Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56101

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
llavors a les fisiques, els que van anar el primer dia també tenieu desavantatge vers els del segon dia perque no sabieu les mides del circuit, ni si el terra on es fa la course relliscava o no, etc etc
I llavors els que havien fet les fisiques altres anys tenien l'avantatge de saber com es la barra d'equilibri, etc etc...

Respecte al comentari que t'he fet abans, veig que has llegit i entès el que t'ha convingut. Si haguéssis estat del segon dia o haguéssis aprovat no estaries fotent 50 posts amb el mateix tema.
I respecte als 3 punts estic d'acord amb el que diu el company mes amunt, tenim informació, ens falta un document, diuen diuen diuen com diria en pujolet...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56103

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

bon berop osito va escriure:

eco2 va escriure: em pregunto quantes vegades s'haura fet una reclamació d'aquest tipus i quantes ha sortit efectiva..
crec que hi ha moltíssimes coses a millorar i teniu molta raó, pro crec que ara no és el moment. Imagino que si haguessis tret un deu fent l'examen l'ultim dia ara no estaries movent cel i terra per tirar la prova enlaire i en això perd tota la força la vostra reclamació, bé, en això i en el fet que les notes no s'han vist alterades, i son precisament les notes resultants l'únic que importa en una prova!

Estic d'acord en que hi ha moltes coses a millorar.
Els vídeos i fotografies que ja hem recopilat demostren clarament que molts vau tenir més informació que la resta, i això viola el principi d'igualtat i equitat requisit indispensable en tot concurs d'oposició pública.

Imagina't per un moment que la prova hagués estat justa, igual per a tothom i objectiva... llavors, quina por teniu els que heu tret una bona puntuació en tornar-la a repetir? si de fet conduïu millor que la resta?
O pot ser és que hi havia gent que tenia més informació que la resta, va tenir la sort de que la valoració subjectiva els hi va anar a favor i ara tenen por que la prova quedi sense efecte o s'hagi de repetir?
O potser és que sense informació privilegiada i amb una valoració objectiva no conduïu millor que la resta?

El discurs moralista d'alguns argumentant que si ens hagués anat bé no es queixaríem em sembla que pel pati de l'escola estava molt bé.... però ja som grandetes.
:woohoo: :woohoo: :woohoo:

Això ja és massa...
Estas dient que tots/es aquells que han tret bona nota, és perquè tenien informació privilegiada?
Tu deus tenir un ego molt gran o un cervell curt de mires... Lícit és que presentis al·legacions i lícit es que animis a d'altres a fer-ho...
Però que amb la d'hores, esforços, sacrificis i il·lusions que hi ha darrera de cada persona preparant cada prova... Tinguis els. Collons de dir el que dius... Deixa ben clar... Que això ho fas per tu... I no pel bé del. Col·lectiu ni la justícia...

Fa 9 anys que em presento i l'única cosa que he après segura és que tots/es els que han entrat fins ara... S'ho han guanyat i merescut... Dècima a dècima...

Quina vergonya...

Salut...

PD.. I deixa de donar per cul fent de spammer a tots els posts...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pukas23, ebr0, fetcaldo, Laura_23, VISTALMAR19, jotazoe

Força i Constància

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56104

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
ole tu ungoliath +1

es pot dir mes alt pero no més clar.

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56105

Bona nit! Tot i wue jo ja no estic viu en aquesta opo,avui he tingut ocasió de parlar d'aquest tema amb una persona amb cárrec a la casa.M'ha assegurat que aquestes reclamacions no prosperaran ja que,en realitat ningú ha pogut aconseguir informació objectiva de la prova, com les mides( tinc entès que els que van intentar medir-ho han sigut expulsats) i que,el més probable es que els que surtin perjudicats siguin les persones que han grabat aquests videos,ja que la seva actitud porta la intenció de trencar el principi d'equitat en que s'ha de basar una oposició.Entenc la posició de tothom ja que jo mateix he passat per situacions semblants.Molta sort a tots que venen bons anys per opositar que el servei está sota minims!! Gasss

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56106

Si senyor ungoliath! +1!

Quin pesat aquest el bomber opositor o com es digui...deixeulo que protesti com un nen petit..no aconseguirà res...ni cas.

