La societat individualista en la que estem, evita que ens moguem per coses que no ens afecten personalment. Jo de sempre ho he trobat una injusticia el tema de l'edat, una oposicio es per demostrar si vals o no vals, l'edat no hauria de comptar.
Esta clar, que els merits, tenen moltes discusions, pero no perque el que ha obert la discusio no proposi un canvi en els merits no vol dir que haguem d'anar contra la seva proposta. Si creiem que es justa, donem-li suport i els que creieu que el tema dels merits es una injusticia, feu una proposta concreta sobre merits, la discutim i qui hi estigui d'acord, pues que s'apunti, pero no boikotejeu les altres propostes (como a mi no me dan manzanas, pues evito que te den peras a ti).
Jo tinc els dos carnets i considero que son massa punts.
Una ultima cosa, jo a mi sempre m'havia fet gracia ser bomber, pero tampoc sabia com s'havia de fer. Havia escoltat campanes de que tenies que tenir una carrera universitaria i ser un pedazo monstruo fisicament, i com que no es una cosa que s'estudia "reglamentariament", sino que es una opo, pues per seguir la societat, havia estudiat una altra cosa que m'agradava. Despres de varis anys currant, va i m'entero que entrar a bomber es "mes facil" del que pensava, basicament, ho veia posible, i ara amb 25 anys, m'he posat a opositar. Podria haverme enterat als 30, o no haver-ho sapigut mai (tot va venir d'una discusio sobre opos de mosso). En resum, la edat no ha de ser un requisit.