Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55461

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: marc bou

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55462

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b.../bombers/Acces-2016/
(Ai, no havia vist la resposta anterior...) :blush:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: marc bou

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55463

• El_noi_del_sucre
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 33
Vaja, molt maco tot plegat.

A dia 1 de juny (2 dies abans termini presentació certificat) diuen que allarguen periode presentació certificat.

La gent que responsablement treballa i no disposa de tot el temps del món per presentar els certificat s'ha buscat un dia per presentar el certificat abans del dia 3 i segurament molta gent ja ho ha fet a dia d'avui. Arriscant-se a perdre uns diners, ja que no saben la nota.

En canvi, la gent que no treballa i té tot el temps, no ho ha fet esperant l'últim dia a veure si és publiquen les notes. I avui van i diuen que a partir del dia 3 es diran les notes, i allarguen termini fins el 8. Un cop més es demostra que qui ara mateix no està treballant ho té molt millor per encara la opo. Avantatges i més avantatges per qui no treballa.

En fi, molta sort a tothom per la publicació de les notes, salut!

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55464

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
gtt crec que aquí els perjudicats som tots, ja que dubto que siguin molts els que hagin aguantat fins el dia abans per anar a fer el certificat. A més dius la gent que "responsablement" treballa com si fos una elecció lliure això de treballar....en fi a molts dels que no treballen ja els agradaria tenir el teu sou per no gastar-se un ronyó amb el certificat mèdic, carnets, cursos etc....cada situació té les seves ventatges però d'això a insinuar que hi ha una especie de complot a la gent treballadora...en fi, aquí ningú ho té "fàcil"
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: OAK, Bomber.egara

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55467

gtt hi ha gent que no treballa perquè no pot, i no te diners com per exemple pagar-se una academia, compra-se mes d´un temari o rebre clases particulars per al psicotecnic, el no treballar no sempre es una avantatge, i tothom te dret a presentar-se a una oposició, que vols que fem? que si no tens treball no pots optar a un treball públic?

I tot i així estic d´acord amb que s´ha fet molt malament tot aixo del certificat médic, que haurien d´haver posat fecha per presentar-ho un cop sortit les notes.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: biodeps

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55468

• El_noi_del_sucre
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
u1063636 estic d'acord amb què els perjudicats som tots i que ningú ho té fàcil també.

Però no em diràs que no coneixes ningú que visqui dels pares, sense treballar, estalvia tot el que pot, i a sobre tindrà més nota que tu. Per canviar la data límit dos dies abans per mi no calia, la cara que se'ns quedarà a molts quan divendres veiem que no hem passat i per voler fer les coses amb prudència havíem presentat el certificat amb temps.

I lo del meu sou, primer l'hauries de saber, i saber la feina que tinc, després opinar. Alguns ens hem d'agafar a la feina que trobem, per pagar-nos el certificat mèdic, carnets, cursos, etc.

En fi, almenys amb el certificat sabem que tenim bona salut, jeje. Sooort divendres!

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55469

• El_noi_del_sucre
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
ei stark!

En cap moment he dit que qui no treballa no pot optar a una oposició, només faltaria!

Jo parlo des de la meva experiència personal, i a mi em ve de 40€.

Salut!

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55470

El teu comentari es pot entendre com una crítica a la gent que està opositan i no treballa, com es el meu cas, no ho negaré, pot ser no era la teva intenció, nomes volia dir que el no treballlar no sempre es un avantatge i per cert a mi també en fan mal aquest 40 euros, i encara que no treballo jo ja vaig entregar el certficat médic fa dies, pensant que el dia 3 seria masa tard, tot pot ser que em quedi fora de la opo i amb cara de tonto.

Sort a tothom!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bomber.egara

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55474

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
gtt el teu comentari crec que esta fora de lloc totalment, cadascu te la situacio que la vida li ha posat en aquest moment.
I a mes se de molts que han agafat l'atur nomes per prepararse la opo i lluitar pel seu somni, tenint que rebutjar molts capritxos i arriscant la seva situacio personal. O sigui que tenen mes temps per preparse i fer tramits, pero a costa de un risc.

No se, jo crec que no hauries de mirar els altres i si to has currat en aquesta opo estar tranquil i deixar que tot anira sortint. I els 40 euros ens fan mal a tots pero a mi despres de tants calers que he invertit ja no em posare a mirar aixo!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: biodeps

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55475

Vaja una màquina... Que responsablement treballem... Vaja vaja
Nano tens un problema molt greu...
De tota la vida se sap que opositar sense treballar és millor perque et pots dedicar exclusivament a l'oposició i molts de nosaltres així ho fem.
Deixant feines per poder preparar-les el millor possible i IGUAL que tu, pagant factures.
Si tu no t'ho has pogut permetre, perque tens un crio, una hipoteca o el que et surti dels pebrots... ÉS EL TEU PROBLEMA, però no t'equivoquis taxant a la gent sense conèixer.
I qui ho fa com has dit, té tot el dret del món a fer-ho!!
I si té més nota que tu, et fots i a la pròxima estudies més!!!! Que si treballes 8h et queden 16 per posar colzes!!
Ets la típica persona que valores a l'altre per lo treballador, net i ordenat que és... PATÈTIC
El teu comentari és vergonyós
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tremas, biodeps

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55476

I demaaaaaaaaaàààà....
Divendres!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: El_noi_del_sucre

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55477

• biodeps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 65
Anava a escriure-li just el mateix comentari, merci per estalviar-me les paraules. GTT, menys queixar-se i més estudiar/entrenar, que conec gent que cuiden tots sols de crios i entrenen a les 23h cada dia després de 8h de feina i encara troben lloc per estudiar.

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55478

trepaire va escriure: Vaja una màquina... Que responsablement treballem... Vaja vaja
Nano tens un problema molt greu...
De tota la vida se sap que opositar sense treballar és millor perque et pots dedicar exclusivament a l'oposició i molts de nosaltres així ho fem.
Deixant feines per poder preparar-les el millor possible i IGUAL que tu, pagant factures.
Si tu no t'ho has pogut permetre, perque tens un crio, una hipoteca o el que et surti dels pebrots... ÉS EL TEU PROBLEMA, però no t'equivoquis taxant a la gent sense conèixer.
I qui ho fa com has dit, té tot el dret del món a fer-ho!!
I si té més nota que tu, et fots i a la pròxima estudies més!!!! Que si treballes 8h et queden 16 per posar colzes!!
Ets la típica persona que valores a l'altre per lo treballador, net i ordenat que és... PATÈTIC
El teu comentari és vergonyós

Tampoc fa falta posar-se aixi eh.

Ni el seu comentari es encertat ni tampoc ho es depen de quines maneres de contestar. Crec que ha quedat clar que treballar o no te les seves avantages i inconvenients, i aqui tots som iguals!!

Vinga sortt!! :)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Forrest Talp, El_noi_del_sucre

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55480

• centralreps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 152
  • Gràcies rebudes: 14
Cada un viu i sacrifica la opo a la seva manera. El que treballa i va de cul tot el dia. O el que ha deixat la feina, no te un puto duro i va amb l'aigua al coll... i a més ha posat en risc el seu futur professional si lo de bomber no li surt bé.

De mal de caps en tenim tots, i només cada un sap les adversitats que ha de superar.

Va, no ens posem amb els altres, que no val la pena. I descarreguem tensions, que tots estem molt nerviosos perquè treballem o no, ens hi juguem molt.

Demà ja sabrem les notes, l'agonïa s'acaba.

Salut i sort companys!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mcp, El_noi_del_sucre

Com porteu la tecla F5? fa 10 anys 2 mesos #55490

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
:woohoo: Demà sí que petarà fort la tecla F5... :lol:
Fins i tot podríem fer una "porra" a veure qui encerta l'hora... :P
Jo aposto per les 13:00

Temps de càrrega de la pàgina: 0.202 segons
Gràcies a Fòrum Kunena