Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Carnet de camió avanç de la convocatoria?? fa 10 anys 5 mesos #53580

• rubentorru23
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 8
merci nano! a veure si hi ha sort :) veig q som uns quants q anem apurats jejej

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Carnet de camió avanç de la convocatoria?? fa 10 anys 5 mesos #53601

Merci a tots! Si una mica apurats...buf!!! Sabeu si el c+e pels merits tambe s'ha de tenir abans del dia 7??

Carnet de camió avanç de la convocatoria?? fa 10 anys 5 mesos #53602

Pel que tinc entès, en referència als mèrits, es tenen en compte els que tinguessis abans del dia que van sortir les bases, és a dir, 14 de febrer inclòs. Jo ho vaig preguntar al telèfon d'interior el dia que van sortir les bases, tant pels idiomes com pel C+E, que eren les coses que podia fer per sumar-ne! Salut

Carnet de camió avanç de la convocatoria?? fa 10 anys 5 mesos #53619

Tot i que veig que queda clar que s'ha de tenir abans del 7 (i jo, tocat els collons que no el tindré per pura matemàtica), si a les bases diu que s'ha d'acreditar tenir-lo el dia de la prova de camió... Algú s'ha inscrit ja i li han demanat la fotocòpia del carnet? perquè o sóc una mica mongol o no veig que ho hagis de dur amb el formulari..

Carnet de camió avanç de la convocatoria?? fa 10 anys 5 mesos #53628

Wolf7, ara no et dirán res. Podras fer el teoric sense cap problema, pero a les fisiques has de presentar el carnet C, si veuen que la data es posterior al dia 7, t'enviaran cap a casa.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: wolf7

Carnet de camió avanç de la convocatoria?? fa 10 anys 5 mesos #53631

Això és segur Pukas? No ho dic perquè dubti de tu, ho dic perquè tinc ganes de cremar la DGT per haver-me posposat 1000 cops l'examen per la vaga i ara no tenir temps..

Carnet de camió avanç de la convocatoria?? fa 10 anys 5 mesos #53641

En principi, a les ultimes convocatories ha sigut aixi...truca i pregunta. ;)

Carnet de camió avanç de la convocatoria?? fa 10 anys 5 mesos #53698

• rubentorru23
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 8
Hola a tots! A Barna està molt complicat, però a València és possible fer el pràctic de circulació el 4 de març (de fet jo el faig). Si algú està interessat que m'ho digui abans de divendres i potser es pot fer algo. Repeteixo, només circulació, crec que vaig llegir aquí que algú s'havia quedat tirat.

Interessats envieu-me un mail a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Salut!

Carnet de camió avanç de la convocatoria?? fa 10 anys 5 mesos #53722

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19
Rubentorru, t'acabo d'enviar un mail. He penjat avui circulació.... aviam si tinc una última oportunitat perquè estic ben fotut :(

rubentorru23 va escriure: Hola a tots! A Barna està molt complicat, però a València és possible fer el pràctic de circulació el 4 de març (de fet jo el faig). Si algú està interessat que m'ho digui abans de divendres i potser es pot fer algo. Repeteixo, només circulació, crec que vaig llegir aquí que algú s'havia quedat tirat.

Interessats envieu-me un mail a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Salut!

Tibali bou!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.143 segons
Gràcies a Fòrum Kunena