Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Apunts sots/inspector

Apunts sots/inspector fa 1 any 3 mesos #67411

Bones!
Jo també estic interessada: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
Sóc enginyera civil i d'edificació i puc col·laborar amb el temari també.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Apunts sots/inspector fa 1 any 3 mesos #67453

Bones jo també estic interessat. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Soc enginyer tècnic de telecomunicacions i m'agradaria col·laborar amb el temari.
Salutacions!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: atubert

Apunts sots/inspector fa 1 any 3 mesos #67471

Bones!! Jo també estic interessat en grup de treball i apunts que alguns comenteu.
Soc arquitecte i podria ajudar als temes CTE , estructures i patologies i demés.
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Apunts sots/inspector fa 1 any 3 mesos #67476

Hola,
Jo també hi estic interessat. Sóc arquitecte tècnic. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Salut!

Apunts sots/inspector fa 1 any 3 mesos #67497

• Germanshepherd
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 19
  • Gràcies rebudes: 2
Hola,
Jo també estic interessat. Sóc arquitecte tècnic i puc colaborar. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Gracies!

Apunts sots/inspector fa 1 any 3 mesos #67500

• adv_albert
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 1
Obro grup de telegram per parlar del tema, així no hem de deixar les nostres dades a l'abast de tothom.

t.me/joinchat/ClFmKRayCRUmB39yd7Wf7w

Apunts sots/inspector fa 1 any 3 mesos #67504

• masticore
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
perfecte, havera si ens organitzem i ens ajudem

Apunts sots/inspector fa 1 any 3 mesos #67516

Bona Tarda!

Tot i que no tinc cap relació amb la professió de bomber, a última hora m'he inscrit a les opos (tampoc m'hi he presentat ni estudiat mai per això...)... Estic interessat en el grup de treball per la confecció del temari. Sóc Biotecnoleg i podria ajudar amb els temaris de Química. Veig que hi ha un canal de telegram us busco!

Deixo el contacte per si serveix per aqui... Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Merci per la iniciativa!

Apunts sots/inspector fa 1 any 2 mesos #67643

Per si passa algú per aquí que no estigui al cas: hem creat un grup de telegram per compartir apunts. És un grup col·laboratiu, les persones que aporten i comparteixen algun dels temes del temari que entra a examen poden accedir a la resta de temes que hem preparat entre la resta de companys. El grup es diu "Accés a sotsinspector Bombers". Bàsicament és això següent:

"Aquí hi trobareu els temaris desenvolupats/resumits per a les proves d’accés a sotsinspector/a de Bombers de la Generalitat 2020.

Això és un grup col·laboratiu, l‘objectiu del qual és que tothom qui vulgui col·laborar desenvolupant un dels temes de la llista i compartint-lo amb la resta del grup podrà, al seu torn, tenir accés als treballs realitzats per la resta, de manera que al final entre tots ho fem tot i tinguem el temari complet per poder estudiar.

Els temes ja fets estan penjats a la carpeta d’accés restringit “Temes - específic”, segons es va indicant a l’Excel “temari específic bombers”. A l’Excel hi trobareu els temes del temari específic que entren a l’examen i el nom de les persones que s’han compromès a desenvolupar-lo.

Què cal fer per tenir accés a la carpeta dels temes?
Apuntar-se a l’Excel per desenvolupar algun dels temes que encara estan pendents o encara no s’han presentat.
Desenvolupar el tema en un o diversos documents.
Enviar-lo per email a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i avisar al grup de telegram “accés a sotsinspector Bombers”.

Un cop enviat el tema, el penjarem a la carpeta “Temes específic” amb la resta i donarem accés a la carpeta a qui l’ha enviat.

En cas de qualsevol dubte, comenteu-ho al grup de Telegram."
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: chinwa, Jepjunior

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 mes #67809

Hola!
M'interessaria formar part del grup de treball, però no trobo el grup de telegram, no sé per quin motiu.
Agrairia un cop de mà.
Gràcies

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 mes #67817

• Jepjunior
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 2
Accés a sotsinspector Bombers
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: chinwa

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 mes #67851

Hola, a mi tampoc em troba el grup😕
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: chinwa

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 mes #67854

Molt bonees a tothom!

Jo tampoc he tingut exit a la hora d'unir-me a aquest canal que heu obert per la prepració de les opos. Jo també estic interessat. El fet es que desconnec com es troba la sitaució envers aquest grup, però potser li podriem donar una volta i aproftar aquestes setmanes que potser i en el personal ja he començat a buscar info per anar omplint temari. PEnsem en la possibilitat de crear aquest grup de treball a través d'un telegram o Trello i ens hi posem. Molt agraït per la iniciativa que heu tingut.

P.D. Us deixo el meu mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Som-hi!

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 mes #67856

Bona nit a tothom,

Sóc enginyer tècnic mecànic i també estic interessat en format part del grup.

El meu correu és

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Salutacions!

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 setmana #68161

Si algú vol compartir apunts, necessitem algú interessat a compartir el tema 48 del temari específic, que és l'únic que queda per fer al grup de telegram "Accés a sotsinspector Bombers"
També compartim exàmens i base de dades de preguntes tipus test.
Passeu pel grup de telegram i ho comenteu.

Concepte general d'estructura. Tipus d'estructures segons els elements i els materials que la formen: murs de
càrrega, barres, perfils laminars, espacials i compostes. Efectes de les càrregues sobre les barres estructurals:
tipus de càrregues i formes d'aplicació. Reaccions segons el tipus de suport. Tipus d'esforços.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.162 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok