Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55977

• bon berop osito
  • Avatar de bon berop osito Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4
Bon dia,

És evident que els grups que van ser els primers han patit una situació de desavantatge respecte als que quan van anar a fer la prova ja sabien com funcionava tot. Per això hem fet un document per qui el vulgui fer servir de base per a la seva reclamació.
He canviat el document base per un de més ben redactat
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55979

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
No discutiré que cert desavantatge hi havia... Però no sé si és prou raó per argumentar una reclamació.

Jo sóc del primer dia... I tinc bona nota... Crec que els nervis van fer més destrossa que cap altra cosa i el 4rt dia també hi eren.

Força i Constància

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55981

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Tu mateix dius que hi havia un cert desavantatge.... i suposo que aquestes alçades ja deus saber que una oposició s'ha de fer en igualtat de condicions.

Et felicito per la sort que has tingut.

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55982

quant et treus el carnet de conduir... saps per on passaràs? saps els vianants que et pots trobar?
si vols fer alguna cosa en cara i ulls agafa la llista de les notes i calcula matemàticament el gran desavantatge que agut fent mitges, tan per cents, campanes de gaus, etc... (el que vegis necessari o tot ) a BCN sabíem menys coses que a Gene, i que ? i tothom o podia veure, diferencia amb les notes ? pues no! més aprovats el primer dia que el segon...
em de reconèixer que la vida no es justa, però si tu i veus una gran avantatge fer-ho el últims dies, jo per experiència i càlculs prefereixo el primer dia a la tarda.
si tens de fer una reclamació fes-la, però fes-la mirant diferents punts de vista i no en la sang calenta. Pensa que per a que en fessin cas a de ser una cosa quasi escandalosament visible i calculable,
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: fetcaldo

SER O MORI !!!!!!!

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55983

Como por ejemplo que forestales y voluntarios tuviesen acceso a los camiones? o que hubiera gente que supiera que cosas descontaban de la circulación? Porque para lo primero es bien fácil, que cojan el seguimiento gps de todos los camiones forestales de los parques en los que habían gente de la opo y verán cuantas maniobras los días de guardia...

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55984

Tens tota la rao, no es el mateix anar el primer dia que segon dia o 3,4 , la gent sabia les mides del canvi de sentit i tota la circulacio , es un clar desventatge per la gent del 1 dia es una injusticia moooolt grosa .

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55986

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Tota prova té subjectivitat i ens passa cada any... Certament haurien de mirar d'evitar aquests matitzos... però en aquest cas crec que no ha estat determinant...
Aquí us passo les dades dels 4 dies... valoreu i si voleu utilitzeu-lo per a fer una queixa. Però les diferències són mínimes.

Salut
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pukas23, pipa, ebr0, Fokusekundari, Forrest Talp, Arundo

Força i Constància

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55989

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

bon berop osito va escriure: Tu mateix dius que hi havia un cert desavantatge.... i suposo que aquestes alçades ja deus saber que una oposició s'ha de fer en igualtat de condicions.

Et felicito per la sort que has tingut.

Veig que estan els nervis a flor de pell, jo només volia donar un punt de vista, no cal ser tant irònic... Ni per lo de la igualtat (fa molts anys que m'hi barallo amb això ) ni per si he tingut sort (algo hauré fet bé, no?)

En fi... nano.. bona sort

Força i Constància

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55990

La mitjana que has pasat amb sembla molt be , pero el tema a discutir no es aquet es que els del 1 dia no sabiem mides i la resta dels dies si sabien les mides canvi sentit , circulacio ...etc etc ( aixo jo crec que es desigualtat ) ara si tu no ho vols veure es una altre cosa

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55991

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
La. Mitjana diu que no era rellevant saber res per fer-ho igual... O s'ha de suposar que al. Primer dia eren millors per aconseguir el mateix...

En fi feu el que creieu... Jo ja no diré res més...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Arundo

Força i Constància

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55993

Ningu diu que sigui millor ningu , nomes dic que el % de error es mes baix i aixis no es igualtat

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55995

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
Les mides que jo sàpiga no les podies saber ni el primer ni l'últim dia. No crec que permetessin que ningú baixés del camió i medís el canvi de sentit... Jo vaig practicar amb les mides del 2009 i em va anar bé, tot i que reconec que em van dir que era (segons sensacions) un pèl més estret i més profund. Això, tot i no saber les mides, es solucionava entrant fregant el vértex esquerre i ja està, tal i com havíem practicat amb el camió de l'autoescola. Si entraves bé, sorties bé. Amb aquesta mentalitat vaig anar-hi. Per tal com vaig plantejar la prova m'era igual ser del primer dia com de l'últim, de fet posava nerviós sentir comentaris del rollo: "s'han passa t perquè és molt xungo" o "joder, el canvi de sentit és impossible"... En un dia no et dona temps a replantejar tot el que has fet durant un mes, segueixes tal com ho feies i et dediques a creure que la prova està pensada per a que es pugui fer bé. Una altra cosa és la gestió dels nervis.

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55996

Com molt be dius ja sabies que era mes estret i mes llarg ( ja saps mes que els de primera hora) aixo no es just

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #55997

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
Jo ja vaig opinar que era injust abans de fer-se les proves, vaig trucar i exposar la meva queixa i em van acabar donant la rao pero amb la resposta de que es així i es lo que hi ha, que a bcn tambe es fa aixi ( renoi quin argument). Total que m ha anat prou be pero penso que si hagues sapigut lo del canvi de sentit m hagues anat millor. Injusticia total, pero ara no crec que serveixi de res reclamar, com a molt per la següent opo ho tindran en compte, potser almenys de intentar que no la conduccio no sembli un partit de futbol amb grades

Reclamació grups primer dia fa 10 anys 1 setmana #56010

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Bon dia,

He creat un nou tema al foro amb el nou document que he redactat. Tenim totes les de guanyar si som molts els que presentem aquest document amb fotografies, videos i proves de la informació que va córrer.
Adjunts:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.231 segons
Gràcies a Fòrum Kunena