crec que aquesta és exagerat d'impugnar-la, estem en un examen tipus test, la bona es la millor, poden ser més d'una correcta. Crec que lluitar-ho tot fa perdre força i que és millor centrar-nos amb les que son realment impugnables
El problema es que aquí cada uno barre para su casa e impugna las que le convienen, como es lógico. Es normal que si en el examen respondimos una opción es porque, por alguna razón, la vimos correcta, y ahora mandamos cartitas al tribunal explicándoles nuestro punto de vista. Dudo que anulen alguna, de anular alguna, para mi la mas clara es la de la fuerza en kg. Y no porque la haya fallado, he fallado algunas más, sino porque no veo lógico que pidan fuerza, den dos opciones en kg, dos en newtons, y den por buena una en kg. Es de cajón, aunque el numero fuera correcto. Se contaran por miles los que descartaron las opciones en kg sin pararse a calcular.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tivero
Bones
A veure que potser m'he vingut una mica amunt amb el tema. I no ho veia igual.
En tot cas com que no em considero un persona incapaç de reflexionar i modificar la meva opinio probablement no fiqui aquesta pregunta. I no he parlat d'impugnacio logicament sino dos correctes.
Pero no crec q us tingueu que preocupar tant per ells, doncs es la seva feina.
I jo no barro cap a casa, en altres fils ja he dit de preguntes q considero q s'han d'impugnar i que jo he fet be. I d'altres que he fet malament i s'han comentat i jo no crec q donin resultat. Com per exemple la de augmentar cabal, corba de pressio i tal.
Ara el que si q em sorpren, suposo que per desconeixement del que parla. Que digui que nomes veu una impugnable quan la del rodet la formula esta malament aplicada i la del clor la legislacio es clara al respecte.
Salut i tranquils que no els agafara un atac per treballar molt al tribunal.
No digo que solo vea una impugnable, digo que el tribunal no creo que anule mas de una, y desde luego a la de la sierra boumort no le doy muchas papeletas. A mi no me preocupa que se intente impugnar preguntas que yo tengi bien, os animo a que lo intenteis, y que sea el tribunal el que decida, para ser lo mas justo posible. Solo hacia una reflexion sobre las actitudes a la hora de decidir que preguntas impugnar, porque ya han salido como impugnables medio examen
Una de dos... O manca capacitat crítica i d'assumir els propis erros... O teniu greus problemes de sentit comú.
No hi ha cap dubte en que et demanen els més propers... És com dir entre quins números està el 4?
Entre 1 i 7 o entre 3 i 5...
Si sempre busquem el detall o mínim error... Quan arribeu a l'entrevista no us estranyi que un petit gest ens deixi fora... Ens paguen amb la mateixa moneda
Cagum l'ou... Deixeu-vos de collonades (tot i que en teniu tot el dret). Llavors ens queixem que el procés és lent... O que triguen massa en donar resultats..
Una mica de seny sisplau
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: l-861, pukas23, dalki4
Estic d'acord amb que aquesta no es impugnable (i jo la vai fallar). Es com la pregunta de qui integra Bombers, mirat com aquesta pregunta totes son correctes, pero 1 es més correcte que les demés o quan has de marcar "totes son correctes", per la mateixa regla també s'hauria d'impugnar perque qualsevol resposta estaria be.
Jo penso que part de la dificultat de les preguntes en aquest tipus d'examen és precisament que hi hagi una resposta més correcte que una altra i saber-ho detectar!