a raíz del post de un compañero donde preguntaba a los diferentes partidos políticos lo que piensas hacer con el cuerpo de bomberos, muchos somos los que pensamos que ahora con CIU al poder se van a acabar las oposiciones y va a ver voluntarios por todos lados...
Mi propuesta, que casi es un experimento sociológico, es empezar a quejarnos desde ya! y exponer los motivos y quejas a CIU... en un claro ejercicio democrático en el que desde el minuto 0 les informamos de nuestro total desacuerdo con esta política y de las necesidades que tiene el cuerpo... a lo mejor así entre todos conseguimos algo!
la verdad es k algo habra que hacer, y masw tras ver el augmento tan grande de PP en la politica catalana, cosa que puede tentar mucho a losconvergentes de intentar una coalicion catalana pactando una futura coalicion estatal, y en ese caso dad por hecho que el fin de nuestras oposiciones será immediato
a ver que m aclare yo,que a pasad con ciu????que no van a sacar esas 300 plazas famosas???ja!!!entnces que pasa que estarems cm aki en valencia muertos de asco y puteos.4 años sin sacar en ayuntamiento,elm puto consorcio que es un club de alterne y mas cosas!!!aki teneis mas categoria y profesionalidad,lo dudo que pase
Jo també estic negitós amb el resultat d'aquestes eleccions, però no desesperem. Sé que és probable que encara li fagin menys cas als sindicats i més després de que el Mas anunciés una reducció de funcionaris. S'ha de veure en quins sectors es produeix aquesta reducció, no crec (així ho espero al menys) que sigui en Protecció Civil.
A la dreta li agrada l'ordre (policia, etc.) i els bombers estan per allà ficats també. Així que no ens desesperem encara, a veure què passa.
Artur Mas ya declaró que no hay ningún puñetero euro y que la prioridad es estabilizar la economía en Cataluña, por lo tanto por la parte que nos toca a nosotros, pintan mal que hayan unas oposiciones si no hay dinero, dar gracias al Sr Montilla.
deixeu-vos estar de dretes o esquerres i p. en vinagre. el govern anterior ha deixat les arques buides, vinga despilfarro. Qualsevol persona amb 2 dits de front ni se li passaria pel cap ara com estan les coses, ampliar la plantilla de empleats públics, que prou inflada està ja... tant de bo m'equivoqui... pel nostre bé. La qüestió és que els bombers són necessaris, però....
Hola soc nou a aquest forum pero fa temps que el lleixeixo. Sobre aquest tema em fa molta rabia parlar perque auqesta gent esta al poder per culpa de tots. si han arribat aqui ha sigut democraticament i ara ens tocaran els cullons. Parlo desde el meu punt de vista, se que molts opositors no han votat i tambe se q molts ho han fet al partit (desde el meu punt de vista) equibocat, ara nomes ens queda esperar que com a minim la de 300 places surti pq en teoria esta pactada i si no fins aqui a 4 anys tots al atur esperant les campanyes que cada vegada son mes reduides.
un altre punt que vui comentar, no se si estareu amb mi es q tots volem ser bombers i els bombers nomes son un cost per la generalitat mentres que el policies posen multes, detenen y per aqui guanyen diners cosa que els bombers per sort no fem.
gracies i espero no molestar a ningu amb el meu comentari
Espereu a què es pronunci avans de llançar merda home..........Potser ens sorpren a tots i després tothom a callar!
I per molt que ens cardi, no podem fer res. Portem anys amb oposicions a la seva manera i no com s'haurien de fer. Aguantar i avera que hi ha.
Estic d'acord amb què és culpa d'en Montilla.
voluntàri-Palau va escriure: Espereu a què es pronunci avans de llançar **** home..........Potser ens sorpren a tots i després tothom a callar!
I per molt que ens cardi, no podem fer res. Portem anys amb oposicions a la seva manera i no com s'haurien de fer. Aguantar i avera que hi ha.
Estic d'acord amb què és culpa d'en Montilla.
Solament dir k gracies al montilla tenim mes parcs mes camions mes de tot
capo va escriure: Artur Mas ya declaró que no hay ningún puñetero euro y que la prioridad es estabilizar la economía en Cataluña, por lo tanto por la parte que nos toca a nosotros, pintan mal que hayan unas oposiciones si no hay dinero, dar gracias al Sr Montilla.
Te doy la razon! durante la presidencia del montilla se han exo mas cosas en 5 años k en todos los anteriores en los cuales avia otros partidos politicos y presidentes.
tranquils..... han de regir-se per la llei....s'incorporaran voluntaris si...pot-ser més que fins ara, però no es poden jugar el físic...recordeu que el cos de bombers és seguretat ciutadana en el seu àmbit i com a tal professionals.... mireu... aquesta setmana han sortit les de bombers de primera
mínim 75-80 cada any segur.
A ver señores, que veo que no se han enterado del motivo por el cual abrí este post... desde luego que NO era para empezar un flame sobre quien es mejor si CIU o PSC o cualquier otro...
Atención! este post va de tomar iniciativas para decirle al partido político que este en el poder (CIU en este caso) por que hay que seguir invirtiendo en el SPEIS . Este post va de tomar iniciativas, de no quedarse a esperar a ver que pasa!
Pero rápido os habéis apuntado al "tu primero" y al "no no, tu más" .. en el fondo tenemos los políticos que nos merecemos ...
MUXU va escriure: tranquils..... han de regir-se per la llei....s'incorporaran voluntaris si...pot-ser més que fins ara, però no es poden jugar el físic...recordeu que el cos de bombers és seguretat ciutadana en el seu àmbit i com a tal professionals.... mireu... aquesta setmana han sortit les de bombers de primera
mínim 75-80 cada any segur.
koe va escriure: A ver señores, que veo que no se han enterado del motivo por el cual abrí este post... desde luego que NO era para empezar un flame sobre quien es mejor si CIU o PSC o cualquier otro...
Atención! este post va de tomar iniciativas para decirle al partido político que este en el poder (CIU en este caso) por que hay que seguir invirtiendo en el SPEIS . Este post va de tomar iniciativas, de no quedarse a esperar a ver que pasa!
Pero rápido os habéis apuntado al "tu primero" y al "no no, tu más" .. en el fondo tenemos los políticos que nos merecemos ...
Perdona si te hemos moolestado,, ya lo hablaremos en otro post si hace falta. la cosa es k el tema este de los politicos es prke esta muy relacionado kn el post jeje:)