Hola,
He creat un fil perquè com a mínim jo m'estic fent la pixa un lio d'on mirar i rebuscar. Crec que el millor que podem fer és tractar les preguntes per separat i ficar aquí la possible alegació perquè la gent opini i la presentem. Potser crearem mes temes però... No se que opineu. Lo dit! Suposo que que s'ha de fer una exposició de motius no? el que no se es com dirigir-te al tribunal... pero amb la del Clor tindriem prou amb:
Exposo:
Que el Clor amb número ONU 1017, segons el BOE nº91 de Dijous 16 d'Abril del 2015, indica en la seva secció I a la pàgina 32477, que es tracta d'una substància que requerira de les etiquetes 2.3, +5.1 +8.
En cap moment es menciona l'etiqueta 6.1 que ha sigut valorada com a correcta, a la pregunta nº43 del Model A.
Sol·licito:
Que la pregunta nº43 del model A, sigui modificada en la seva resposta acceptant com a correcta la opció: b)La 2.3, ja que es tracta d'un gas tòxic.
No se si s'hauria de ficar el numero de pregunta i això... jo es que vaig fer el model A i no se on es troba als altres models. QUe us sembla? Aquesta és fàcil i clara no?
una pregunta, o yo estoy tonto o ya he perdido el norte,
la pregunta de aspiración de -0.7, un manómetro no mide presiones negativas, en un vacuómetro o una mezcla de los dos un manovacuometro . pero un manometro no puede poner en la vida -0,7 porque su min es 0.
osea que estaría mal redactada la pregunta
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: cristiancrack
El que pasa es que al enunciat día que compararem entre A y B después de la bifurcació, y en tots els manuals de hidráulica diuen que les perdues de carrega son directamente proporcionals a la longitud.....es evident q cuan un fluid circula per una instalació mes llarga te mes rozament y per lo tant mes perdua de carrega....pero no se si tu en pots donar una explicacio millor, igual estic equivocat
Ni ha un company que ha adjuntat la ficha actualitzada del número ONU 1017 en un altre fil, pots fer una ullada, no se trata de impugnar per impugnar, sino ficar les coses de manera correcta, en aixo supose que estarás d'acord.