Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48236

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Algú ha sentit algunca campaneta o algo si hi haurà opo de gene aquest any ??? Ni que sigui un borradoret a final d'any o algo ???

Més que res per arroplegar algo d'esperança els pobres opositorets que ja ens hem quedat fora de barna :-(

Ai señor... llévame pronto

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48238

Ho tenim difícil. Tots els bombers que conec em diuen que
aquest any no creuen que surtin opos...
Jo, personalment, intento no pensar-hi gaire.
Ànims a tots/es!

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48239

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
2013 en Blanc... no en tinc cap mena de dubte!

Força i Constància

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48240

Rampa, per curiositat tu et vas presentar a les 20 places de Leganés aquest estiu? Ho dic perquè ahir mateixa van eixir les llistes provisionals dels admesos i la data de la primera prova (psicos) que serà el pròxim 9 de febrer.

Es que em sona que com jo, et presentes per fora de Catalunya també :whistle: .

www.leganes.org/portal/RecursosWeb/DOCUMENTOS/1/0_44377_1.pdf

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48241

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185
Cap opo al 2013.

I això encara anirà per llarg tal i com van les coses.

Una llàstima.

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48242

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Si Oscar, vaig tirar instancia a Leganes.

Va parir, ja els hi ha costat treure la llista d'admesos.

El problema es que porto un desanim damunt que bones ganis tinc ara de foter-me a fotre psicotecnis, enganxar un altre cop el temari i comença a fotre esquemes la ciutat de leganes, callejeo, etc...

I ja ni que dir anar a la pista a fer series per les proves d'alli.

Hem sembla que per primer cop, fotre el carnús d'una setmana abans l'examen fer els efais, dats i els típics. I que la suerte me acompañe.

Passat el psico, agafar 4 esquemes i a jugar a la loteria.

I si passo a les fisiques... ja veurem.

Tu com ho portes artista ?

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48243

Igual que tu :blush: , desanimat per quedar-me fora de Barna i per poquet de Mallorca (pot ser si accepten les impugnacions passe, ja que per 3 preguntes m'he quedat fora).
Ara com que no tinc res més, li donaré un poquet de canya al teòric, però de moment les parts del temari que em poden aprofitar per altres convocatòries i per fer-me resums. Per suposat, si no passe el tall del psico, ni de conya vaig a mirar-me el "callejero" d'allà.. :blink: també apretaré un poquet en l'esport que me l'he deixat de costat desde Barna, a vorer si tot açò em motiva i m'anime que falta em fa.. :)

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48244

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Oscar, jo visco a Utiel. Cap a l'interior de Valencia.

Com que leganes hem queda a unes 2 hores y mitja de casa, el mateix dia de l'examen matinaré i sortiré cap allí.

Desde Tarragona no se quina ruta farás, pero pel que sigui si has de passar per aquí, si vols estas convidat a quedar-te a dormir a casa i anem junts cap allà.

Au, ja diras algo tiu.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: oscar_tg

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48245

Mil gràcies Rampa! La veritat es que soc de Gandia :P però desde fa uns anys estic vivint en un poblet al nord d'Alacant, per tant passaré per València al anar a Leganés. El que passa es que som uns 4 o 5 a confirmar entre gent de Gandía, Elx i Castelló i si no passa res, ens quedarem a dormir el dia anterior en un hotelet propet de l'ajuntament, d'aquesta manera aprofitarem el divendres per comprar en el mateix lloc, el callejero en de la ciutat que es el que utilitzen els mateixos bombers d'allí.. Segons altres foros, es el plànol amb el que faran el examen.. es per aprofitar el viatge, després igual el tirem a la paperera :pinch:
Com pots vorer ja ho tinc tot pensat :)

De totes maneres si vols qualsevol coseta, ja saps que també pots contar amb mi per el que vulgues, gent com tu es i serà sempre benvinguda :lol:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rampanat

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48247

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Cullons quin crack !! Okis Okis. Me rallat jo amb lo del teu nick "tg" pensan que erets de tarragona i pel que havia llegit teu per aquí de tant en tant.

Tu tranqui donques, fes tranquil.

El que si que estaria bé si passem el psico, el dia del teoric a ver si podem quedar per alli i fotem un bon dinar o esmorzarot tots els que ens arropleguem i compartim penes de barna jeje.

I si passem a les fisiques ja podem fer una orgia juas !

Au, ja anirem parlan i ja obrirem un post nou a altres cossos que si no, canviem de tema i no es gaire ètic.

Salut i força !

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 6 mesos #48248

Això està fet!!! Ojalà anem passant els talls, estarem en contacte doncs. Molta sort per aquesta opo, que per supostat, sempre fa falta encara que estigues preparat ;)

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 5 mesos #48344

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0
Bones gent!! feia molt de temps que no entrava per aquest foro, però veig que aquí continua tot igual igual igual...

Rampa, jo ja fa molt de temps que vaig perdre l'esperança per a les opos de bombers, Bombers = Gasto estatal... Està clar que l'Estat i les comunitats només miren pels € sense importar la seguretat del ciutadà i això ho demostra 100%.. (i sinó, ja veurem que passa amb les opos de mossos, policies locals, etc. que són recaudadors..)

Avui he entrat per a veure com anava, si reenganxava algo i em possava de nou, ja que, des del 2010 que tinc tots els llibres i psicos guardats en una caixa.. (Un bomber m'ha dit que no sap quan sortirà cap opo, però que quan surti ha de sortir grossa ja que els parcs s'estan quedant sense bombers..) però veig que continua TOT igual....

QUINA VERGONYA..

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 5 mesos #48345

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Alex jo tambe cada cop estic mes ascurat d'esperança. Hem sento que a aquesta ultima de Barna he cremat el meu ultim cartutxo.

He sigut pare fa poc i pel moment no hem sento amb forces per continuar tal com estan les coses.

A ver si deixo passar uns quants mesos sense obrir un llibre i entrenan al meu aire i a ver que passa.

El tiempo dirà...

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 5 mesos #48347

va nois... tots sabem que es dur pero quan vam començar amb això ningú ens va dir que seria fàcil, de fet si fos fàcil tothom ho faria... crec que per això escullim ser bombers perque volem alguna cosa més...corren temps difícils, aquest any provablement (casi segur) que no surt res. però l'any que ve és e nostre any, seran 5 anys sense bombers nous i els i agradi o no als de "adal" necessiten bombers, així que va apretem una mica mes!

Vinga per animar una mica aquest video que segur que os motiva una mica! jajaj (no feu cas a partir del minut 0:45 ja que és un anunci xD)

Ànims!!!!

Opo gene 2013 ??? fa 13 anys 5 mesos #48348

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0
Tots sabiem que no era un cami fàcil el de l'opositor, el que no sabiem és que després d'estar tres anys sense quasi sortir per estudiar, entrenar dia rere dia i gastan-te una calerada en cursos i carnets farien un apagon de opos... Contra això no pots animar-te ni esforçar-te molt... Ja que no pots estudiar sense saber que depararà la opo que entri ni quin seran els requisits que demanaran.. Imagina que hagués estat estudiant tots aquests 5 anys sense opos i quan sortis ara demanessin batxillerat... (Per sort l'any pasat em vaig treure la prova d'accès a la universitat i és un equivalent en tema opos..) o que demanin la FP que volen crear (un o dos anys més per poder opositar..) o que demanin alguna Fp d'electricitat o mecànica, etc...
Està tot montat perque els ànims no surin..

Sort..

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.222 segons
Gràcies a Fòrum Kunena