Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35100

COM JA HA DIT ALGUN COMPANY AL FORO,
PRIMER : ES ELECTORALISME PUR JA QUE S´ APROPEN LES ELECCIONS I TENIM UNA VAGA DE BOMBERS.
SEGON : EN LA GENETICA DEL POLITIC ÉS SER MENTIDER JA QUE SI BEN ES CER QUE L´ULTIM ANY VAN TREURE UNA CONVOCATORIA DE 170 PLACES, TAMBE ES CERT QUE VAN PROMETRE EN ELS PRESOPOSTOS ANTERIORS 100 PLACES+ EL 10 % PER ANY I NOMES VAN HABER 2 de 100 +10% y una de 160 + 10% ,AIXO VOL DIR QUE ES VAN MENJAR UNA CONVOCATORIA Y 30 PLACES .PERO CLA R LA GENT NOMÉS VEU QUE VAN TREURE UNA GRAN CONVOCATORIA DE 160 PLACES.
TERCER : LA HISTORIA ESTA SI AQUESTES 200 O 300 PLACES SON PER UN ANY O PER ELS 4 EN CONJUNT ( AMB LES DIVERSES RETALLADES FUTURES , INCUMPLINT UN ALTRE COP ELS PRESUPOSTOS.
QUART : S´HA D´ÁPROVAR AL PARLAMENT I SEGUR QUE EL PSC NO TE ELS VOS DELS ALTRES DOS GRUPS ( ERC I IUV) . AIXI QUE TRANQUILS QUE FINS QUE NO SORTIN TOT EL QUE DIGUIN NI PUTO CASO !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35103

Un amic bomber em va dir que va sentir dir al mateix Saura que la propera convocatoria seria de mes de 200...però com que ja se sap..."dónde dije diego.." el mateix amic m´acaba de dir que ara diuen que de 200 places res de res, que la propera convocatòria serà de 130...i anem que xutem!

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35107

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Avera, sigui el que sigui, si realment no volen fer una opo"massiva" s'ha arriscat molt al dir això al diari he, i més com estan les coses i amb la mani de bombers de bcn a tocar de la porta de casa...........potser no ho faran aquesta legislatura perpò jo crec que aquesta opo i serà, s'ha fet públic i és molt arriscat no complir-ho, tot i que és cert que no es compleix tot el que es diu.........

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35110

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
Si us plau, voluntari-palau, no vull fer-ne sortir sang, però el què hagi dit el segon del departament del segon grup dins el tripartit en un diari de segones (encara que sigui català, em fot, però acn és una agència de notícies de segona) té credibilitat O, a més en període electoral, cágate.
Són gent que no se´ls ha exigit per ser on són la meitat de coses que ens exigiran a nosaltres només que per provar-ho, tinguem-ho clar, perquè ells ho tenen molt clar i com que ho saben, faran el que sigui per poder-hi estar 4 anys més.
No vull desanimar ningú però és així al 99,999999999%, el que falta és el clembuterol d´en Contador.
Si aixó és el que crec d´en Boada, en Saura, per més que sigui el jefe, encara li donc menys credibilitat, perquè a ell si que li queden dos telenotícies....
El que hem de fer ara és esperar que el nou govern posi una persona realment responsable al capdavant d´interior i no una panda de mametrecus per els cullons de 7 vots al parlament, que vaya tela, democràcia de pandareta, no oblideu Horta de St. Joan i lu bé que s´ho van montar, algú n´ha pagat les conseqüències?? tinguem tots clar que a la pròxima anirà igual i ja sabeu qui són els que no tornen a casa.
En fi, jo a lu meu, però ja sabeu com ho veig, salut!!!

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35111

totalment d'acord ratafia!!!!!
lamentablement els antecedents del possible nou govern són encara pitjors pel cos de bombers!!!
que dios nos pille confesaos!!!!!

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35113

hola ! soc nou aqui ; em dic josep maria i jo tambe muy opositar . i res q saluts a tots i veiem per aqui !
pd: esperem q siguir veritat el que diuen de les places ;)

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35114

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Ven dit ratafia jajaj
Ara toca fer pressió!!
Espèro veureus a tots a la mani de bombers de barcelona!

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35118

El 2 de novembre tots a la plaça Sant Jaume!

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35119

el parlament es va dissoldre el 5 d'aquest mes.
per si algú volia més informació...

Noticia diari Noves places fa 15 anys 9 mesos #35125

Una pregunta la manifestació dels bombers pel que dieu és el dia 2 de novembre a la Plaça Sant Jaume oi?? algu podria dir a quina hora és la convocatòria. O algun enllaç on es pugui aconseguir informació.

Moltes gracies

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena