Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Model reclamació circulació fa 10 anys 6 dies #56138

• bon berop osito
  • Avatar de bon berop osito Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4
:blush: :blush: :blush: :blush: :blush:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Model reclamació circulació fa 10 anys 6 dies #56139

El circuit? No tenia res extrany, es feia bé, algun pas on havies de reduir i anar amb compte, però hi guanyaves alguna cosa sabent que la primera curva era dreta i la segona esquerra?
Els Stops? Joder, no estaven pas amagats, no?
Les mides? Si algu va treure les mides olé ell, però jo no sóc capaç de detectar una diferencia d'un metre enmig d'un examen.
És una prova més, dubto que siguis mal conductor, però hi han uns items que valoren i per sort o desgràcia doncs en aquesta prova es falla o s'encerta.

També vull comentar que una part de 2'5 punts de circulació està bé, és bo que valorin destresa en la conducció, i evidentment si et diguessin el que valoren ja no seria el mateix, (si a les bases poses que has de revisar rodes, moure el volant i els miralls, cordar-te el cinturó, etc...).

Model reclamació circulació fa 10 anys 6 dies #56143

En referència a la reclamació feu molt ben fet de fer-la i aneu a totes ja que teniu ple dret mentre visquem amb un estat democràtic.
Que tiri endavant , ho dubto però si no surt a diferents mitjans de comunicació d'àmbit autonòmic i estatal no tindrà repercusió tot es política i es la única manera que t' escoltin, es patètic però és així....
Puc entendre que les 3 proves en certa manera eren objectives però la de conducció per circuit tancat no ho acabo de veure clar i em demano perquè no diuen les notes en finalitzar la prova , pues llògicament perquè eren proves subjectives en certa manera d' apreciació.
Pues jo ja he fet la meva al·legació... però lo dit si aneu aneu a totes !
Salut!

Model reclamació circulació fa 10 anys 6 dies #56144

Bona tarda a tots, jo estic fora per un fallo meu i l'accepto, per mi l'examen va estar bé i no reclamare res, però si un company ho vol fer no seré jo qui li digui que no ho fagi. Aquí cadascú va a la seva, i reclama el que vol a la opo. No te perquè donar tantes explicacions del que fa ja que aquest foro no es de ningú. ( Ni del que portà 9 anys opositant ni del que portà 1 missatge com jo).
El que diré ara es una pensament meu i no el reclamare a ningú perquè accepto les regles del joc encara que siguin brutes, per mi el que es inacceptable es que gent agafes el mateix camió de bombers per fer practiques abans de l'Examen, no se quina solució te això en futures opos però per mi això es una injustícia total.
Nois i noies que esteu vius apreteu a fons i cap a dins, i els que estem fora passeu un bon estiu i a la tornada a tope amb la preparació.
Bones vacances a tots!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, Jan1899, AOS

Model reclamació circulació fa 10 anys 6 dies #56146

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
a veure bomberopositor Doncs potser lo segon si que és. Jo no sabia on estaven els stop ni els ceda el paso i si no recordo malament n'hi havia 3 i lo suficientment visibles per a saber que t'has de parar. O que passa, que no saps que a un stop has de parar del tot el camió, posar punt mort, primera i sortir? au va . Pot s tenir rao en algunes coses, pero tot això ho fas pel teu unic i exclusiu interes, i no em vinguis amb que els que han aprovat i amb nota tots tenien informació privilegiada, videos perque estas faltant i molt al respecte de la gent
Quines van ser les teves errades si es que es pot saber?
potser vas trepitjar la linia de l'apracament al sortir? o et vas saltar un Stop? o que?

i

Model reclamació circulació fa 10 anys 6 dies #56148

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:unsure:

Model reclamació circulació fa 10 anys 6 dies #56149

A ver, nada de esto se hace para perjudicar a nadie y tampoco hace falta usar un tono desagradable para responder.
El impugnar o no es un derecho de cada uno y se es libre de hacerlo, está claro que no se hace antes de la prueba porque (yo almenos), confío en que va a ser limpia e igual para todos y a mi entender en este caso no ha sido así, es mi opinión.

Yo he quedado fuera por 0,7 puntos y estaba en plaza. En mi caso puedo asegurar que ni estaba muy nervioso, ni me temblaban los pies ni tengo lagunas en las que no me acuerdo de posibles fallos. Hace ya unos años que trabajo de conductor de camión y tengo la suerte de poder conducir varios camiones y no tener que dejarme la pasta para hacer prácticas. Que tocara lineas o no, no lo voy a jurar porque no tengo una grabación donde lo pueda ver, pero que me quiten 1 punto por abusar del embrague o que me puntúen 0,5 en la circulación..., no hay nadie que me haga entrar en razón de que eso fue así. Fue una prueba en la que según quien te tocaba, te puntuaba de una manera u otra, y eso es algo tan subjetivo que hace que la prueba no tenga mucha credibilidad, pq con la suavidad que llevé el camión aun no me cabe en la cabeza que me hayan puntuado así, y hay que reconocer que el circuito era fácil. Estoy deseando saber el porque de mi nota pero dudo que me convenza lo mas mínimo. Solo se que hice varias prácticas en varias autoescuelas, en todas ellas me daban el visto bueno a mi conducción y así conduje el día de la prueba.

