Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

curs psicotècnics fa 15 anys 9 mesos #35181

• bamboo
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 0
Hola futurs bombers...
algú ha fet mai un curs anomenat "Mòdul de psicotècnics aptitudinals" de l`acadèmia fes-te fort que començarà ara al novembre? val la pena gastar-se 160€ i lligar-se 7 dissabtes al matí?
merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

curs psicotècnics fa 15 anys 9 mesos #35182

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Com deia el cantant de jarabe de palo ... depende, todo depende.....

Si a casa tens psicos per parar un tren, no val la pena
Si a casa tens psicos que et tornen boig, no val la pena
Si tens manya per buscar per internet i a la biblio, no val la pena

Si no tens res perque has començat fa poc, ves-hi de cap
Si no tens res perque has fet el mandris, ves-hi de cap

Jo no i he anat mai, pero estic segurisim que a aquests cursos et treuen tots els efais, dats, img, pmas i tota la coleccion disney perque els fassis alli, t'expliquen cosetes per intentar anar mes rapid i te fan cronometratges haver com portes els temps i practiquis sota pressio. I si te lies amb algun et diuen la combinacio magica i poca cosa mes.

Psicos es fer i fer i fer i refer, jo opino que si tens bon material a casa tu mateix et pots entrenar cronometrante fen-ni.

Pero com sempre, es la meva simple opinio, cadascu fa el que creu millor per ell i perque la seva conciencia quedi trankila.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

curs psicotècnics fa 15 anys 9 mesos #35186

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jo ja estic apuntat. Fa temps , anava a l'academia Adams i feiem controls de psicotécnisc, i la veritat que em van anar molt bé. Quan vaig començar era dolentísim, no tenia n'idea de ferne i com plantejar un psicos. I quan vaig acabar l'academia, la valoració que em vaig endur va ser molt possitiva. Per mi sí que val la pena. Però cadascún és un mòn. Algú el pot ajudar i a d'altres potser els fa perdre el temps.
Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

curs psicotècnics fa 15 anys 9 mesos #35193

Tinguis o no tinguis pscicos a casa, jo t'ho aconsello. Et donen un CD amb bastant material tot i q de lo q em van donar practicament o tenia tot. Depen el nivell q tinguis els 4 ''trucos'' q et diuen et poden ser més o menys útils. Però lo q em va agradar és fer pscicos amb més gent i el crono aptretanta, va b per veure on estas respecta l'altre gent i posarte en situació(això a casa no ho tens). I en aquest collons d'opo, res esta d més. El problema són els cales, depen lo q estiguis disposat a gastarte amb l'opo........

Apali

curs psicotècnics fa 15 anys 9 mesos #35198

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Totalment d'acord enrakas.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

curs psicotècnics fa 15 anys 9 mesos #35203

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant
Jo vaig a un centre de disminuits a fer psicos cronometrats ... va molt be per pujar la moral!
(Tot el meu respecte per els disminuits, nomes volia exagerar la situació)

Jo et recomano que passis de regalar euros a la gent i que els possis en una guardiola! que segur que hi guanyaras mes, si ets disciplinat i constant, no crec que et faci falta anar a cap lloc perque t'ensenyin a fer psicotecnics, per la xarxa pots trobar tot el que a matematiques es refereix, sinonims,antonims, etc... i les series logiques que set quedin trabades, les preguntes a algu, a veure si ho troba, les penges aqui... o et trenques el cap una estona, i tot surt!!!

es el que crec jo :P

curs psicotècnics fa 15 anys 9 mesos #35235

• bamboo
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 0
he decidit que si que m`apunto al curs, merci per les respostes. :wink:

curs psicotècnics fa 15 anys 9 mesos #35241

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo crec que l'enrakas i el David els i agrada anar a les academies per mirar a les titis i mirar d'ajudar-les anan del pal de ... oye nena, yo soy veterano, te puedo echar una mano ??? :lol:

Jo a les proves físiques he vist com demanaven als jefes de grupillos haver si els podien cambiar sempre on estava la Climber y les seves amiguetes.

I quina casualitat que a la prova de la piscina sempre els hi sortia sang pel nas.

http://1.bp.blogspot.com/_2W9p0MggWPI/SZxoJ08PisI/AAAAAAAABY4/cAmammJ68CY/s320/Duende+tortuga.bmp

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.173 segons
Gràcies a Fòrum Kunena