Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: Mèrits bomber voluntari

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51970

MOISES30168 , si no et fa res , em pots passar la taules d´entrenaments? Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51974

Moises30168, et sabria greu passar-me les taules a mi també, tot i que sento que t'estem explotant tots .., Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Moltes gràcies Moises!!
i Ànims a tots!

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51975

• DavidPascualGimenez
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Ei! algu em podria passar les teules del Moises30168, es perque no me les hagi de pasar ell pobre.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Moltes gràcies

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51976

• Moises30168
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 23
iron 2 i DavidPascualGimenez ja les teniu!

No crec pas tampoc que sigui explotacio :P soc dels que pensa que es un mon massa competitui i no hauria de ser aixi... al cap i a la fi tenim el mateix objectiu, opositar per una feina que es ajudar als demes. Tambe penso que si a la opo treieu millors notes no es pas perque jo os pasi res... sino perque us l'heu currat mes i punt. Crec que ajudant nos entre tots podem treure el millor de tots! :) :)

Per cert, el document que us estic pasant a tots es el primer-segon mes per agafar forma i adaptar-se a l'entrenament especific, amb aquest la veritat que ja va molt be juntament amb la dieta, pero despres tinc un altre especific per setmanes (amb durada de dos o tres mesos). El que envio es el general, i esta fet especificament per bombers bcn i gene, fet per un bomber de la comunitat de Madrid el qual em portaba els entrenos (a cambi d'un "modic" preu jaja). L'altre especific son setmanes amb diferents entrenos, tambe per bcn i gene i tambe fet per un altre company, bomber de l'ajuntament de Madrid. Si algu l'intereses el seguiment (es a dir el segon) que m'ho faci saber i mirari de enviar-li i fer-li el seguiment sense problemes!

Salut i anims a tots! :) :P

P.D. El segon entreno que us comento es nomes gimnas i natació, es una rutina de 5 dies bastant "heavy" que ajuda molt a les probes, pero s ha de combinar amb el primer que es on surt tot quadrat per dies!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Echo03, JAVIGC

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51982

Hola Moises30168,

Em podries passar les taules d'entrenament general i les de l'entrenament especific?

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Moltes gracies.

Salut!

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51989

• Bryan_Fury
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 1
Rebut! Gracies!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Moises30168

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51990

• Moises30168
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 23
Vist que hi haura molta gent que voldra l'especific, us deixo la primera setmana aqui, la segona i tercera es igual, nomes variem pesos i series. Espero que us vagi be!

Anims i a donar li canya !
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: lukas87, 7heRock7, Echo03

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51992

• 7heRock7
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 5
.

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51995

• 7heRock7
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 5
:silly: Gracies Moises, ahora a tope!!! :woohoo:

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51996

Holaa, Algu hem podria passar la taula d'entrenaments i dieta que us ha passat el Moises?

Moltes gràcies a tots!

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #51997

Ei moises em faries el favor de pasarme el segon entreno aqest mes heavy per comparar amb el q estic fent jo actualment. el primer esta bastant per la gent q comença pero jo porto temps i necesito mes caña ja que ja tinc un pla de entrenament i una bona dieta. si poguesis pasarmela pel correo estaria be comparar amb la q tinc actualment.

el meu correo es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Gràcies, salut i força

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #52092

Bones! Una pregunta encara em queden dos anys pels 21 quin Grau o cicle em recomaneu? El que m'agradaria és arribas a ser GRAE!
Moltes gràcies!

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 7 mesos #52093

• Bewatermyfriend
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 6
Moises em podries passar la taula d'entrenaments, dieta i especific hi estic força interessat!

mp privat

Moltes gràcies!

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 6 mesos #52270

Hola Moises30168,

Em podries passar les taules d'entrenament general i dietes si us plau, al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Moltes gràcies

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

Mèrits bomber voluntari fa 5 anys 6 mesos #52271

• Vicenç TG
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom,

Jo també hi estaria interessat en la taula d'entrenaments. Algú me la podria enviar?

Gràcies.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.155 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok