Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52749

• genisfcb
  • Avatar de genisfcb Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarda a tothom necessitaria una mica d'ajuda en el tema de aconseguir mèrits tinc alguns dubtes i m'agradaria que em donéssiu algun consell per el dia que tingui d'opositar.
Hi ha gent que hem diu que ser ADF ( Agrupació defensa forestal) em dona mèrits es cert ?
Que hauria de fer per aconseguir mèrits ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52750

Compañeros de fatigas, creo que estamos dandole muchas vueltas a los méritos... y siendo cierto que pesa un 33%( por cierto la LEBEP, advierte que podría ser de hasta un 40%) sin ánimo de ofender, y mas bien de motivar, estudiar, entrenar duro, el que vaya fuerte pilla plaza, por que me niego a creer que como puntúan los carnets te puedan sacar tanto los que hacen temporadas forestales. Estudio y entreno, la formula esta inventada. Animo
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tremas, genisfcb, Héctorr

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52755

-que jo sàpiga, ser de l'ADF no dóna mèrits.
-totalment d'acord rgg
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: genisfcb

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52758

Doncs jo sento discernir amb vosaltres,
Crec que els forestals mereixem punts de mèrits, doncs penso que es una feina amb la que ja treballes amb bombers, on ja veus la dinàmica dels parcs i on aprens molt, no obstant no tot és tan bonic.

En el meu cas, jo he tingut que dir NO varies vegades a contractes indefinitis per fer campanya i treballar la resta de l'any com pugui per tal e tenir uns punts i fer una feina que es el nostre somni, peró a mi això em suposa passar l'any molt rascat de peles i amb currus de merda i agraeixo que aixó se'm tingui amb compte donant-me mèrits ja que m' hi estic sacrificant de valent .

Jo per fer la meva primera campanya vaig haber d'anar a una altra regió molt allunyada de la meva i quedarme a viure 4 mesos sol a un lloc que ni coneixia (per sort vaig conèixer a gent increíble) així doncs penso que compensar l'esforç que hem fet molts forestals (jo no sóc l'únic ni molt menys) és fins a cert punt normal. Ja que no sé d'altres casos però jo podría estar guanyant més diners i viure més tranquilament si no fes campanyes. Entre altres coses podría estar cobrant un sou durant tot l'any indefinit que no es poc avui en día.

Jo a Barna no tinc res a pelar perquéno tinc cap ofici dels que demanen però a la Gene sí perque m'hi estic sacrificant per això mateix, així que no entenc el perqué a tantes crítiques als que treballem com a forestal que també hem de suar i patir lo nostre.

Ànims a tots, a estudiar i entrenar, els mèrits són una "compensació" però el que pensi que no es pot entrar sense mèrits crec que va molt equivocat.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: genisfcb, alpo

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52759

Bon día a tots!
Pel que fa a mi entenc la postura de tots, ja que hi ha poques plaçes i tots volem el mateix i de la forma mes justa possible, graxies per compartir la vostra postura tots.

Algu podría hem podria aclarir si apart dels merits per forestal, el haver estat treballant per l'estat durant anys dona algún puntillo, o no compte per res? Ja que en bases anteriors he vist que cada mes donava alguna décima, pro no está del tot clar.
I ser Instructor de Busseig per les federacions FEDAS i CMAS?

Jo portu dues setmanes amb el temari ja que portava bastants anys fora de Catalunya, i perfi he pogut tornar, agrairia molt la vostra resposta.
Moltes gracies

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52760

Entiendo y comparto el hecho de que te valoren tus campañas, es como debe ser. Me parece lo lògico y lo justo.
Mi caso si que me parece un tanto injusto, y te explico mi casuística brevemente, he hecho 4 campañas como Bombero forestal en otra ccaa, de las cuales me puntuan cero, con el mismo sacrificio que algun compañero a relatado aquí, intentando ponerme el f1 algun dia, pille plaza de Policia, la cual Tb Puntua cero, cuando he hecho rcp, gestionado emergències y funcionado en situaciones estresoras. Creo que la mejor dinàmica es acceptar como està montando, y entrenar, estudiar y motivarse de la mejor manera possible. Se puede pillar sin puntos? Por supuesto que si. Animo a todos/as.

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52763

Hola alguien podria aclararme el máximo de puntos en el concurso oposición ? Gracias

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52766

Respecto a la 1ª pregunta, creo que alguien ha confundido ADF con AOF, (Agrupaciones Defensa Forestal) (Auxiliar de Oficio forestal- de Bombers Gene).

ADF No puntúa.
AOF Si puntúa.

saludos.

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52772

Totalment d'acord amb tu Fapencio, però aquí és on crec jo que hi ha l'altre problema; entrar a les campanyes forestals sense mèrits (i en particular a AOF) és possible? Si, però d'allò més complicat (i ho dic per experiència pròpia). Ja que per exemple aquest any (i parlant d'injustícies), només passaven a fer les proves físiques les 375 persones amb més mèrits!! És a dir, primer anava la fase de concurs.
Per això dic, que estic d'acord amb tu, però que s'hauria de donar més oportunitats per poder fer la primera campanya i començar-t'ho a currar. Perquè per exemple et parla un servidor que de moment està fent de guaita de la gene per començar a sumar i col·laborar (i que consti que no vull desprestigiar ni molt menys el col·lectiu).

Salut!

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52777

Ei....
Només com a info:
Jo he fet aquest any la meva primera campanya,
I vaig a entrar amb els merits del carnet de camió i sense fer un 10 a les fisiques..... impossible no ho era...

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52778

Per ser més exactes.... vull dir:

Que amb el carnet de conduir
I amb el de camió,
Amb el 10'5 a la navette
Els 50 kg
I amb un minut i tretze suats segons al pajarito...

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52779

I tindré em sembla + 0,06 punts de merits a la opo de la gene...
Vaaaaaaaaamos! :unsure:

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52781

Jajaja no he dit pas imposible company Chavito! Però si que molt difícil per aquells que no tinguessin cap tipo de mèrit (exceptuant el carnet de cotxe i el nivell de català, que tenia tothom), ja que no podies ni arribar a fer les proves fisíques donat que la fase de concurs anava primer.

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52782

fapencio ho ha expressat molt bé, la meva situació és la mateixa… també he renunciat a moltes feines per continuar fent any rere any la campanya, és cert que ho faig pq m'agrada més que pels mèrits, però això no vol dir que cada setembre tingui el mal de cap de tornar-me a inventar per ser autònom o bé buscar feina del què sigui…

abans era relativamente fàcil entrar, hi havia unes 1000 places, però amb la crisi s'han quedat amb unes 600, ergo, és més difícil entrar… de totes maneres aquest estiu van entrar més de 100 nous aof, que suposen 1/6 o més, que és bastant !!

Meríts fa 10 anys 9 mesos #52783

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Hola bon dia a tothom,
jo porto mes d'un any preparant-me per aquestes opos, ho estic donant tot, fins i tot he tingut que deixar feines per poder treurem el carnet de Bus , per guanyar una mica de merits, i auestes ultimes setmanes, amb el tema que treuen el bpt, d'espanya, i que el carnet de bus ja no suma, treuen el dinamometre(em vaig comprar un) i demes... em sembla una gran putada que canviin a ultima hora alguns temes,... entec que es per millorar les opos, pero apart de tot el que he estudiat, i entrenat, la resta de sacrifici es gairabe tot perdut, tinc 24 anys i encara tindre mes oportunitats, pero a casa meva, diguem que som de clase baixa, i com molta gent aqui, ho pasem fatal per arribar a final de mes.. i tots el sacrificis perduts, o gran parts d'ells es una Gran Putada... pero no em desanimo, continuo amb la meva lluita personal per algun dia aconseguir el meu somni i ser bomber!

asi que anims a tothom, amb merits o sense ells, si lluiteu algun dia o aconseguireu! ;)

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.188 segons
Gràcies a Fòrum Kunena