Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Presentació + Dubte! fa 8 anys 11 mesos #60157

• Tomo-tm
  • Avatar de Tomo-tm Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots nois! Tot i que sóc nou per aquí tinc clar que vull preparar-me les oposicions de bombers.

M'agradaria, però, fer-me un reconeixement mèdic previ per veure que reuneixo les característiques necessàries per ser-ho; ja que no m'agradaria perdre temps i diners per acabar sense plaça per un defecte físic. Algú de vosaltres ho ha fet? Em podrieu recomenar algún centre?

A banda d'això, tinc 21 anys i l'any que ve acabo enginyeria aeroespacial, creieu que es bona idea convinar aquest últim any amb la preparació de les oposicions (i per tant amb la respectiva acadèmia) o vosaltres esperariau a tenir la carrera per preparar-vos? Tampoc vui descuidar la carrera per les oposicions.

Gràcies per avançat però estic for´ça perdut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Presentació + Dubte! fa 8 anys 11 mesos #60161

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Encara que sigui anar agafant forma fisica, treuret els carnets o llegir-te el temari, algo faria.. Agafa-ho amb calma i ves fent, de tota manera, les academies son 2-3 dies per setmana, ja que estan pensades per gent que treballa.

Presentació + Dubte! fa 8 anys 9 mesos #60250

• Cartxarias
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
Bon día compays/es voldria saber si realment és imprescindible tenir una trajectòria vital exclusivament relacionada amb el món dels bombers i emergències en general per poder ser bomber, posiblement us sembli una pregunta insulsa però m' agradaría saber quina es La vostra opinió al respecte i quins són els vostres Exemples, esta clar que com més formacio y relació laboral relacionat amb el sector él teu CV sera mes interessant .... y a nivel personal també serà molt més enriquidor.

No sé que penseu al respecte?

Gracies

Presentació + Dubte! fa 8 anys 9 mesos #60254

Molt d'acord amb el que diu en Chicony. Ademés, tenir-ho clar amb 21 anys és un bon començament! Insistir en lo de prendre t'ho amb calma i anar fent amb constància. De cara a la primavera estigues al tanto per si surten places per fer campanya forestal com AOF o conductor. A més a més de donar mèrits, veus de primera mà com funciona la casa i t'ajuda a decidir si realment és el que vols o no. Sort!

Presentació + Dubte! fa 8 anys 9 mesos #60255

Cartxarias, la meva opinió: En el cas de Gene no és imprescindible. En el cas de bombers de Bcn donen molta importància a l'experiència laboral relacionada amb oficis tipu electricistes, mecànics, instal·lacions d'aigua, gas, albanyils, conductors de vehicles pesats... (llegeixte últimes bases de Bcn si t'interessa). En el cas de Gene ara per ara no és així. Conec bombers que abans de ser-ho eren mestres, informàtics, camioners, mecànics, entrenadors, psicòlegs, electricistes, soldadors, sanitaris, infermers ... hi ha de tot una mica, cadascú aporta coses diferents. Sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Cartxarias

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons
Gràcies a Fòrum Kunena