Lo del tema de que hubiera gente que podía tocar el camión me parece mas indignante, quizás no por los forestales o los voluntarios ya que han aprovechado la oportunidad, pero si por enterarme de que había parques que se pasaban horas practicando con los camiones porque los del mismo parque les decían que podían, cuando estaba prohibidísimo y hasta en bomberos de barna había llegado la orden. Está claro que no voy a decir nombres ni parques pq no puedo demostrarlo y pq no quiero traicionar a quien me lo ha dicho pero se que es así y aquí la mayoría seguro que lo sabemos.

En fin, no se si la cosa prosperará o no pero yo haré reclamación y quien no lo haga es su derecho, totalmente respetable. Seguro que para la próxima opo las cosas se harán mejor por los dos lados.

Un saludo
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, bon berop osito

Model reclamació circulació fa 10 anys 6 dies #56150

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:P :blink: :woohoo:

Model reclamació circulació fa 10 anys 14 hores #56222

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 24
Per fi acceptes que la culpa es teva.

Això ja és un primer pas

Model reclamació circulació fa 10 anys 14 hores #56223

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

bon berop osito va escriure: Doncs què vols que et digui, jo crec que saber com era el circuit, saber-ne els STOPs i saber que les mides del canvi de sentit eren diferents és un avantatge.
Deu ser que sóc molt mal conductor o que no aguanto bé els nervis.

Per fi acceptes que la culpa es teva

Això ja és un primer pas

Ànims B)

Model reclamació circulació fa 10 anys 14 hores #56224

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

rocoba va escriure: En referència a la reclamació feu molt ben fet de fer-la i aneu a totes ja que teniu ple dret mentre visquem amb un estat democràtic.
Que tiri endavant , ho dubto però si no surt a diferents mitjans de comunicació d'àmbit autonòmic i estatal no tindrà repercusió tot es política i es la única manera que t' escoltin, es patètic però és així....
Puc entendre que les 3 proves en certa manera eren objectives però la de conducció per circuit tancat no ho acabo de veure clar i em demano perquè no diuen les notes en finalitzar la prova , pues llògicament perquè eren proves subjectives en certa manera d' apreciació.
Pues jo ja he fet la meva al·legació... però lo dit si aneu aneu a totes !
Salut!

Justament no et diuen la nota per mantenir els criteris d'igualtat. En base a què et treuen nota?

Doncs a la taula d'ítems realitzada. Si la gent del primer dia tingués accés a aquesta taula per saber els fallos que ha tingut llavors els del 2n dia ho sabrien tot.

Heu d'anar amb compte perquè vosaltres mateixos us poseu en evidència.

Sento de tot cor que no passeu

No perdeu l'esperança en la següent

Model reclamació circulació fa 9 anys 11 mesos #56228

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 23
Nois, tot el vostre gran argumentari es molt fragil. Jo vaig anar el 3r dia i no tenia cap informaco, cap video, cap watsap, cap xivatasu sobre la proba. Soposo que els 300 que us queixeu haureu de demostrar que els 229 que hem pasat la proba tenien, segons la vostra hipotesis, informacio privilegiada. Com ho fareu?. Esteu disposats a mentir i donar noms dels companys que han passat? Senyalareu amb el dit davant del jutge?
Si no podeu demostrar que jo tenia informacio sobre les proves, la vostra queixa no va enlloc. I aixo es indemostrable. La teva paraula contra la meva. Jo no repetire la prova de conduccio perque la vaig fer en igualtat amb tots els opositors i ho puc demostrar.
Si algu vol demostrar el contrari a part de quedar fatal per mentir i perdre molta pasta no ho conseguira.
I per cert....crec fermament que si es repetisiu la proba amb les mateixes dificultats les notes no variarien gaire.

Model reclamació circulació fa 9 anys 11 mesos #56229

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
Això que dius no té ni cap ni peus...no cal demostrar la desigualtat de cada cas un per un...i per cert si no et vas informar sobre la prova fent-la el tercer dia em sembla molt atrevit o desinteressat de part teva...Personalment crec que la reclamació no servirà de gaire...pero no pas perquè no tinguin raó, sino perquè ja coneixem una mica com funciona això de les reclamacions un cop el mal esta fet...com a molt els donaran la raó passat un temps i encara gràcies

Model reclamació circulació fa 9 anys 11 mesos #56230

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 23
Una mica de cap i peus si te. No es flagrant el fet de que tothom tingues ventatge sobre els opositors del primer dia. Es mes , hi ha molts opositors que han pasat a entrevista (mes del 90%) que aseguraran haver jugat en igualtat. I a no ser que es presentin proves directes contra ells que ho demostrin ( que son les proves que voleu presentar) i sels taxi de tramposos acusantlos directament, no podeu fer res. Lunica proba que recordo sha repetit en opos es la del circuit dagilitat el 2009. I pensa xk....doncs xk era demostrable la desigualtat de la proba en si. En el nostre cas no hi ha desigualtat de dificultat, dieu que es desigualtat de informacio, com the dit abans haureu de demosyrar que els que han pasat la tenien. I aixo es imposible.

Model reclamació circulació fa 9 anys 11 mesos #56231

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Atrevit no diria jo, sino coherent.

Esteu obsessinats amb què la gent que portava molt temps entrenant havia de canviar tot el què havia fet, basant-se en sensacions que no en mides reals, l'últim dia d'entrenament.

I tot el contrari l'últim dia, igual que en el circuit d'agilitat de les físiques, el millor és fer un número no massa gran de passades, per obtenir bones sensacions i prou.

Només tenia sentit canviar la teva forma de conduir quan havies practicat poc. I sincerament jugant-nos una opo gaires hauran practicat poc? No m'ho crec

Temps de càrrega de la pàgina: 0.212 segons
Gràcies a Fòrum Kunena