Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Unes de Sanitari d'anys anteriors fa 10 anys 3 mesos #54497

• Strombonhoid
  • Avatar de Strombonhoid Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 0
P20
L’administració d’oxigen amb FiO2 al 100% és el tractament d’elecció (la vida mitjana de la COHb respirant aire ambient amb FiO2 0,21 és de 250 min i respirant una FiO2 al 100% és de 40-60 min). En casos d’intoxicació molt important per CO (COHb > 20% i/o toxicitat clínica important) valoreu el trasllat a una cambra hiperbàrica (l’administració d’oxígen a tres atmosferes de pressió baixa la vida mitjana de la COHb a només 30 min).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Unes de Sanitari d'anys anteriors fa 10 anys 3 mesos #54501

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Plantilla de correcció diu:
30-a
31-c
32-a
33-b
34- c (jo es la que hagués contestat d'un principi, remenant per internet m'ha convençut la D...quin lio ahah)
35-d (la B descartada, aporta més la màscara, la C per tant també, suposo que descarta la A per dir " el total del CO, si no no m'ho explico)
36- c
37-b

Unes de Sanitari d'anys anteriors fa 10 anys 3 mesos #54506

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19
A les de'n Tyler:

30-A
31-C
32-A
33-B
34-C
35-B-> He respós B perque no sabia si la A era certa y la C la descartada perque diu TOTEs, inclus la D que diu que ninguna ho és.
36-C
37-A-> En aquesta al veure pell freda i pal.lidesa, ma fet decantar-me per la A lipotímia. Però aquesta té com a signe pols dèbil i en la pregunta diu que la víctima té pols ràpid.... Me deixat emportar massa ràpid....

Per la resta, veig que no vaig malament en els plantejaments, peró si és cert que quasi totes les preg d'assistència tècnica es poden interpretar de diverses maneres, i tampoc ajuda gens ni mica la forma en que formulen les preguntes :blink:

Tibali bou!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena