Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39556

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys, com molts de vosaltres (suposo) el passat 27 de febrer em vaig presentar als exàmens de Bcn. Era la meva "primera vegada" en aquest món de les opos, i entre moltes altres lliçons, he après que és molt i molt difícil poder estudiar i entrenar en condicions treballant de 9h a 20h cada dia. He pensat en demanar una reducció voluntària de jornada laboral, tot i que no tinc cap fill a càrrec (seria per motius personals). Sé que la llei no hem cobreix, i que depèn de la bona voluntat de la meva empresa.....per això m'agradaria saber si algú de vosaltres ho ha fet abans i em pot explicar com ho va fer, què tal li va anar....

Moltes gràcies i perdoneu pel rollo!!!! Ala, m'en vaig a entrenar!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39557

en el meu cas vaig intentar negociar reducció de jornada... hem miraven amb ulls extranys... vaig amenaçar en que marxaría... i al final vaig marxar i estic a l'atur. tots contents i feliços. :lol:

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39572

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
tan de bó pogués fer el mateix.....però amb la dona i la hipoteca ho veig ben complicat.....no crec que hem sortissin els números per enlloc. Probaré de negociar el tema de la reducció de jornada a veure si hi ha sort.

Gràcies pel comentari!

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39575

Ei què tal!

Jo ho vaig demanar i ho he aconseguit a partir d'aquest gener.

A l'empresa estem en situació de possible ERE d'aquí poc, no hi ha pasta, i els hi interessava baixar costos. A part el meu jefe tenia els dies comptats (ara ja no hi és) i quan em vaig decidir a demanar-ho, ell estava de baixa.

Total que ho vaig demanar, i em van preguntar per què. Vaig dir que era per seguir estudiant, que no sabia molt bé què faria encara, però que volia estudiar. Em van dir que si fos alguna cosa relacionada amb el curro, que potser em podrien ajudar... vaig dir que no, que potser començaria una carrera, o el que fos, que no ho sabia.

Total, que per la via de RRHH ho van mirar i no hi va haver cap problema. S'havia de fer un canvi de contracte, i passava a treballar 6 hores enlloc de 8 diàries. Perdia els ticket restaurant del migdia, l'antigüetat me la mantenien, però si em volien fer fora, només m'havien d'indemnitzar per les 6 hores treballades, és a dir, que a efectes pràctics, seria com si sempre hagués treballat 6 hores. Bé, de moment encara aguanto a l'empresa.

Per la part del meu cap, va tornar de la baixa al cap de 2 setmanes, i em va demanar explicacions. Li vaig explicar que amb el panorama que hi havia, volia fer alguna altra cosa que no pas estancar-me, i ho va entendre. És (era) molt bon jefe. Va dir al seu superior que millor que jo fes 6 hores que no pas que fotés el camp.

Total, que m'ho van acceptar.

Estic cobrant menys, he d'apretar el cinturó, però he pogut acabar de preparar Barna molt més tranqui. Aquesta és la 3a opo, la última de Gene vaig preparar-la molt i em vaig desquiciar, tant que el dia del camió vaig fotre un pet i allà em vaig quedar jeje.

La veritat és que tampoc és que hagi estudiat molt més per Barna, tot i que sí que he anat més descansat. No ha calgut anar a dormir a les tantes cada dia, ja que podia estudiar de 17 a 21 o alguna cosa així, menys els dies que tocava entrenar.

De moment m'està anant bé, porto les físiques prou bé, i he aprovat l'examen teòric amb bona nota, a esperes del psico, que em va anar bé com a tothom... a veure si el passo, però sóc conscient de que puc haver suspès. A més, ara els dies que fa bon temps, com que ja no he d'estudiar, puc anar a nedar i a pendre el sol a una piscina descoberta a les 14.30 i em sento el més afortunat del món! Això sí, el tema econòmic es nota. La veritat és que ara em vénen 2 assegurances de 2 vehicles i tela...

En resum, una opció molt recomanable, per l'extra de tranquilitat a l'afrontar una oposició dura com aquesta, tant a nivell físic com psicològic!!

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39581

XaviO va escriure: tan de bó pogués fer el mateix.....però amb la dona i la hipoteca ho veig ben complicat.....no crec que hem sortissin els números per enlloc. Probaré de negociar el tema de la reducció de jornada a veure si hi ha sort.

Gràcies pel comentari!

ei xavi, jo també tinc dona i hipoteca! no visc a cals pares! però en el meu cas els números sortien!
a mi hem passava... mai era el moment per deixar la feina... estem educats d'una manera que no ens fem a la idea de deixar-ho tot per perseguir un somni... però val la pena! com a mínim intentar-ho... així podràs dir que ho has intentat.
a topeeeª!

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39585

jo també m´ho vaig plantejar un dia, al principi... però quan sents companys veterans en opos, com per exemple el rampa i d'altres, t'adones de que pots preparar-te molt, si senyor, pots estudiar 26 hores al dia, si senyor, pots estar dins fins que arriba l'enquesta personal...i et diuen NO APTE... !!! :( però perquè? com? no reuneix vostè el perfil adeqüat , ho sentim molt !! i et preguntes COLLONS !! APROVES I ET FAN FORA A LA PERSONAL? I LES PROPERES?? TAMBÉ ??
Un consell, prepara't, però no deixis de banda el que tinguis ara, amb voluntat i constància ho pots fer, però no et capfiquis, creume!!
Fins ara company !!

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39586

Per si a algú li serveix d'alguna cosa, jo explico breument la meva situació: Treballo en el meu propi negoci des de fa més de 7 anys (soc programador). Tinc un soci al qual li he de donar explicacions, és a dir, no puc fer el que em roti. Encara gràcies que em permet opositar, per més mala llet que tingui, és un sant el tio. Faig jornada intensiva i vaig un parell de tardes a treballar. És un acord al que vam arribar. Els caps de setmana no treballo gens. Uns mesos abans de Gene, deixaré d'anar per les tardes. Així vaig fent amb la meva nomineta, que em dona el just per anar tirant, sense cap luxe, ni extres, ni res de res. Quan tens una edat, hipoteca i mil factures per pagar, o tens molta sort, o no queda més remei que currar. "Sort" que no tinc criatures! Les hores per entrenar i estudiar són sagrades i les desconto com qui desconta els estalvis que li queden per gastar; amb molta cura.

Jo soc de la opinió que massa gent que només oposita, no aprofita el temps al màxim. En canvi els que anem contrarrellotge sempre, l'aprofitem força bé. Tot i que sempre fotem cara d'estar fets una merda per la manca d'hores de son!

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39592

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
ostres nois, moltes gràcies a tots per les vostres experiències!!! la meva intenció no és pas deixar de treballar per a poder opositar (tan de bó ho pogués fer!!!), sinó simplement intentar tenir més temps per a preparar-ho amb garanties, i em sembla que la reducció de jornada por ser una bona sol.lució, sempre que a la meva empresa "comprin" és clar.....(jo tb sóc programador Joice :D , i al igual que molts de vosaltres m'aixeco a primeríssima hora per entrenar, treballo 10h i després encara queda estudiar...i la parella es clar!!!! ).

Bé, crec que ho plantejaré als meus caps, no vull mirar enrera d'aquí a uns anys i pensar que no vaig fer tot el que estava a les meves mans per a aconseguir aquest somni......ja us explicaré que tal va la cosa.....

Per cert Jaume, no pretenia insinuar que estàs a casa els pares i sense obligacions.....a vegades axò dels foros crea malentesos.

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39593

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Poc puc aportar ja que els companys han fet unes aportacions molt bones.

Només dir que indiferent la situació que tinguis, al final tot dependra de la teva força de voluntat i constancia.
Tot es organitzar-te ,i poder per la teva situació, et tocarà sortir a correr a les 6 del mati, o fotre pajaritos a les 11 la nit, o matar-te tot el diumenge al circuit, etc etc.

El cami de la opo es llarg, i les circumstancies poden canviar i t'has d'anar adaptant i tot acabara depenen de la teva força de voluntat.

Ami el que més m'ha fet sentir identificat per la meva situació lo que ha dit Joice, la cara de son que no te la treus ni a la de tres de cada dia la mateixa comedia, complir amb el teu horari laboral i despres les hores d'esport i d'estudi. Vas sempre agotat i cansant i molts dies o engegaries tot a la me.

Ànims !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39597

XaviO va escriure: Per cert Jaume, no pretenia insinuar que estàs a casa els pares i sense obligacions.....a vegades axò dels foros crea malentesos.

cap problema XaviO! ja ho sé que no ho deies amb males intencions, ni jo m'ho he prés malament!

es difícil... és a dir, jo vaig valorar la meva situació, vaig fer els meus números i vaig deixar la feina.
Ara estic buscant feina de nou, ja que la teoría la tinc tant empollada que veig posible compaginar la opo amb una feina, aixó sí, si pot ser jornada intensiva millor que millor. :D

bé, molts ànims a tots i molta sort.

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39601

Sembla ser que això de programar ens cansa... o ens crema.

Jo sóc teleco però de tant en tant pico codi també :lol:

Quina espera més llarga pel psico cony :x :x

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39602

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

Albert82 va escriure: Sembla ser que això de programar ens cansa... o ens crema.

Jo sóc teleco però de tant en tant pico codi també :lol:

Quina espera més llarga pel psico cony :x :x

a mi programar no hem desagrada del tot, com a feina mentre preparo les opos....el que hem crema de veritat son els horaris. Que si dates "d'arranque", que si caps de setmana, que si guardies 24x7.....al final no tens temps de res més que no siguia això! però vaja, que suposo que ésla història de mil opositors :)

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39603

Vaja quina alegria! i jo que vaig anar a l'entrevista de Gene cagat perquè pensava que debia ser l'únic picatecles que volia canviar la comoditat de la cadira per la mànega i el LUCAS... :wink:

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39605

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

Joice va escriure: Vaja quina alegria! i jo que vaig anar a l'entrevista de Gene cagat perquè pensava que debia ser l'únic picatecles que volia canviar la comoditat de la cadira per la mànega i el LUCAS... :wink:

jajajaja doncs ja veus que no!!! per cert, et van posar algún problema per aquest canvi?? vull dir si els hi va extranyar molt.....

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39607

XaviO va escriure:

Joice va escriure: Vaja quina alegria! i jo que vaig anar a l'entrevista de Gene cagat perquè pensava que debia ser l'únic picatecles que volia canviar la comoditat de la cadira per la mànega i el LUCAS... :wink:

jajajaja doncs ja veus que no!!! per cert, et van posar algún problema per aquest canvi?? vull dir si els hi va extranyar molt.....

A mi a l'entrevista de Bcn de l'última opo em van preguntar per coses de la carrera i tal, i els hi vaig respondre el que em va semblar i no em van posar pegues.

Ara bé, val a dir que anava dels últims i no tenia cap mena de possibilitat d'entrar :lol:

Potser si estàs en places són més primmirats :roll:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.199 segons
Gràcies a Fòrum Kunena