Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39721

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0
hola gent! sóc de terrassa i estic preparant les oposicions per lliure. Pel que fa a la part teòrica en principi cap problema, però m'agradaria saber si algú de vosltres es prepara les físiques a terrassa. Hi ha algún gimnàs "recomanable"? poder si som uns quants podríem fer "bossa" i comprar conjuntament material per a poder entrenar per la nostra banda (barra d'equilibri o inclús un dinamòmetre.....), llogar algún local.....no sé, el que s'ens acudeixi que pugui ser profitós.

Moltes gràcies a tots i a entreanar fort!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39723

ep! jo tabé soc de Terrassa, i ara mateix vaig a un gim de sabadell però estaria de pm poder-ho fer a terrassa, tot i que comprar tot aquest material no seria una mica complicat... en tot cas que ho compres algun gimnas de terrassa i fer algun tracte amb ells no???

apa salut i força!!

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39724

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
això de comprar el material era només una idea.... :) jo també estic preparant a un gym de sabadell, al Qsport, a quin vas tu???? a veure si ja som companys d'entrenament! a mi em sembla bona idea "fer grupet" i anar a pactar amb algún gym de terrassa, suposo que si som uns quants tindrem més força que no si anem per lliure.

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39732

• elvorticista
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
Jo sóc de terrassa i vaig al terrassasports. De tant en tant fa cursos per preparar totes les proves.

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39733

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
i al Terrassa Sports tenen circuit d'agilitat muntat i dinamòmetre???

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39791

al terrassasports que tal??, jo vaig al malibu de sabadell, pel tema circuit i dinamo... i al qsports de terrassa no ho fan??? juer estaria molt be poder anar a peu fins al gym, i això de que al terrassa sports fan de tant en tant com va?? be merci a tots dos!! si algun dia voleu kedar per nar a correr ja sabeu! apa salut!

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39792

al terrassasports que tal??, jo vaig al malibu de sabadell, pel tema circuit i dinamo... i al qsports de terrassa no ho fan??? juer estaria molt be poder anar a peu fins al gym, i això de que al terrassa sports fan de tant en tant com va?? be merci a tots dos!! si algun dia voleu kedar per nar a correr ja sabeu! apa salut!

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39838

• elvorticista
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Si si, tenen dinamometre y circuit.

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39842

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

elvorticista va escriure: Si si, tenen dinamometre y circuit.

ostres, poder m'acosto avui a preguntar.....estic interessat en "matxacar" el circuit aquesta dies, ja que he d'anar a les físiques de BCN. Saps si l'accés al circuit és lliure per als que están apuntats a la preparació de les opos?? o només shi pot anar si hi ha el monitor i a hores concretes??
Què tal el dina?? vull dir, què tal les explicacions de técnica??
ostres, ara ja estic abusant de la confiança!! :D Gràcies!

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39854

ostres doncs jo tb potser m'hi acosto... però si també m'interessa saber lo que pregunta el XaviO, be doncs jo cerc que aquesta tarda em pasaré per allà i ja sta. ja us diré que em sembla.

ale salut i força!!

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #39866

• elvorticista
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Jo encara no he començat a preparar aquestes probes... estic liat amb el carnets (ahir vaig aprobar el C) i demà m'opero la miopía... sóc força principiant en tot això. Però he vist a gent al circuit entrenant a la seva bola, inclús amics meus ho han fet i cap problema. Suposo que el millor es preguntarho...

També tenen un curs de preparació per bombers i suposo que allá si que ensenyarán una miqueta de técnica... Pero bé el dinamómetre es 10 asegurat... ;)

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #40014

Jo tambè entreno al terrassasports, hi sempre he pasat les físiques molt bè, ah i tambè han sortit molts opositors aptes en els darrers anys..
Allà estic per el que sigui companys!!!

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #40020

jo vaig trucar laltre dia, i em ban dir que feien un curs específic per 150 euros trimestrals però nomes podies fer-ho dues hores a la setmana, i que si volies fer ús del material (pel circuit, dinamo, etc...) eren 9 euros cada cop... també m'oferien pagar la quota 41 euros (crec k em van dir i 95 trimestrals...) és així, la veritat que al gimnás que vaig jo puc practicar totes les proves amb tot el material el dia i les hores que vulgui, i també tinc un preparador cada dia que si li demano està per mi...

no se l'únic que he de anar cada cop a sabadell i fa pal... bé de totes maneres m'hi pasaré a veure si m'ho venen millor ja que això va ser per telf. però si els que aneu allá dieu que està bé per algo será.

Apa doncs això salut i força!!

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #40061

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

joanesk va escriure: jo vaig trucar laltre dia, i em ban dir que feien un curs específic per 150 euros trimestrals però nomes podies fer-ho dues hores a la setmana, i que si volies fer ús del material (pel circuit, dinamo, etc...) eren 9 euros cada cop... també m'oferien pagar la quota 41 euros (crec k em van dir i 95 trimestrals...) és així, la veritat que al gimnás que vaig jo puc practicar totes les proves amb tot el material el dia i les hores que vulgui, i també tinc un preparador cada dia que si li demano està per mi...

no se l'únic que he de anar cada cop a sabadell i fa pal... bé de totes maneres m'hi pasaré a veure si m'ho venen millor ja que això va ser per telf. però si els que aneu allá dieu que està bé per algo será.

Apa doncs això salut i força!!

jo intentaré passar-me aquest cap de setmana a veure quèm'expliquen. Per cert, què tal el malibú?? hi ha molta gent entrenant a la vegada? he probat alguna acadèmia i trobo que el problema és que hi ha dies en les que hi ha com 30 persones compartint el circuit....

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #40097

XaviO doncs la veritat que el malibú (no he anat a cap gimnas mes tot s'ha de dir) esta bé pq pots fer servir el dinamo i fer circuit sempre que vols, i lo bó és que hi ha poca gent jo hi vaig per la tarda i casi sempre estic sol, per els matins hi van alguns mes potser 4 així que el pots fer tantes vegades com vulguis, però tb te lo dolent k al ser tan pocs no hi ha tan de "pike" i el preu és raonable comparat amb el que ofereixen a altres llocs les instalacions tampoc son per tirar coets però bueno, de moment jo hi seguiré anant crec.

bé ja ens diras que et va semblar el terrassasports ok??

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena