Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55121

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
gas! bou! gas!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55122

Pel que fa al tema de l'al·legació del psicotècnic, ho trobo necessari pel bé de la opo (d'aquesta i de futures), i el model que ha fet en bambcausa em sembla molt correcte (merci per compartir-lo). Segurament hi ha aspectes "legals" que ignoro, però em sembla molt brut que pel psico no se sàpiga la manera d'avaluar i que a sobre no puguis comprovar que te l'han corregit correctament. Per tant, presentaré també aquesta al·legació.

I respecte el tema de la filtració...no sé si deu ser cert, però si algú ho sap del tot cert i /o té proves, siusplau ajudem-nos entre tots/es a que aquestes coses no passin més i denuncieu-ho que és un tema molt preocupant. Merci.

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55129

Hola!
Me parece muy acertada la alegación. Quiero sumarme a la iniciativa, pues aún dejando de lado el tema de una posible filtración, el hecho de que se nos oculte cómo se va a valorar esta prueba, que es determinante para estar dentro o fuera, me parece muy grave y totalmente necesario pedir una explicación.

¿Cómo lo hacemos? Que cada cual presente individualmente este modelo de alegación (u otro) o bien una alegación conjunta? Es la primera vez que lo hago...

Saludos y ánimos!

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55130

• biodeps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 65
Yo también me úno, esperamos instrucciones! 100% de acuerdo con todo lo descrito.

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55131

• joanagustiroca
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
+1
Seria més interessant presentar-ho de forma conjunta, donaria més força a la queixa!

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55132

Companys,
Jo també donaré el meu granet de sorra!
Això no pot ser, no sabia res que es podia haver filtrat. Si us plau, si algú te informació veraç que ho denuncii, es pel bé de tots. Per un futur just i per unes oposicions on entrin els mes preparats i no els més ben enxufats....

COm s'ha de tramitar aquesta al·legació del psico?

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55134

Això dels psicos es de locos...
A la meva classe, la gent va començar a fer-los mentre la noia del tribunal no havia ni començat a llegir les instruccions..
I per lo que em diuen companys, no va ser l'ínica classe.
S' et queda cara de tonto tu amb el quadernet girat i els altres escrivint...

Fins-hi tot, les noies van donar avisos en comptes de marcar l'examen directament i deixar que valorés el tribunal les mesures a pendre, com deien a les normes llegides.

En fi, a veure que passa.

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55135

Hola,

L'usuari bbambcausa podries passar el teu correu i et passo contactes? He parlat amb un bomber d'un dels sindicats i ens demana que li expliquem què volem enviar i que ens ajudaran amb el que puguin. Bàsicament acabar d'escriure les al·legacions amb les queixes que fem i enviar-ho al tribunal.
Si més no a veure si podem pressionar perquè a la propera oposició no hi hagi psicotècnic o, que si n'hi ha, que sigui més transparent i que sapiguem com preparar-lo.
Penso que hem de reivindicar que les proves vagin dirigides a minimitzar al màxim el factor sort. El pscio és una loteria...

Ànims a tots!

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55140

A veure, 2009 bcn: el psico el tenia la gent a casa, no sé si corria per internet… per això van tallar amb 9,6; menys mal que va ser l' últim any que en van posar.

Generalitat 2016: el FORMAT del psico és el mateix o molt similar al del 2009, ara bé el CONTINGUT és diferent, (haig de dir que no recordo si hi havia daus, i ni si n'hi havien, si el contingut era el mateix)

En quan a l'escrit: està molt bé, però per sobre de les raons que al.legues, si realment es podia comprar per 200$ aquesta passaria l'argument PRINCIPAL. Siusplau, qui tingui proves que ho demostri! Això no es pot tol.lerar, si callem som còmplices.

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55153

• El_noi_del_sucre
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 33
Jo també penso que és millor presentar-ho de forma conjunta, tindrà molta més força.

Un meu company em va comentar que aquest test l'havien fet a l'acadèmia privada on va (d'un bomber en actiu), però que no els hi donen per fer a casa. Fa de mal pensar la veritat...

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55155

Jo no ser si hi havia gent que tenia el psico o no, el que ser és que les 3 ultimes opos de gene ha sortit un psico del mateix estil i molt similar, series de numeros en blanc i negre, daus, gràfiques, verbal d’aquests tipus etc. I moltes acadèmies tenien psicos fets per ells o comprats molt similars però es clar sense ser les mateixes respostes ni exactament iguals, però intentan-se assemblar el màxim possible per si sortia un pisco similar els altres anys.
Perquè aquest tipus de psicos no son molt similars els dels llibres que venen adams mad etc.

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55161

Paraules d'un Bomber.
Hi va haver una vegada un caporal de catalunya.... Que en una convocatoria de caporals va anar a un advocat i la van impugnar per una parida amb els merits que a sobre no el feia entrar a ell.
Es va trigar molt de temps en resoldre, i l'assumpte no va variar res...
Van trigar 5 anys mes a tornar a fer una altre convocatoria de caporals.
Penso que s'ha d'anar amb cura amb el tema de liarla per motius personals. No beneficia a ningú. Per un cop que van rapids...

Penso que les condicions han sigut les mateixes per tothom. Esperar resultats i molta sort

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55164

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
Esta clar que les condicions són per tothom les mateixes... sempre i quan no tingués accés ningú a aquests psicos , si això ha estat així no s' ha de fer veure que no ha passat res. Un altre cosa que no crec que agradi a ningú es el fet que si ets una dees persones no aptes , no saps si ha estat per poc , per molt, per haver suspès un bloc per acumulació de errades etc.. poder haurian de valorar fer el psico de una manera més clara per a tothom tal i com es fa a la prova de coneixements
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: joanagustiroca

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55169

no, em refereixo al del 2009. Si et fiques a buscar n'estic segur que el pots trobar encara dins algun pack de psicotecnics

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55170

Clar....i jo tinc un amic que no ser i un altre que m ha dit que no se cuantos...l obligacio de tots nosaltres es haver estudiat i pasar el psico, lo altre son tonteries.
A cada opo, a cada! Es diu el mateix i seeeeeenpre pasara! No siguem il.lussos, sempre hi haura algu que dira coses....val mes que ens centrem amb lo nostre i a impugnar preguntes si voleu pero lo dels 200 euros...jajjaaj vinga va, us penseu que estem a Sicilia i la Gene son els del Padrino o que?? A entrenar toca ara!!
Salut i sort a tothom!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: el_vaquilla, fairlane

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.193 segons
Gràcies a Fòrum Kunena