Bones companys!!!
Tinc pensat preparar-me per unes oposicions a bomber... tinc un parell de qüestions que vosaltres potser hem podreu sol·lucionar...
1.- tema de punts (mèrits), tots els carnets de vehicles donen punts?!? a part de les campanyes, que més et pot donar punts?!?
2.- tema suposant que s'aproven les opos i un cop a dins, quant de temps s'ha de fer de bomber interí (amb pràctiques) es cobra estan en pràctiques?
3.- si s'ha entrat a un parc, i tens una carrera d'enginyer tècnic forestal i una altra de llicenciat en ciències ambientals, pots desenvolupar tasques dins el cos relacionades amb els estudis? en cas afirmatiu, ho fas ja directament el primer any o has d'esperar, al cap de quant de temps et pots promocionar?!?
Per Gene dona punts el carnet de tràiler(0.5) i el d'autocar(0.5).
Si que cobres estan en pràctiques, i també estant a l'escola, i si no es canvia res són 320h de període de proves.
Per promocionar-te has d'esperar 2 anys, assendir a bomber de primera i a partir d'allà anar fent.( No se si es valoren aquestes carreres, la de forestal potser si l'altre no ho tinc tant clar).