Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Estudis universitàris fa 14 anys 4 mesos #44594

• mrcispc314
  • Avatar de mrcispc314 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Hola estic estudiant batxillerat i m'agradaria saber quines carreres universitàries tenen futur dins dels bombers de la generalitat, donat que i voldria entrar després de finalitzar una carrera, ara estic fent el batxillerat científic, però no sé quina carrera m'aniria bé estudiar. Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Estudis universitàris fa 14 anys 4 mesos #44595

mrcispc314 va escriure: Hola estic estudiant batxillerat i m'agradaria saber quines carreres universitàries tenen futur dins dels bombers de la generalitat, donat que i voldria entrar després de finalitzar una carrera, ara estic fent el batxillerat científic, però no sé quina carrera m'aniria bé estudiar. Gràcies.

Doncs cap carrera et donarà cap benefici per ser bomber.
El que si està molt vist ara o sempre és fer enginyeria mecànica, arquitectura...

Estudis universitàris fa 14 anys 4 mesos #44596

• mrcispc314
  • Avatar de mrcispc314 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3

capo va escriure:

mrcispc314 va escriure: Hola estic estudiant batxillerat i m'agradaria saber quines carreres universitàries tenen futur dins dels bombers de la generalitat, donat que i voldria entrar després de finalitzar una carrera, ara estic fent el batxillerat científic, però no sé quina carrera m'aniria bé estudiar. Gràcies.

Doncs cap carrera et donarà cap benefici per ser bomber.
El que si està molt vist ara o sempre és fer enginyeria mecànica, arquitectura...

I pel qe fa a quimica, medicina ... per després ascendir a categories superiors o a especiecialitats es té en compte o tampoc?

Estudis universitàris fa 14 anys 4 mesos #44597

• vicpadawan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 42
Per fer oposició interna a partir d'un cert rang si que et demanen carrera univesitària però per bomber ras no donen cap tipus de mèrits. Si estudies medicina o química tranquil que t'anira bé si accedeixes al cos. Com diuen, el saber no ocupa caber.
Salut!!

Estudis universitàris fa 14 anys 4 mesos #44603

hola! jo estic fent arquitectura, d'entrada i en principi la carrera no em donarà cap tipus de mèrit, la faig perquè m'agrada i en tenia ganes. El que haig de dir és que, si vols una carrera per que et donin punts per la opo, penso que és millor que preparis bé les proves i et presentis a campanyes forestals, ara, que si te la vols treure per convicció personal, en tens ganes i t'agrada, ENDAVANT! jo ara mateix, amb les assignatures que tinc ja he vist bona part de física, de construcció i de normativa que surt al temari. i com diu en Vicpadawan, el saber sempre jugarà a favor teu.
SORT

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena