Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: Mèrits bomber voluntari

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 9 mesos #52311

• Vicenç TG
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 0
No he rebut res de moment. Algú m'ho podria enviar sisplau?

Gràcies.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 8 mesos #52431

moisès! m'ho podries pasar a mi també siusplau? mersi i perdona les molèsties ! Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #52446

Hola Moises, sent-ho demanar-t'ho tant tard, però em podries passar les taules d'entrenament i dieta a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. ??
Molt agraït!

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #52541

• virtuachezgif
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Si ho pots somiar ho pots fer!
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 1
Hola Moises,

Recentment també he començat a preparar, ja he obtingut el carnet de camió i he començat amb la teoria i l'entrenament. He vist que tens unes taules d'entrenament i dietes que m'interessaria tenir si siguessis tant amable de passar-me-les a mi també. El meu correu és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Moltes gràcies!

Mèrits bomber voluntari fa 3 mesos 3 setmanes #69831

• guillem123
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
Bones moises, m'he tret el curset de bateig de submarinisme no se si també sumaria punts.... em podries donar un cop de mà amb recomanar-me algun curset extra que sumi mèrits? també he cursat un grau superior de forestal, actic i nivells d'angles i català. Aquí tens el meu correu merci!!!

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Mèrits bomber voluntari fa 2 mesos 3 setmanes #69938

• CRAKINSKUKIS
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 5
Bones Moisés,
Tinc 18 anys i m'estic preparat per les opos de voluntari i tinc pensat anar-me presentat a tot el que surti.
M'ho podries passar a mi també? Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Moltíssimes Gràcies!!!

Mèrits bomber voluntari fa 2 mesos 3 setmanes #69947

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Aquest tal moises fa 4 anys q no es connecta, es molt possible q no us contesti mai. (Es pot veure quan es va connectar x ultima vegada clicant el seu perfil). Sort a tot i totes en aquest camí q empreneu!

Mèrits bomber voluntari fa 2 mesos 3 setmanes #69948

Crec que cal tenir en compte que les taules d'entrenament i la dieta que li serveixen a un company potser no us serveixen a vosaltres. Dependran, entre d'altres factors, del temps que porteu entrenant, del temps del que disposeu per entrenar i descansar, de les vostres mancances (potser haureu de centrar-nos més en la força, la tècnica, la resistència aeròbica, etc.), i dels vostres objectius (per exemple, si voleu perdre pes, guanyar múscul, etc.). Per això considero que convé adaptar les rutines i dietes a les necessitats i els objectius de cadascú.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok