Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #55980

• bon berop osito
  • Avatar de bon berop osito Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4
Bon dia,
Adjunto un model de reclamació de la prova de circulació i us avanço que potser haurem de recórrer a la justícia ordinària, però en la prova de circulació hi ha hagut una violació flagrant del principi d'igualtat i equitat. En els dies que corren, no garantir el dret d'igualtat d'oportunitats en un concurs d'oposició pública està encara més perseguit per la llei que anteriorment. Potser també haurem de recórrer als mitjans de comunicació.
El model que hem redactat és només per impugnar l'exercici de circulació, però entenc que la resta d'exercicis també poden ser impugnables.
Amb aquest document s'han d'adjuntar també les proves que tingueu que demostrin que va haver-hi opositors que tenien informació privilegiada: fotografies, vídeos, llistat dels ítems d'avaluació.... tot lo que va circular pel whatsapp, email...
També seria molt interessant anar a un notari que per 150 € aproximadament us farà un document certificant que les imatges es van rebre i enregistrar en els dies 14 i 17 de juliol.
Si algú te fotografies o en necessita per adjuntar a la seva impugnació que es posi en contacte sisplau amb:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Si ho fem bé i arribem fins al final, ho aconseguirem
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #55985

Totalment d'acord. Esta clar que la gent que et respongui en contra es per que els hi ha anat bé. Jo tinc nota acceptable pero no em conformo amb aixo, necesito mes nota al no tenir merits. Era del primer dia i crec que no es cumpleix el valor de igualtat del que tant parlen les diferents lleis. Apart de la subjectivitat en l'exercici de circulacio...

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #55987

A mi em sembla que era una prova bastant objectiva, almenys 7,5 punts eren totalment objectius, a bcn per exemple no hi ha items on agafar-te, ni cap prova objectivable. No dic que no tingueu raó, esta clar que el primers van estar en desavantatge, pero no em descobert la sopa d'all., això passa a cada opo, i el moment de reclamar em sembla que no és ara, quan uns han sortit beneficiats i altres perjudicats, el millor seria parlarho amb els sindicats i apretar perque ho millorin a la següent oposició
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Laura_23, Arundo

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #55992

Amb lo de les opos de barna creieu que es suficientment justificable? Que voleu dir que a barna o fan perfecte? No cardem...

Agafeu i li expliqueu a alguna persona que no sigui opositora la situació de com es va realitzar la prova. Viam quina opinió tenen de si es millor el primer o quart dia amb unes bases que no expliquen res de mides i on els dies de la prova es pot veure el circuit des de aprop i fins i tot grabar i analitzar errors.

Endevant les reclamacions jo ho faré i es totalment comprensible, no mola quedar-se fora i s'ha de lluitar per lo que hom creu just.

Salut

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #55994

Si pensabais que era injusto ,que yo si lo creo, ya que en Barcelona fui el primero y aquí el ultimo y se que es injusto, pero no reclame cuando me suspendieron , ya que eso lo tenía que haber hecho antes no después cuando ya se que me ha ido mal, xq si te hubiera ido bien ayudarias a tus compañeros del primer dia en la reclamación?, las cosas deben cambiar si, estoy de acuerdo, pero hagámoslo antes de suceda.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, el_vaquilla, Bomber.egara

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #56008

estic totalment d'acord en fer una reclamació (i si es pot fer conjunta millor encara), pero s'ha de fer de la forma que sigui més efectiva, penso que per moltes reclamacions que enviem de forma individual, poc cas ens faran....proposso fer una consulta a un buffet d'advocats, i que siguin ells els que portin el cas, nomes aixi crec que podrem aconseguir anular aquesta part de circulació, a veure que penseu...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: holaaa

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #56023

hola,
em semblen bé totes les iniciatives que facin que podem gaudir d'unes oposicions més justes, però si es pretén impugnar només la prova de CIRCULACIÓ crec que es faran les coses a mitges… una de les raons per justificar el què es demana és que la gent podia anar a veure i fotografiar/grabar les proves… això afecta a les 4 proves i no només a la circulació.

S'hauria de demostrar objectivament que les notes del primer día són clarament inferiors, i si així fos, p.exemple, es podría aplicar un factor de correció a les notes d'aquest primer día… això em semblaria més equilibrat que anul.lar la circulació. Però, i segons les dades del company ungoliath, no s'ha constatat en les notes del primer día aquest desaventatge.

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #56025

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Resulta que en la prova que hi havia més desavantatge era en la circulació, per això hem fet aquest document, però estaria molt bé que algú fes un document per impugnar tota la prova de conducció afegir-hi el canvi de sentit. Si vols la pots redactar.... fent servir la que hem penjat de base és molt fàcil.

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #56026

no, no ho faré.

sóc del primer día i m´he quedat fora, però per culpa meva, vaig tenir una errada tonta que em va fer llençar 2,5 a les escombraries; encara que és cert que els dies posteriors el què em va passar a mi, en certa manera, ho van rectificar per tal que a d'altres no els passés el mateix… em toca els ous, però no puc fer-hi res.

en quan al recurs, he dit el què opinava, a partir d'aquí feu el què cregueu just.

Impugnació circulació fa 10 anys 1 setmana #56029

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member

mbg va escriure: no, no ho faré.

sóc del primer día i m´he quedat fora, però per culpa meva, vaig tenir una errada tonta que em va fer llençar 2,5 a les escombraries; encara que és cert que els dies posteriors el què em va passar a mi, en certa manera, ho van rectificar per tal que a d'altres no els passés el mateix… em toca els ous, però no puc fer-hi res.

en quan al recurs, he dit el què opinava, a partir d'aquí feu el què cregueu just.

És una postura molt respectable, però tu mateix manifestes que als dies posteriors es va corregir i que per tant no tots els opositors van estar en igualtat de condicions, que de fet és el que exposem i defensem per tal d'impugnar la prova de circulació.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.149 segons
Gràcies a Fòrum Kunena