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56107

• bon berop osito
  • Avatar de bon berop osito Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4
:P :angry:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56108

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:huh: :dry: :lol:

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56110

bon berop osito si les notes del primer dia haguessin sigut més baixes que la resta estariem parlant d'injusticia i tothom hi estaria d'acord, amb la boca més gran o més petita, ningú podria discotir-ho, pro el resultat no ha estat així. És curiós, jo també vaig apostar que les notes anirien pujant amb els dies, i que diumenge la gent ho rebentaria, pro es demostra que tenir més informació (no les mides exactes) no te perque afavorir-te en aquesta prova. Qui ho portava bé i no va cometre error treu bona nota i el que no, no. Em sembla que no hi ha més

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56112

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:oops: :kiss: :woohoo:

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56114

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:huh: :blush: :blush: :blush:

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56115

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

bon berop osito va escriure: No com tu que deus estar a casa teva assegut al sofà fumant un puro i acariciant un gat negre pelut..

Ja veig que ets un catxondo en el fons... Ara m'imaginava com el dolent del Inspector Gadget....

Tornant al tema... Deixa de jutjar o pensar que saps que hi ha darrere de cada persona... No em. Coneixes ni a mi ni a la immensa majoria dels que ens presentem... Així que et demano parlis exclusivament del que saps del cert... Presenteu el recurs... I el que considereu, però no prejutgis a ningú...
Defensa la teva postura com puguis, però no presuposant que els que no han suspès ha estat per ser tramposos... Només demano això... Ja no diré res més...

Salut.

Força i Constància

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56116

Bon berop osito, sembles un anunci que es repeteix casa vegada que obres la pagina web.
Fa 4dies no tenies ni un missatge i ara deus tenir 200.
Hi ha 228 persones com tu que no han passat, i fixat que tots no porten la mateixa pataleta que tu....
Accepta que la vas cagar, millora per la propera i anims!
A can padro podies llogar el lloc i practicar al lloc de les proves i no va passar res...
Jo soc del primer dia i no tenia cap informacio privilegiada, i ja que ho portava be, les maniobres van anar be.
El que tu pregones pel forum no es argument de suficient pes com per parar una opo.

Quan abans acceptis que has suspes i que no pots ferhi res , abans podras passar el dol, abans podras aixecarte i abans podras començar a preparar la seguent.
Anims a tota aquella gent que ha caigut, en qualsevol moment de la opo

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56126

A veure, aquests vídeos no t'aporten cap mena d'informació! Quan vaig anar a fer la prova el primer dia semblaven unes grades, perfecte tu, però jo pensava, que en treuran? Res, ja saps que has de conduir un camió i les proves que has de fer... Veure una circulació absolutament normal des de lluny que t'aporta? Es com anar davant un parc de bombers i esperar que surtin amb el camió per seguir-los.
Jo vaig ser del primer dia i vaig trepitjar una línia vermella, i quedo fora, és perquè no havia vist aquests vídeos? Jo crec que no, lluites contra els nervis i la cagues, ja ho sabem tots, pots estar fent la barra durant un mes cada dia sense caure i el dia de les proves, Pam! a terra, doncs el mateix amb la conducció. I prefereixo molt més fer-ho el primer dia que l'últim.
Ara, com bé dius a les bases hi ha un punt on per mala intenció com intentar obtenir informació privilegiada et poden expulsar, tot aquest material que teniu compulsat davant de notari, el podeu fer servir per mostrar que aquesta gent ha gravat, i com ja han fet amb altres 2 opositors, fer-los fora del procés, potser podem anar escalant posicions fins quedar dins!
El que entenc és que ningú que s'hagi currat la conducció i hagi tret bona nota, no voldrà arriscar-se a tornar-ho a provar. Això vol dir que no saben conduir? Que no tenen la nota que es mereixen? No, això vol dir que no saps mai el que pot passar, jo em consider-ho bon conductor, i les maniobres les portava bé, un cop allà, per a o per b la vaig cagar i cap a casa.
És una puta merda quedar fora del procés, després d'haver-hi dedicat tant temps, i és fàcil buscar culpables, i evidentment, a vegades passarà algú que ha tingut llet i no sap conduir ni la meitat de bé que un altre, però és un procés on desgraciadament molta més gent queda fora de la que queda dins.. Anims a tots, força pels que seguiu
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56129

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:evil: :S
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Siempre_Positivo

Model reclamació circulació fa 10 anys 1 setmana #56132

Esteu perdent el temps...jo he pasat pels pels i no tenia ni idea del itemps com la majoria que vam fer la proba...nomes es reclama quan es perd i aixo es penos. Si heu fet errades no val buscar excuses. Jo en vaig fer i no ser quines pero vaig acceptar les regles del joc des del principi i sino hagues pasat m hauria aguantat i estaria pensant en que millorar per la següent.
A totes les opos s intenta impugnar hasta el nom del president de la Generalitat, res a fer nois...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena