Ei coqueta, si les he llegit, però jo no he fet mai la opo i no em queda clar si ho posen tot combinat en una sola bateria o ho fan separat per aptituds, i tampoc sé si són una o varies bateries de test, aquesta és la meva pregunta, i ho pregunto pk en algunes coses vaig més fluix com exemple el càcul, i si em em posessin una bateria de test només de càlcul em posarien en un problema. gràcies.
Et confons Carlitrus, una bateria de test és un conjunt de tests. A les bases enumeren quin tipus de tests formen la bateria de tests, o el conjunt de tests. Un test és de càlcul, i quatre tests més completen la bateria de tests o conjunt de tests. No hi ha més d'una bateria de test, només hi ha una bateria de tests.
I com diu a les bases, aclarint el teu dubte els tests són de matèries diferents, llavors, en una bateria de test de matèries diferents trobaràs diferents tests, cadascun d'una materia diferent, amb el seu diferent temps per realitzar-lo, característica de tots els test psicotècnics. El temps. I els tests.
Algú sap, si l'apte serà de la mitjana total, o has de ser apte en cadascuna de les diferents matèries?
Gracies i força companys!
pd: encara no he començat a preparar psicos, i crec que ja hauria de fotra-li canya, algu sap alguna web o algun lloc per a poder trobar psicos de cara a les opos?
Moltíssimes gracies!