Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Algú em sap respondre un parell de qüestions? fa 14 anys 9 mesos #43785

• martorell
  • Avatar de martorell Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bones companys!!!
Tinc pensat preparar-me per unes oposicions a bomber... tinc un parell de qüestions que vosaltres potser hem podreu sol·lucionar...
1.- tema de punts (mèrits), tots els carnets de vehicles donen punts?!? a part de les campanyes, que més et pot donar punts?!?
2.- tema suposant que s'aproven les opos i un cop a dins, quant de temps s'ha de fer de bomber interí (amb pràctiques) es cobra estan en pràctiques?
3.- si s'ha entrat a un parc, i tens una carrera d'enginyer tècnic forestal i una altra de llicenciat en ciències ambientals, pots desenvolupar tasques dins el cos relacionades amb els estudis? en cas afirmatiu, ho fas ja directament el primer any o has d'esperar, al cap de quant de temps et pots promocionar?!?

moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Algú em sap respondre un parell de qüestions? fa 14 anys 9 mesos #43786

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Per Gene dona punts el carnet de tràiler(0.5) i el d'autocar(0.5).
Si que cobres estan en pràctiques, i també estant a l'escola, i si no es canvia res són 320h de període de proves.
Per promocionar-te has d'esperar 2 anys, assendir a bomber de primera i a partir d'allà anar fent.( No se si es valoren aquestes carreres, la de forestal potser si l'altre no ho tinc tant clar).

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.114 segons
Gràcies a Fòrum Kunena