Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53354

• francesc garcia hebles
  • Avatar de francesc garcia hebles
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
pit i collons companys
;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53359

coqueta va escriure: Epsilon, si vols que el C+E et puntuï l'has de tenir en vigor amb la data en que surten les bases. No més tard.
I crec que són 20 dies naturals per presentar la instància

epsilon84 va escriure: tink 2 dubtes. m estic treien ara el carnet c+e , Quan presentis la instancia he de tenir ja aquet carnet? o mes endavant tel demanen.i una altra pregunta . Quan surtin les bases cuan temps hi haura per entregar la instancia?

Primer de tot, aprofitar aquest missatge per presenta'm i donar molts ànims a totes i tots en aquests (esperem que últims) mesos. Espero poder contribuïr a partir d'ara en tot el que pugui i participr activament d'aquest forum. No fa massa setmanes que em vaig decidir, no direm que a provar sort (ja que vaig a per totes) a presenta'm a les properes oposicions al cos de bomber, si bé és cert, és que era una idea que feia molt temps que em rondava pel cap.
En fin, al que anava i en resposta a Coqueta:
A l'última convocatòria crec que deia que els requisits s'han de tenir l'últim dia en que es poden entregar les sol·licituds, oi? així entenc que a partir de que surten les bases, tens 20 dies més.
Clar que diu els requisits (carnet C), el C + E són mèrits i nose si entren dins d' aquests 20 dies, el mateix dia de les bases o inclús, el dia en que és requereix que entreguis tots els mèrits, en aquest cas, seria uns quants mesos despés...
Jo també em voldria treure el C+E i és una cosa que he estat mirant i tampoc he sapigut treure l'aigua clara, ni repassant post anteriors i de l'ultima convocatòria.

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53360

Bones!
Tant els requisits, com els mèrits, els hauries de tenir enllestits en aquests 20 dies. En cas de que et treguessis el C+E o qualsevol altre cosa que merités un cop tancat el periode de sol.licituds, ja no hi comptaria com a mèrit.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Joca2211

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53362

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
Creus malament boira, aquí estan les bases: drive.google.com/file/d/0B1Ij1zkITNZZLXlQNGljNkVDSG8/view?pli=1
Apartat 6.2.1 secció f
"Estar en possessió dels permisos de conducció, en vigor, d’acord amb la normativa
aplicable, en la data de publicació de la convocatòria de les classes següents:
f.1) D es valorarà en 0,5 punts.
f.2) C + E es valorarà en 0,5 punts.
f.3) D + E es valorarà en 0,5 punts."

Aquest any però, el D diuen que re de re...

boira va escriure:

coqueta va escriure: Epsilon, si vols que el C+E et puntuï l'has de tenir en vigor amb la data en que surten les bases. No més tard.
I crec que són 20 dies naturals per presentar la instància

epsilon84 va escriure: tink 2 dubtes. m estic treien ara el carnet c+e , Quan presentis la instancia he de tenir ja aquet carnet? o mes endavant tel demanen.i una altra pregunta . Quan surtin les bases cuan temps hi haura per entregar la instancia?

Primer de tot, aprofitar aquest missatge per presenta'm i donar molts ànims a totes i tots en aquests (esperem que últims) mesos. Espero poder contribuïr a partir d'ara en tot el que pugui i participr activament d'aquest forum. No fa massa setmanes que em vaig decidir, no direm que a provar sort (ja que vaig a per totes) a presenta'm a les properes oposicions al cos de bomber, si bé és cert, és que era una idea que feia molt temps que em rondava pel cap.
En fin, al que anava i en resposta a Coqueta:
A l'última convocatòria crec que deia que els requisits s'han de tenir l'últim dia en que es poden entregar les sol·licituds, oi? així entenc que a partir de que surten les bases, tens 20 dies més.
Clar que diu els requisits (carnet C), el C + E són mèrits i nose si entren dins d' aquests 20 dies, el mateix dia de les bases o inclús, el dia en que és requereix que entreguis tots els mèrits, en aquest cas, seria uns quants mesos despés...
Jo també em voldria treure el C+E i és una cosa que he estat mirant i tampoc he sapigut treure l'aigua clara, ni repassant post anteriors i de l'ultima convocatòria.

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53372

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Un pardalet m'ha dit que quan aquest post arribi a les 10000 visualitzacions faltaran 10 dies i 10 hores per a que surtin les bases publicades ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Marshall

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53373

Ei, saps quin dia seria això...5 de febrer? Et faria res concretar? A mi potser em va d'un dia, tenir el C o no tenir-lo...i m'aniria molt bé per calcular! (La vaga d'examinadors de la dgt ha deixat unes cues guapes per fer exàmens)

Gràcies i salut!

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53374

• biodeps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 65

Marshall va escriure: Ei, saps quin dia seria això...5 de febrer? Et faria res concretar? A mi potser em va d'un dia, tenir el C o no tenir-lo...i m'aniria molt bé per calcular! (La vaga d'examinadors de la dgt ha deixat unes cues guapes per fer exàmens)

Gràcies i salut!

Parlen de finals de gener... però ves a saber...

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53375

Marshall va escriure: Ei, saps quin dia seria això...5 de febrer? Et faria res concretar? A mi potser em va d'un dia, tenir el C o no tenir-lo...i m'aniria molt bé per calcular! (La vaga d'examinadors de la dgt ha deixat unes cues guapes per fer exàmens)

Gràcies i salut!

:blink: Coqueta estava fent broma :P
Pel que he llegit diuen q finals de gener o principis de febrer, jo crec q ven entrat febrer acabarant sortint...

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53380

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

coqueta va escriure: Un pardalet m'ha dit que quan aquest post arribi a les 10000 visualitzacions faltaran 10 dies i 10 hores per a que surtin les bases publicades ;)

Ho dubto, encara no tenim cap resultats de l'última reunió que s'havia de fer després de nadal per aclarir definitivament les bases. I per acabar el mes només queda una setmana...

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53402

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Capo2, la última reunió se l'han passat pel forro. Les bases ja estan redactades i enviades al DOGC. Només falta que surtin publicades. No més de 30 dies... 10 dies llargs, vaja...
Vinga som-hi que ja estan al caure!!! Colzes!!!!!

capo2 va escriure: Ho dubto, encara no tenim cap resultats de l'última reunió que s'havia de fer després de nadal per aclarir definitivament les bases. I per acabar el mes només queda una setmana...

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53403

:woohoo: :side: :cheer:

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53406

Be be ja va agafant forma d opos .....

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53407

• Pinus uncinata
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 56
  • Gràcies rebudes: 23
Cap a la 2a quinzena de febrer o què??

coqueta va escriure: Capo2, la última reunió se l'han passat pel forro. Les bases ja estan redactades i enviades al DOGC. Només falta que surtin publicades. No més de 30 dies... 10 dies llargs, vaja...
Vinga som-hi que ja estan al caure!!! Colzes!!!!!

capo2 va escriure: Ho dubto, encara no tenim cap resultats de l'última reunió que s'havia de fer després de nadal per aclarir definitivament les bases. I per acabar el mes només queda una setmana...

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53409

Bon dia he trucat a Interior i han dit que les BASES sortiran a mitjans de Febrer !!!!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Limbhad

Per quan les bases?' fa 10 anys 6 mesos #53410

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
A aquest pas, el millor que podem fer és deixar de trucar... cada cop que truquem o preguntem allarguen més el termini... :lol:
El que importa és que no siguin capaços de fer coincidir les proves de forestal amb l'examen de les opos...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons
Gràcies a Fòrum Kunena