Quina decepció comprar-me el Temari Adams 2010 i trobar-me amb el Tema Sanitari de fa tropocientos mil años!! ke cabrons!! am la pasta ke val i encara t'expliken el 15:2 a les compressions, un cop de puny al pit, ke si a les embarassades li fas el hemlich....Si ja fa 4 anys ke van canviar tots akets protocols i ara es tornen a reunir per tornar-los a canviar altre cop...
I el tema aket pke el tink recent pke mestic examinant del TTS...pke els altres ki sap!! tampoc em sembla ke siguin gaire aprofundits....nose,nose....
Soc novata en opos.. feu servir només akest temari per estudiar?
Bones!
Jo tambe fa poc que he començat a estudiar, tinc el llibre de l'adams i els apunts de CCOO. La veritat que la part de constitució i estatut és de lo millor del llibre de l'adams. En canvi el de CCOO els altres temes estan més ben treballats. Crec que lo millor es tindre com a mínim un parell de temaris per poder completar uns bons apunts, no et quedis només amb el de l'adams.
A mi em va passar el mateix amb el temari... i tambè estava fent el TTS, aixi que... vaig decidir ni llegirme els PA del llibre! amb hidraulica electricitat i mecanica, em passa mes del mateix... el que faig jo es fer-me els meus apunts ( si mes no d'aquest temes ). Alguns temes com diu el company estan molt ben estructurats,al menys al meu semblar,els temes de legislació per exemple.
en quant als Temaris de CCOO, no en se res, ja que hi soc, algu que els tingui en digital, podria fer acte de bona fe i enviarlos? ( espero que no em passi com amb els psicos )
hola gent! parlant de temaris, jo estic a punt de comprar-me els de SAFETY per a començar a estudiar, però no m'agradaria que em passés el mateix quecomenteu amb el d'Adams.....algú sap què tal estan?? i els de CC.OO, sabeu on es poden aconseguir? Moltes gràcies a tots!!! sort d'aquest foro, sinó els novatos com jo aniríem realment molt i molt perduts.......
Jo tinc el de Adams de fa un parell d'anys, el de comissions de fa la tira d'anys i el d'integral safety que l'he comprat aquest any. La veritat es que el que més m'agrada es el d'integral, pero tant de CCOO com de integral es poden aprofitar moltes coses per fer-se cadascun els seus propis apunts. Tot el temari de legislació es pot anar actualitzant via internet ja que tot está publicat. Adams per mi es un temari fet amb molt poc "carinyo", suposo que m'enteneu.
Merci x les respostes. Si, almenys el temari Adams de legislació està bé i ben explicat (si l'he entés jo... ;P). D'on heu tret el de CCOO? on hi ha més temaris? em van dir ke es pot anar a la biblio de l'ICSP de Mollet a consultar llibres?
Hola jo també tinc el temari de Adams!!
M'agradaria trobar gent aquí a Barcelona que volgués fer un grup col.lectiu per entrenar y tirar endavant amb la opo no sé,per animar-nos tots plegats!
Que en penseu?
Jó no tinc molta ideia d'aquesta opo y crec que està bé escoltar opinions dels demés...
El temari de Safety és l'antic temari de CCOO. Els bombers que abans donaven els cursos de CCOO van crear l'empresa Integral Safety i van actualitzant el temari periòdicament. De fet, ara n'acaben de treure un del forn.
L'únic temari que podeu trobar de CCOO és el de bombers de Barna. Per tant, tots els altres temaris que veieu que posa CCOO són super antics. L'actual és el de Safety.
Per cert, els vaig trucar i em van dir que a mitjans de novembre en treurien un de Bombers de Barna