Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #57981

• Albert_bcn
  • Avatar de Albert_bcn Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 3
Bones gent! us volia fer una pregunta, a veure si algú ho sap. Estic a Lleida ciutat i m'han parlat molt bé d'un gimnàs on també preparen les proves d'opositors. Es diu Equilibrium i està per cappont. No se si hi ha algú de Lleida per aquí que els conegui o hagi sentit a parlar. Sembla que tenien un plantejament interessant, doncs solen fer entrenaments molt individualitzats, incloent una dieta (també la mensualitat és més cara que en un gym normal).
Si algú els coneix, em sabria dir si seria un bon lloc per entrenar les proves físiques? Jo ja els hi he preguntat i em van donar bona impressió, a part que tenen pràcticament tot el necessari per entrenar i col·laboren amb un gym de gimnàstica artística per disposar de la barra d'equilibri pel circuit d'agilitat,etc,... si algú em pot aportar alguna informació, li estaria agraït.
Salutacions i molta sort companys/es !! ;) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #57982

Bones i quin preu tenen com funcionen????

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #57985

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Al zenkiu i al ekke tambe les preparen

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #57986

El conec aquest gimnàs i tens raó amb el que dius però entreno específic com corda o poder fer el circuit d'agilitat res de res. I el preu.... caret. 60€ matrícula a part.
Pro a Lleida per més que he preguntat no he trobat cap lloc on ho tinguin. Ni acadèmia de cap mena que et preparin per les opos com la FES-TE Fort de Barcelona o Girona.
Bastant desesperant quan et mous i no trobes res en condicions dins de Lleida ciutat.

I les altres que han dit per aquí tampoc veig que tinguin res d'aquest tipus. I el Sícoris crec que tampoc.
Potser m'equivoco i algú coneix algun lloc.

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #57987

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Al zenkiu el circuit d'agilitat si que el monten, suposo que al ekke igual. L'unic que potser fallen es en la corda, es possible que no tinguin un sostre de 6 metres per tirar-la, però nomes que et faguin pujar 4 metres ja pots practicar i saber si ho superaras.

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #57991

• Albert_bcn
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
moltes gràcies per les respostes. Doncs resulta que al que dic jo, el equilibriium, em van dir que el circuit d'agilitat i corda el preparen a un gym que hi ha davant del sicoris, que fan gimnàstica esportiva, i és clar, allí tenen la barra d'equilibri i tot el necessari per fer-ho (jo l'he vist aquest gym ja que m'agrada la gimnàstica esportiva i vaig etsar a punt d'apuntar-m'hi. Al costat n'hi ha un altre de parkour i street workout jejjeje). La course navette em van dir també que la feien al caminet que hi ha darrere el Sicoris, que van veure un lloc on poder´-la entrenar. El que no vaig pensar és en preguntar per la prova de natació.
Però us feia la pregunta a vosaltres per si algú ja en tenia alguna experiència i em podia dir si animar-me a apuntar-m'hi o no per fer-ho allí. Em van dir que, en total, 90euros i inclou tots els entrenos més una dieta personalitzada (la matrícula a part).
És que jo estic apuntat al Trèvol i ara han posart grups de preparació d'opos, però els hoaris d'entreno, un dels dos dies no m'anava bé i és clar...no em vaig acabar de decidir, sino al Trèvol ja m'anava bé (els del trèvol entrenen circuit i corda a l'nstitut que hi ha davant a Pardinyes, la piscina es fa al Trèvol mateix). Nu se... estic fet un mar de dubtes! aaiiixx... :P

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #57993

Doncs mira, pel que dius, jo de tu em quedava on estàs. Sense cap mena de dubte.Una cosa és el que diuen i l'altra el que acaben fent.
I aprofitant l'avinentesa acadèmies bones on preparar les teòriques a Lleida tipus les que hi ha a les altres províncies no en sap cap ningú??

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #57996

• Albert_bcn
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Hola Irene, merci per l ateva resposta. Tinc uns dies més per acabar de pensar-m'ho, però igual et faig cas del consell i em quedo on sóc jejeje... en quant al que preguntes, jo et puc parlar d'on m'he apuntat jo. Al ser del barri de Cappont, estic apuntat a l'Studium, que està a Doctora castells, davant l'Autoescola Pallars. Primer em preparava jo pel meu compte, però no li posava la mateixa canya i, a part, els temes de legislació no savia com posar-m'hi (sóc més de ciències jejejej). De moment estic força contant, ho expliquen molt bé i preparen tant la teoria de Gene com de Bcn. També et fan els psicos i preparen entrevista personal. L'única cosa que no, és la prova d'ofici. A general d'Estudis i tal, també preparen, però jo et puc parlar més de primera mà d'on vaig jo ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: irene

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #58081

Hola gent de Lleida,
Jo per preparar les proves de Bombers Voluntaris he anat al Gimnàs Bordeta, tenen corda, material per al circuit i barra d'equilibri. L'espai és una mica reduït però es pot fer bé.
L'inconvenient és que la corda i la sala del cicuit no estan disponible a tot hora, ja que en aquestes sales fan altres classes.
Jo hi anava als migdies i dissabte al matí.
A part aquest darrer mes he estat amb un entrenador personal, molt bé però per un període llarg a nivell individual t'arruines :( M'ha comentat quei te intenció d'obrir grup per a Opos Bombers, si us interessa i volem parlar-hi, com més serem més ens estalviarem.
La veritat és que jo tb vaig bastant perduda per trobar un lloc perfecte per entrenar...

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #58082

• Albert_bcn
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Hola monmaar! què tal? doncs j al final, de moment he començat amb el grup d'opos del gimnàs Trèvol, a pesar que fan dimecres i divendres i jo els dimecres no podré anar-hi. Encara ens han de donar el planning d'entrenament individualitzat, hem estat fent test. De bombers al meu grup només som 2, els altres opositen a mosso (són 4 noies i un noi). De moment hi ha coses que les entrenem conjuntes i, segons la opo, després ens separen en grups. El que ens falta és que ens posin una barra d'equilibri amb l'alçada reglamentària, a veure si ho solucionen mentrestant.
Doncs jo vaig pensar en anar-hi al Gimnàs la Bordeta, ja que un cop ho vaig preguntar i, el noi del meu grup del trèvol, em va dir que coneix gent que hi han entrenat i els hi va anar bé. Nosaltres estem provant aquest mes, però si no ens convens o el que sigui i volem canviar, no descarto probar el que dius tu. Encara el tinc més a prop de casa. De ser el cas, t'ho diria, per a que sàpigeus que tindries un company més amb qui compartir gastos. Llàstima que no ho vaig sabeer abans de decidir-me jejejjee... Tu tranqui Monmaar, encara tenim temps, ves probant. Et dic algo si al final m'apuntés allí ;)

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #58084

Ok, Albert!
Jo em prenc un mes de descansar i després decideixo cap a on vaig.
Conec l'altre noi que tb ve a Trèvol.
A vere quina opció és la millor, anem parlant i qualsevol cosa estem en contacte.

dubte sobre gimnàs a Lleida fa 9 anys 5 mesos #58085

Quins preus tenen? Graciès

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.417 segons
Gràcies a Fòrum Kunena