Hola es el primer missatge que enviu, volia preguntar sobre, a quina academia es millor que hi vagi, si es millor que ho faci per lliure.
he estat a una oficina de gentcat a sabadell on preparen oposicions i m'ho han pintat tot molt bonic, no se si creurem-ho, algu te alguna referencia sobre ells? o quina creieu que seria millor?
mira... la majoria d'academies et treuran els dinners i al final no hi treuràs profit...
Si hi vols anar... Feste-fort o Llorenç són les més competents... tot i així jo et recomano (molt) que agafis temaris diversos (pots comprar de molts tipus i fer apunts d'internet i tal) i fes-te tu el teu temari...
Per altre banda, és molt important tenir un grup d'entrenament on tinguis una rutina a seguir i entrenis a tope les proves. Per les físiques és imprescindible un lloc d'entrenament! Mai faràs bona nota a dina, per exemple, si no el treballes.
Salut!
jo vaig anar a feste-fort i crec k està molt bé, ja que ho porten bombers i es centren molt en les coses que poden entrar, la de llorenç sincerament no et puc dir res. Apart busca apunts d'on sigui per complementar la informació que et donin a l'academia, vagis a quina vagis, mira una mica pel fòrum que trobaràs apunts molt interesants!
Les físiques se'ns dubte has d'anar a un gimnàs on tinguin barra d'equilibri i dinamòmetre, perquè per molt fort i àgil que siguis no tens res a fer, és trist però és així! i no t'oblidis dels carnets! que són masses punts com per ignorar-los i tothom els té!!
Molts ànims i benvingut al club!
A quins carnets et refereixes? Tinc 20 anys i encara no puc treurem el de camio, aure de treurem un k es especial per fer oposicions. Aparts dels carnets, que mes dona punts?
erik6 va escriure: A quins carnets et refereixes? Tinc 20 anys i encara no puc treure'm el de camió, haure de treure'm un k es especial per fer oposicions. Aparts dels carnets, que mes dona punts?
Gracies per les dues respostes. Un salud
company el de camió és imprescindible per presentar-te a bomber. El que et deus referir de especial per oposicions deu ser el BTP oi?
aquest te'l donen automàticament quan et treus el de camió. jo m'apuntaria directament al C ( com que ja tens 20) ves estudiant i abans de fer els 21 pot ser et deixen fer la teòrica ( que hi ha dues, mecànica i circulació) i quan acabis de fer els 21 fas la pràctica.
Però jo no pagaria ara per treure el BTP si aviat te'l podràs treure inclòs al preu del C.
una altra cosa es que et vulguis presentar a poli o per portar una ambulància ( que necessitaries el títol de tècnic sanitari).
erik6, yo te recomiendo AITES, en el paralelo, te aseguro que como profesor, el Paco, es de lo mejor. Tema precios y demas es lo mas recomendable tambien.
Els carnets em refereixo al D i al C+E, si tens pasta et recomano k busquis algun pack on et treguis el C,D i C+E junts, et surtirà un pel més barat i ho mates tot, a l'autescola l'asfalt ho fan, no sé si alguna més té ofertes dels tres carnets. si et mires les bases de gene mèrits són carnets i campanyes forestals, per barcelona hi ha un munt de títols que donen mèrits, tot ho trobaràs a les bases.
Molts ànims que tens molta feina!!jeejejee!
Ets de Sabadell Mamadell?
A Barberà hi ha Autoescola Numància que fa millors preus i a més les pràctiques d'Asfalt te les fa Numància, o sigui que al final t'has d'entendre amb ells i al no haver intermediari i fer-ho directe amb ells surt més barat.
no no, no sóc de sabadell, però vaig allà a fer els carnets xk hi vaig trobar una bona oferta, se k van juntes les autoescoles xo no sabia quina era la "jefa", si ho fan més barat m'ho miro k encara em falta el C+E (wno, el D tmb xo pujo demà a circulació!jeeeje). Jo he posat aquests noms d'autescola i acadèmia perquè són les que conec i n'estic content de com van, no per res més, si hi ha millors ofertes jo les agafaré encantat!!
jo soc de terrassa, pero treballo a sabadell, i crec que finalment em decidire per la academia fes-te fort, perque a la que vaig citar de gentcat, el primer dia ja em van enganyar dient-me lo del carnet aquest que vaig dir, i avui e trucat a generalitat i m'han dit que aixo no existeix, poca vergonya...
que en penseu de fes-te fort?
els carnets fins l'any que ve al maig no mels puc treure perque tinc 20 anys, començare molt abans per anar avançant.
el meu horari de treball no es molt flexible, osigui que desplaçarme a barcelona em seria una mica complicat, per aixo e optat per fes-te fort, que esta a sabadell.
Jo estic entrenant al fes-te fort i porto desde juliol de l'any passat. La veritat que si tens temps i peles val la pena. No fan miracles, perque t'ho has de ser el que amb constancia aconsegueixis els resultats. Però et puc assegurar que allà s'entrena moltbe i el ambient és molt guapu. Si vens de matins ens veiem per allà. Salut!!
Tambe vaig fer el curs al fes-te fort i és molt recomenable per lo que et comentaba el company. Són bombers que saben del que parlen perque ho vieun cada dia i a part de ser bombers, cada tema tens uns professors que estan més especialitzats en la matèria ( per exemple el de lleis a part de ser bomber de barna es un tiu que te la carrera de dret, el que dona la part de primers auxilis es bomber tambe i a part es infermer). A sobre et donen molt de material que com a base i per estudiar en tens de sobra.
erik6 va escriure: moltes gracies a tots, mirare de anar a feste fort a mirar, pero tambe intentare de treurem-ho per lliure.
un salud
Home, personalment, conec a molta gent que ha anat a la acadèmia, i estan molt satisfets d'haver anat, el motiu, perquè sempre estan damunt teu i els resultats són molt bons, en canvi si t'ho prepares sol, potser et falta aquella motivació extra o simplement falta de preparació.
Però també en conec gent, que ara és bomber i s'ho ha estudiat ell solet sense ajuda de ningú, si ets una persona que li agrada els estudis i porta una rutina no s'et serà gaire difícil.
Bones!
algú sap d'una acadèmia que puguin fer preparació de la part teòrica pels matins o els dissabtes? He estat mirant, i la gran majoria tenen preparació de físiques matins i tardes, però de teorica només al vespre..