Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Problemes amb el pagament telemàtic fa 10 anys 5 mesos #53697

Hola Josep,
doncs molt bé ho faré així perque tampoc m'han donat novetats, merci pel consell.
Salut i força a tots companys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Problemes amb el pagament telemàtic fa 10 anys 5 mesos #53702

Bon dia a tothom,

Pels que encara no hagueu pogut fer el pagament, com vosaltres jo també m'hi vaig trobar amb una VISA de CaixaGuissona. He aconseguit fer el pagament on-line sense haver d'anar a cap oficina de la Caixa.
  1. Imprimiu la Carta de Pagament i la guardeu en format .pdf.
  2. Acte seguit accediu al següent link de la Caixa www.google.es/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&s...733917,d.bGs&cad=rja que permet fer pagament per mitjà del codi de barres. Si el link no funciona podeu buscar "pagament online PROCEDIMENT DE RECAPTACIÓ" al Google i l'entrada que diu "Por código de barras | La Caixa" hi feu click i heu d'accedir al mateix lloc.
  3. Obriu la Carta de Pagament que heu guardat en format .pdf i copieu el número que hi ha sota del codi de barres. L'introduïu i doneu continuar. En teoria us ha de sortir el càrrec corresponent a la inscripció a la Convocatòria 81/16 de Bombers de la Generalitat i amb una targeta que funcioni no heu de tenir problemes, és com qualsevol pagament on-line.

Salutacions i espero que serveixi!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pukas23, Forrest Talp

Problemes amb el pagament telemàtic fa 10 anys 5 mesos #53721

Genial!!!
Per fi!!
MOltes gràcies!!!

Problemes amb el pagament telemàtic fa 10 anys 4 mesos #53852

Pues espero que si fem prou amb el justificant del caixer de la caixa, perque avui he mirat i encara surt pendent el pagament... i el termini acaba el dia 7 :blink:

Problemes amb el pagament telemàtic fa 10 anys 4 mesos #53853

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203

tivero va escriure: Pues espero que si fem prou amb el justificant del caixer de la caixa, perque avui he mirat i encara surt pendent el pagament... i el termini acaba el dia 7 :blink:

Vaig trucar a convocatòries per preguntar què passaava si sortia pendent tot i haver fet el pagament i em van dir que era per un problema informàtic que ténen. Que si l'has pagat no passa res encara que surti pendent.
A males, en cas que a les llistes d'admesos no es sortís, tinguent el justificant del pagament en faríem prou, però suposo que hauríem de presentar-lo i fer alguna al·legació o algo per l'estil, però em van dir que ja ho ténen en compte i que en principi no ha de passar res.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tivero

Problemes amb el pagament telemàtic fa 10 anys 4 mesos #53854

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Tela amb la "informàtica"... esperem que si tants problemes hi han hagut allarguin una mica els tempos així podrem estudiar i entrenar més i més fort! Si els tempos de la gene segueixen invariables ens queden 11 setmanes!
A tope! :silly:

Problemes amb el pagament telemàtic fa 10 anys 4 mesos #53860

També com a últim recurs sempre tenim el període d'al·legacions entre les llistes provisionals i definitives d'admesos, però vamos no crec que haguem d'arribar a això XD

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.140 segons
Gràcies a Fòrum Kunena