Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55924

• ebr0
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 654
  • Gràcies rebudes: 247
com que haurem d'esperar 2 setmanes, pels que som uns inquiets i estem que no caguem per que anem més justos que els concursants de MHYV a la selectivitat, (:whistle: xist malo)

estic especulant :S una llista de com aniran les coses més o menys, com més gent col·labori millor. per experiència si o demano pel canal no tindre suficients respostes aixi que he fet un correu per l'ocasió.

on podreu donar els vostres resultats i de companys de la conducció (sobre el 7'5), en cas de aver fet nul en el circuit també o podreu dir,
i si voleu també els possibles mèrits.
exemple:
- (NúM.posició) Fulanito Menganito Judes 6,75 conducció i 0,6 merits
- (NúM.posició) Sotano Mengano Jaimito 7,5 conduccó (he xafat una vorera no aspiro als 2,5 ) i 0.83 merits

les dades que no puga omplir o ficaré segons la mitja que surti

el correu es: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: VISTALMAR19, Forrest Talp, Arundo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

SER O MORI !!!!!!!

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55926

Crack! Tenvio dades!

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55927

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
T'envio dades

Com t'ha anat a tu tio? Aquest any si?

Força i Constància

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55930

Enviat, merci!!

Jo vaig sortir de la prova pensant que m'havia anat molt bé... i em van restar 2,25 al canvi de sentit per aixafar línies...crec sincerament que els meus avaluadors es van equivocar i vaig posar una queixa, tot i que ja sé que no servirà per a res.

Sort a tothom!

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55932

A mi em va passar el mateix al canvi de sentit. No crec que toqués absolutament res i em van posar que vaig tocar 2 vegades la primera línia.

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55936

• ebr0
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Bones:
no estic massa content, ho han mirat més de 1000 vegades i he tingut pocs correus, però amb el resultats que m`han donat he fet una extrapolació de com aniran les coses, explico, com que apenes he tingut un 10% dels resultats he fet una mescla d'ells i els he ficat a sort,
l'arxiu que pujo esta lliure per a tots així que si voleu ficar els resultats correctes vostres o de companys que sapigueu sereu lliures de fer-ho.

confio en que aquesta eina s'utilitzi correctament.

drive.google.com/file/d/0B4CU2jvU1LB6cUN...Q28/view?usp=sharing

podeu continuar fen arribar els vostres correus a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. per mèrits i notes. crec que poder no tenim resultats fins a final de mes
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS, Forrest Talp

SER O MORI !!!!!!!

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55937

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ebro posat en contacte amb mi si us plau

Aquesta llista que has fet... Te una fiabilitat molt baixa... Jo tinc moltes més dades pel que sembla... Parlem i te les passo

Força i Constància

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55938

.

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55939

Ebro, quina currada! Soc l'Albert Oliver i pagaria MOOOLTS cuartos per a que aquesta llista fos certa, perquè estic el 53! Però vaig treure un 4,1 sobre 7,5 i la conducció em va anar bastant malament, perque vaig tocar branques de l'arbre típic bastant fort, i un altre de refilon... AIxò es descalificació, no? En fi... de merits tenia 0,9, però entenc que es conten despres de les mediques i tot si no m'equivoco... Algu pot resoldre els meus dubtes?

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55940

• ebr0
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
La llista estracta de que cadascú és fiqui els resultats que sàpigui i en poc an poc fer-la més fiable.

Si canvieu resultats a resultats correctes estaria bé que és canviés él color de la lletra a verd per exemple. Així sabrem quants hi ha de correctes

SER O MORI !!!!!!!

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55941

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203

AOS va escriure: Ebro, quina currada! Soc l'Albert Oliver i pagaria MOOOLTS cuartos per a que aquesta llista fos certa, perquè estic el 53! Però vaig treure un 4,1 sobre 7,5 i la conducció em va anar bastant malament, perque vaig tocar branques de l'arbre típic bastant fort, i un altre de refilon... AIxò es descalificació, no? En fi... de merits tenia 0,9, però entenc que es conten despres de les mediques i tot si no m'equivoco... Algu pot resoldre els meus dubtes?

Si, els mèrits es compten després de la revisió mèdica. En quant a la circulació vés a saber com es valorarà... si fos com a la DGT quan et treus el carnet ho tindires una mica cru, ja que tocar obstacles (branques, bordillos, etc) és falta greu i pertant suspès. Ara, també aquí es possible que els barems no siguin els mateixos, ja que només descomptaven 0,50 per no posar-se el cinturó i a la DGT és suspès... així que potser descompten 0,50 per cada falta greu... en el teu cas, 1 punt...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS

llista conducció fa 10 anys 2 setmanes #55943

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
:silly: A veure COMPANYS/ES.... una petita explicació de la llista que penja l'Ebr0... :blink: ]

EL nostre company ha estat agafant les dades que té, que cada vegada en son més... i esta creant una distribució de la població (nosaltres) per a poder marcar els talls aproximadament... pero no per determinar en quina posició estara cadascú...
Així doncs... per poder treure el suc a aquest llistat (i el proper que penjarà aquesta nit amb més dades) heu de fer el següent:

1.- Agafar la vostra nota de teòric + fisiques + nota de les 3 maniobres
2.- Sumar-les
3.- Buscar aquesta nota a la distribució que ha fet l'Ebr0.
4.- independentment de quin nom hi surti (això no és rellevant) vosaltres caurieu aproximadament en aquella posició.

Per exemple...

si la suma de les vostres notes us dona... 22,5
Mirant la llista que hi ha al link de més amunt podeu saber que més o menys estareu al voltant de la posició 66
Això és orientatiu... però a mida que van arribant més notes contrastades, més s'aproxima a la realitat.

Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Sagarot

Força i Constància

llista conducció fa 10 anys 1 setmana #55944

• ebr0
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
bones!
llista actualitzada i força diferent !

docs.google.com/spreadsheets/d/1eiWObFtt...SIY/edit?usp=sharing

com que l'anterior full aportat una mica de enrenou, ara ho he ficat sense noms " :unsure: també o podia aver explicat millor :unsure: "
l'explicació del company a set perfecta i entenedora,

si voleu donar més info. més s'aproximara a la realitat, aquesta llista esta feta amb una mostra de uns 150 opositors, i l'anterior de uns 40 o 50 aquí la diferència. fen-ho sense noms em pogut aconseguir més notes, ja que molts han dit les dels companys.

bona ni!t que demà toca matinar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, lukas87, Sagarot, Forrest Talp

SER O MORI !!!!!!!

llista conducció fa 10 anys 1 setmana #55946

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Bona currada Ebro!!!
Tot i que jo diria que no hi hauran notes tan altes en general...Em guio dels del meu entorn i tal com vaig veure els grups el meu dia, suposo que el meu cap vol veure-ho d'aquesta manera per pujar mes llocs jeje

Moltes gracies per la feina!
Toca continuar agonitzant!

llista conducció fa 10 anys 1 setmana #55949

• ebr0
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
:dry: llista actualitzada 2.3 :dry: 175 aspirants

:blink: drive.google.com/file/d/0B4CU2jvU1LB6MmE...Yzg/view?usp=sharing :blink:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, lukas87, Forrest Talp

SER O MORI !!!!!!!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.213 segons
Gràcies a Fòrum Kunena