Doncs aixó, que moltes fel·licitats als/les que ho heu aconseguit. Enhorabona!
Jo, com altres companys, m'he quedat en l'entrevista, i puc dir que realment no és un camí gens fàcil de fer. Molt de sacrifici, molts nervis, tensió, incertesa...
Ara toca motivar-se de nou i resar perqué la propera no torni a passar el mateix en la última fase de l'oposició.
Molts ànim també als que, com jo, han estat a punt. REalment cuant més lluny arribes, la caiguda encara és més forta... llei de la gravetat... en aixó no es pot fer res... però penseu que la experiéncia es un grau i tenim molt de guanyat.
Bé, la setmana vinent, començem de nou la rutina de l'opositor.
SALUT!
jaume va escriure: Doncs aixó, que moltes fel·licitats als/les que ho heu aconseguit. Enhorabona!
Jo, com altres companys, m'he quedat en l'entrevista, i puc dir que realment no és un camí gens fàcil de fer. Molt de sacrifici, molts nervis, tensió, incertesa...
Ara toca motivar-se de nou i resar perqué la propera no torni a passar el mateix en la última fase de l'oposició.
Molts ànim també als que, com jo, han estat a punt. REalment cuant més lluny arribes, la caiguda encara és més forta... llei de la gravetat... en aixó no es pot fer res... però penseu que la experiéncia es un grau i tenim molt de guanyat.
Bé, la setmana vinent, començem de nou la rutina de l'opositor.
SALUT!
Jo et fel.licitaria a tu per quedar fora a l'entrevista estar tan sencer i positiu. Només per això segur que mereixies estar dins!
moltes gràcies som-hi!
però quin remei!!! hem de ser positius i a muerte per la propera!
la veritat es que t'emportes una bona bofetada, però després d'unes vacancetes i una neteja mental, sembla que poc a poc començaràn a tornar les ganes de preparar-se.