Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: FP1 Extinció d'incendis fa 14 anys 1 mes #46134

• enriqueskalari
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Companys, acabo de trucar al departament d'ensenyament i no m'han dit això. M'han dit que és un curs que s'oferirà ja el curs vinent només per a bombers (opositors, no voluntaris) a l'IES de Mollet, i que es preveu que en dos o tres anys es pugui obrir al públic. Algú ho pot confirmar o m'han pres el pèl? Em sona una mica estrany que sigui per funcionaris veient el temari del curs, però qui sap... aquests de la gene estan bojos jajaja.

PD: abans tenia usuari, però no m'hi deixa accedir, no sé per què!

EDIT: avui he rebut resposta per escrit, us la deixo aquí i vosaltreus jutgeu

En resposta a la vostra consulta, us comuniquem que actualment està en fase de tramitació el títol de Tècnic en prevenció, extinció d’incendis i salvament.

Us informem, així mateix, que aquest títol estarà orientat a la formació de les persones que segueixin el curs de formació per a l’accés al cos de bombers de la Generalitat a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya.

En l’elaboració del catàleg de títols de Formació Professional el Ministeri d'Educació està treballant en la proposta de dos nous títol d’aquesta àrea:
Tècnic en emergències i protecció civil i Tècnic superior en Coordinació d’emergències i protecció civil, sobre els quals encara no s’ha definit el calendari d’implantació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FP1 Extinció d'incendis fa 14 anys 1 mes #46224

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
Jo també vaig trucar i em van dir el mateix, pero no ho tinc gaire clar, perque em va dir això que el curs vinent ho farien persones que haguéssin aprovat les opos, però qui ha aprovat les opos si no hi han??

A mi em va dir que aquest primer any es faria a l'institut de seguretat ................... de Mollet.

Jo crec que no ho saben ni ells!

FP1 Extinció d'incendis fa 13 anys 2 dies #49133

nOIS aQUEST CURS ESTA ADREÇAT EXCLUSIVAMENT A BOMBERS NO A LES PERSONES DEL CARRER. AIXÍ DONCS COM VEIEU TOT ES POLÍTICA.
:(

FP1 Extinció d'incendis fa 13 anys 2 dies #49135

EN AQUEST LINK HO EXPLICA:
www20.gencat.cat/portal/site/interior/me...RD&vgnextfmt=default

I JO TAMBE VAIG TRUCAR A L'ESCOLA, PER LES PERSONES DEL CARRER FINS D'AQUI UNS ANYS NASTI DE PLASTI.

FP1 Extinció d'incendis fa 13 anys 2 dies #49136

Aquest curs és el que actualment estan fen els 27 d'aquesta ultima de barcelona, fan una part com a curs basic i unaltra com a formació continua fins les 2000 hores que demana educació pels cicles de grau mig.
Es suposa que d'aqui uns anys, un o dos, obriran aquesta formació per a tothom, major de 16 anys.
També hi ha el rumor que preparen el cicle formatiu de grau superior.

FP1 Extinció d'incendis fa 13 anys 5 hores #49137

CORRECTE.

Els 27 de la última promoció de Barcelona ja estem fent aquest grau mitjà... Som els conillets d'indies... Am el temps ja es verà que passa, però ara per ara només està enfocat a la gent que supera les oposicións (crec que va per molt llarg que es pugui oferir a tothom, és un curs car i molt específic, amb una demanda molt molt petita.

En la meva opinió crec que és molt normal que demanin una grau per fer un ofici com el de bomber. Igual que es demana per qualsevol altre feina: mecànic, electricista, etc....

Salut

Els sacrificis tenen recompensa!!!!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.145 segons
Gràcies a Fòrum Kunena