Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Per unes oposicions més justes fa 10 anys 1 setmana #56027

• plot
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 7
Estic totalment d'acord amb que la prova de circulació podria haver sigut més justa. El meu parer és que el millor seria publicar tota la informació, ítems, circuit, etc uns dies abans perquè tothom ho pogués practicar. Dit això, no crec que la reclamació arribi enlloc. Cada oposició, a quasi cada prova, hi ha qui demana que s'impugnin els resultats. Crec que això és contraproduent i treu força a les queixes quan hi ha una injustícia flagrant.

Aprofito ara, que el tema esta calent, i que molta gent entrarà en aquesta opo per fer una reflexió i dir que crec que això s'ha de canviar des de dins. Com a opositors, poca cosa hi podem fer, però és la gent que entra, que hauria de recordar els seus anys picant pedra, i que hauria de reclamar una oposició més justa pels propers.

Està clar que un cop dins la gent se n'oblida perquè els anys passen i els processos no milloren. Intenteu recordar-ho els que entreu!

Sort a tots
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Per unes oposicions més justes fa 10 anys 1 setmana #56028

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4
Jo estic totalment d'acord amb tu, però no hem d'oblidar que aquestes oposicions encara no s'han acabat i que com a mínim la prova de circulació és clarament impugnable. Probablement tota la prova de conducció ho sigui.
Us adjunto el document que hem redactat per impugnar la prova de circulació i que pot servir de base per a impugnar tota la prova de conducció.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena