Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte sobre entrenament físiques opos fa 11 anys 4 mesos #51289

• Albert_bcn
  • Avatar de Albert_bcn Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 3
Hola a tothom! Com va tot? Em dirigeixo a voslatres perquè ja us vaig plantejar un dubte fa mesos i me'l vau resoldre molt satsifactòriament, així que m'agradaria plantejar un altre que m'ha sortit ara, referent a les opos, concretament la prepa física.
Creieu que és bona idea preparar les probes físques en un Box de Crossfit? A la zona on visc jo he vist un gym que en fan i, en principi, també preparen oposicions. He d'anar a parlar amb ells i he vist a la seva web que són preparadors llicenciats en INEF, així que em principi em mereixen confiança, a part que tinc entés que el Crossfit és de les millors bases per preparar aquets tipus d'opos. Porto temps preparant-me una mica pel meu compte, però ara ja m'agradaria acabar de perfilar i entrenar les probes específiques, així que estic entre ells o dos entrenadors amb qui vaig anar a parlar fa uns dies.
Tinc el dubte perquè, com que el crossfit té cada dia un entrenament diferent, que no sigui que potser el meu cos no acabaria d'assimilar mai el nivell per les probes específiques.... o si per contra això ja ho tenen en compte quan et preparen per unes opos, plantejant l'entreno d'una altra manera. Algú que ho estigui preparant en un Box o hagi fet crossfit em pot donar la seva impressió?
Molte sgràcies per adelantat ;)
Molta sort als opositors/es que estu per aquí! força i ànims!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte sobre entrenament físiques opos fa 11 anys 4 mesos #51290

• biodeps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 65
No perdis el temps: El crossfit no et farà fer un bon temps a la barra d'equilibri. Apunta't a alguna acadèmia que preparin proves específiques de bombers de barna (Fes-te Fort, Badrena, Llorenç...) o a algun grup d'entrenament que tinguin el material. Allà on el crossfit podries fer PEL TEU COMPTE una mica de musculació. Però el córrer, pujar la corda (fent correctament la tècnica) i fer un bon circuit d'equilibri... dubto que t'ajudin gaire. Jo no me la jugaria. Opinió personal, no sé com estàs de fort (potser amb 4 dies que facis ja ho tens tot perfecte).
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Albert_bcn

Dubte sobre entrenament físiques opos fa 11 anys 4 mesos #51294

En la meva opinio hi ha proves que si que es poden preparar a qualsevol lloc. Pero el circuit dagilitat i el dina shan de preparar en llocs concrets. Per anar sobre segur.

Dubte sobre entrenament físiques opos fa 11 anys 4 mesos #51310

Com ja s'ha dit, i sota la meva modesta opinió, penso que l'objectiu de les proves físiques rau a la preparació del cos en la seva resistència i força motora, i no en la músculació.

Són proves d'explosivitat si, però sobretot de fons i resistència. PEr tant, ni tot acaba a sortir només a correr cada dia o a fer tonificació, sinó a treballar el control de la resistència sobre el propi cos.

Dubte sobre entrenament físiques opos fa 11 anys 3 mesos #51363

• Albert_bcn
  • Avatar de Albert_bcn Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 3
Moltes gràcies companys! Teniu raó, al final entre les vostyres respostes més el que alguns entrenadors m'han dit... tothom coincideix en el mateix. Amb crossfit pots agafar bon fons i forma... però al final sempre és millor un entrenament personalitzat preparant només específicament aquelles proven que entraran. És com a un examen. Si més o menys saps el que entra, és millor preparar-te molt bé aquelles preguntes jejejje...
Gràcies per les vostres respostes/conselles. Ara només em cal acabar de decidir-me per un dels entrenadors que he vist que les preparen.
Si també esteu opositant... força, ànims i molta sort!
Salutacions :) ;)

Dubte sobre entrenament físiques opos fa 11 anys 3 mesos #51604

No sabía q hi havia prova de corda per las opos de la generalitat. Pensaba q era nomes per barna

Dubte sobre entrenament físiques opos fa 11 anys 3 mesos #51608

de moment a gene no hi ha corda, al menys a les ultimes convocatories ni hi ha hagut corda..Pero fins que no surtin les bases no descartis res. Jo personalment penso que canviaran el pajarito per la corda com ha fet BCN, pero nomes son suposicions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bryan_Fury

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.123 segons
Gràcies a Fòrum Kunena