Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Per quan la opo de Gene? fa 11 anys 3 setmanes #52352

I tant!! Aqui un altre de la CUP esperant per opositar!!!... crec que no calen més dades per veure com CIU es gasta la pasta a coles de l'opus i privatitzacions de la sanitat...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Per quan la opo de Gene? fa 11 anys 3 setmanes #52353

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
I quan ens caigui la merda del TTIP estarem ben fomuts, més que mai. Tela com esta el pati però bé, hem de conscienciar al màxim la gent de que venen èpoques de lluita: laboral, social, de gènere, àmbit nacional en si... DE CLASSE TREBALLADORA!

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52653

• PabloCastroBCN
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 4
Últimas novedades de las oposiciones de Bombers de la Gene.
Reunión de hoy con los sindicatos.
www.bomberspelcanvi.com/reunio-05-octubr...sindicats-t2020.html
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Forrest Talp

Espai Bombers www.espaibombers.cat

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52686

• virtuachezgif
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Si ho pots somiar ho pots fer!
  • Gràcies rebudes: 1
Es sap quan podrien publicar la nova convocatòria de la generalitat? Ho pregunto per que he sentit veus que podria ser sobre el gener, però hem trobo en un greu problema i és diu vaga d'examinadors de transit.

Demà tenia que fer l'examen teòric i me l'han aplaçat al 26 d'octubre (de moment), i tal i com està la cosa tinc por de no arribar a treure'm el carnet abans d'acabar l'any. També tenia concertades les pràctiques i l'examen de maniobres, i ara se'm endarrereix tot com a mínim 2 setmanes mes. :(

Algú en te alguna notícia?
Moltes gràcies!

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52688

Hi ha vaga d'examinadors?! Jo estic acabant d'estudiar i no me n'havien informat.. és a nivell nacional o què?

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52689

• virtuachezgif
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Si ho pots somiar ho pots fer!
  • Gràcies rebudes: 1
Wolf7,

La vega és indefinida des del 14 de setembre i no te pinta de que la vagin a desencallar. A mi m'han donat avui la notícia de que és suspenia el teòric de demà a Barcelona, cosa que encara no havia passat mai.

Esperem que el sindicat i la dgt es posin d'acord aviat i es desencalli la situació ja que, ens perjudica a uns quants.

Depén d'on siguis igual encara tens sort, és a nivell nacional, però els problemes principals (de catalunya) es presenten a la província de Barcelona.

Seguirem esperant a veure que diuen,

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52696

Jo crec que no s'allargarà massa la vaga d'examinadors. L'última reunió que van tenir els sindicats d' examinadors amb la DGT ja van solventar alguns punts dels que reclamaven o sigui que espero que vagi anant cap a bon port ràpid.

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52700

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
Jo m'estic traient els carnets, des de que es va convocar la vaga no he tingut cap problema per fer els de pistes i un de circulació i ja tinc el de bus. Els vaig fer a finals de Setembre i la primera setmana d'Octubre. La vaga la comencen a partir de les 11.00 del matí. Si t'examines abans d'aquesta hora pots fer l'examen igualment.

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52701

El que passa que vas agafar quan feien la vaga "parcial" i vas estar de sort que et toques abans de les 12:00 perquè l' hora l'adjudica la DGT, no les autoescoles. Ara ja fan algun dia de vaga competa tot el dia... en fí a vere si s'arregla ràpid. Sorttt

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52719

• PabloCastroBCN
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Gràcies rebudes: 4
Parece que el carnet de Autobús no puntuará. Sí lo harán los idiomas en su lugar.
Hubo reunión el día 15 y se acaba de publicar el acta con las novedades:

www.bomberspelcanvi.com/reunio-15-octubre-t2033.html

Espai Bombers www.espaibombers.cat

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52720

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Doncs, pel que puc entendre els mèrits tant de campanya, com el tràiler i els idiomes puntuaran un 33% i durant la OPOSICIÓ oi? Si és així ho trobo poc just, els mèrits haurien de contar un cop passada la opo i el tall per adjudicar plaça i no per condicionar la entrada al cos. La meritocràcia a la administració pública és un error greu ja que a part de ser una descriminació econòmica, perd pel camí gent molt vàlida.
Hauriem de plantejar-nos (per la següent) fer pinya via sindicats i demés tràmits per regular-ho d'una vegada.
Salut i lluita company/es! :woohoo:

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52722

en tot cas, els mèrits sumaran al final, no durant, baja, sempre ha estat així...

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52723

Tyler Durden va escriure: Doncs, pel que puc entendre els mèrits tant de campanya, com el tràiler i els idiomes puntuaran un 33% i durant la OPOSICIÓ oi? Si és així ho trobo poc just, els mèrits haurien de contar un cop passada la opo i el tall per adjudicar plaça i no per condicionar la entrada al cos. La meritocràcia a la administració pública és un error greu ja que a part de ser una descriminació econòmica, perd pel camí gent molt vàlida.
Hauriem de plantejar-nos (per la següent) fer pinya via sindicats i demés tràmits per regular-ho d'una vegada.
Salut i lluita company/es! :woohoo:

Totalment d'acord... no entenc com pot ser que mossos per exemple sigui Oposició pura i dura i bombers concurs-oposició, i cada vegada sigui mes determinant la fase de mèrits. Que si, pots lluitar per entrar a bombers voluntaris o forestals, pero per molt que vulguis ser bomber es molt dificil deixar una feina fixa avui en dia per fer una campanya forestal pfffff

Lo que tu dius, hauria de puntuar una vegada decidides les 153 places de la fase d'oposició, per establir l'ordre final alhora d'escollir destinació. Jo ara recentenment m'he gastat una pasta en el carnet D per a res :(

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52724

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Poder no m'explicat garie bé, em referia a que si els mèrits se suman al final de la opo (es ta clar que en mig de una oposició no serveixen per a res) seguim amb les mateixes. Meritocracia. Des del meu punt de vista els mèrits han de sumar-se a la nota final de la oposició un cop fet el tall. La conclusió és que sense mèrits no s'entra.

Per quan la opo de Gene? fa 10 anys 9 mesos #52731

Trobo una gran tonteria comptar idiomes, serà que no hi ha coses en el treball de bombers més importants que saber idiomes ... i la gent que s'ha gastat la pasta en tenir el carnet D ara per a res ...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena