amb sindicats o parlar amb els Delta0 o Echo per contrastar la informació donada fins a dia d'avui. Si ve en alguna data m'haure equivocat es perquè estem en una situació política que no ajuda gens a que surtin oposicions i sobretot Bombers que pels polítics som la última merda de tots els "funcionaris" de Catalunya.

Aquest fòrum a donat un gir tremendo, recordo a crisalida,Ebro, entre d'altres fent catxondeo, ajundant a tot kiski i ningú preguntava preguntes xorres com ara es pregunten, ells per sort ara ja son Bombers. Nosaltres serem els següents en entrar, tot està al fòrum si sabeu buscar bé.

La teva responsabilitat xevixs és estudiar a muerte, surtin demà les bases com si al maig, si surten més tard molt millor, per a tú i per a tota la gent que està a la llista d'espera pel tràiler. Aixi que per dos dies que entres al fòrum no intentis marejar la perdiu.

PD: Segons calendari del juny de 2017 la convocatòria de 150 places ha de sortir durant el segon trimestre del 2018, des del Departament d'Interior han asegurat que surtiran a la primera quinzena d'abril, això es dijous o divendres.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: biodeps, cgfelices, jagine, nissaga, Moltor

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61193

Capo2, aclarim les coses.

Gràcies per preocupar-te per la meva situació sense saber si sóc o no Bomber. La meva responsabilitat la tinc molt clara...no cal que me la diguis tú.

Fa un mes i mig vas dir que “al loro en 15 dies”, fa 5 dies que "el 9 d’Abril" i ara que "dijous o divendres". Entremig alguns foreros et demanaven la font de la informació... i no van tenir resposta. És fàcil: "he trucat a Interior i m'han dit X" o "he parlat amb el sindical 'Y' i m'han dit 'X'...

Personalment trobo molt trist que s'entri al joc dels mitjans de comunicació i es faci rumorología de tot. Els CDR son ETA, les opos es pubiquen demà, o en Rajoy es homosexual...

Cadascú amb la seva consciència! (porti 1 dia o mil anys en aquest foro)

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61194

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

xevix va escriure: Capo2, aclarim les coses.

Gràcies per preocupar-te per la meva situació sense saber si sóc o no Bomber. La meva responsabilitat la tinc molt clara...no cal que me la diguis tú.

Fa un mes i mig vas dir que “al loro en 15 dies”, fa 5 dies que "el 9 d’Abril" i ara que "dijous o divendres". Entremig alguns foreros et demanaven la font de la informació... i no van tenir resposta. És fàcil: "he trucat a Interior i m'han dit X" o "he parlat amb el sindical 'Y' i m'han dit 'X'...

Personalment trobo molt trist que s'entri al joc dels mitjans de comunicació i es faci rumorología de tot. Els CDR son ETA, les opos es pubiquen demà, o en Rajoy es homosexual...

Vivim dels rumors i en qualsevol fòrum d’oposicions hi han rumors de tota mena, sigui fòrum de policia o sigui fòrum de Bombers. Si no t’agrada fes-t’ho mirar!!

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61195

• ralf
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 7
relaxeuvos una mica i fiqueuvos a estudiar cabrons

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61196

• drissdela
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 94

Lo siento, pero aquí todos se agradecen a capo2 sus aportaciones, no se puede decir lo mismo de ti... sólo te has quejado tu de que aporte información, no se a que vienen las quejas, lo dicho, no te gusta la rumorologia no hagas caso, los demás lo agradecemos, menos quejas y más aportaciones.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: cgfelices

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61197

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

ralf va escriure: relaxeuvos una mica i fiqueuvos a estudiar cabrons

Les hores del migdia es per descansar, actualitzar pàgina de la gene i llegir bombers.es hahaha nai!

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61200

AMÉN

opos 2018 fa 8 anys 3 mesos #61205

M'estic quedant sense crispetes ... :lol: :lol: :lol:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.191 segons
Gràcies a Fòrum Kunena