Si us plau, voluntari-palau, no vull fer-ne sortir sang, però el què hagi dit el segon del departament del segon grup dins el tripartit en un diari de segones (encara que sigui català, em fot, però acn és una agència de notícies de segona) té credibilitat O, a més en període electoral, cágate.
Són gent que no se´ls ha exigit per ser on són la meitat de coses que ens exigiran a nosaltres només que per provar-ho, tinguem-ho clar, perquè ells ho tenen molt clar i com que ho saben, faran el que sigui per poder-hi estar 4 anys més.
No vull desanimar ningú però és així al 99,999999999%, el que falta és el clembuterol d´en Contador.
Si aixó és el que crec d´en Boada, en Saura, per més que sigui el jefe, encara li donc menys credibilitat, perquè a ell si que li queden dos telenotícies....
El que hem de fer ara és esperar que el nou govern posi una persona realment responsable al capdavant d´interior i no una panda de mametrecus per els cullons de 7 vots al parlament, que vaya tela, democràcia de pandareta, no oblideu Horta de St. Joan i lu bé que s´ho van montar, algú n´ha pagat les conseqüències?? tinguem tots clar que a la pròxima anirà igual i ja sabeu qui són els que no tornen a casa.
En fi, jo a lu meu, però ja sabeu com ho veig, salut!!!