Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32281

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5

Ungoliath va escriure: no tan de sobres!

la nota de tall podria estar perfectament a 8.6-8.7

on te vas Ungoliath... ja has fumat alguna cosa en mal estat... com amolt el taLL SERÀ A 7'5... COM A MOLT MOLT MOLT MOLT ALT... jo crec que no passarà de 7'2 el tall.. de l'estil de les físiques

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32282

Roks_21 va escriure:

Ungoliath va escriure: no tan de sobres!

la nota de tall podria estar perfectament a 8.6-8.7

on te vas Ungoliath... ja has fumat alguna cosa en mal estat... com amolt el taLL SERÀ A 7'5... COM A MOLT MOLT MOLT MOLT ALT... jo crec que no passarà de 7'2 el tall.. de l'estil de les físiques

ell volia dir nota final de opo amb merits inclosos

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32284

doncs jo que tinc un 8,2 ja em puc despedir no??? vaia tela doncs, un any que hi han tantes places i la nota encara puja, a la mer.....!!!

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32285

Doncs comptant que l´any passat el 110 estaba amb una nota de 8,1 aprox, aquest any el 176 estarà per alli o potser una mica més, però no crec que puji molt, en fi ja ho veurem

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32286

7,5 a la conducció i 8,66 nota final amb mèrits. Jo com no posi un ciri a Montserrat... ho veig pelut.

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32289

Jo estava dins de places... si amb 6,9 de conducció no arribo al tall... tota vostra la plaça

Igualment crec que si passo el tall em quedaria un 9 pelat amb mèrits inclosos

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32290

no veas vaya notas se ven x aki jeje sois unos makinas, o los de la ultima opo somos/fuimos flojillos??
salut

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32293

Jo crec que el tall a la conduccio rondara el 7 i el tall final el 8,4 no crec que enguany sigui cap excepcio, si que la gent esta mes preparada pero tb hi han mes places i crec que mes o menys es compensara.pero bueno en tot cas el 22-23 sortirem de dubtes ;)

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32326

• luisma
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 81
  • Gràcies rebudes: 0
aixi ke, millor esperem a veure els ke kedem despres de la conducció per començar el ranking no?
pos molt be. fins el 22 i sort!!

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32336

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
oks... tot i així penso k l'ultim de la opo entrara amb nu 8'1 o 8'2

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32339

Osti quin fart de patir, io conduccció 7,3(Stic MOLT cagat pe la nota de tall), i total amb merits incluits 8,6.
En quan a l´especulació de nota, io aposto a que la conducció no tinc ni idea de quina serà, si l´any passat va ser 6 enguany tot i ser més gent i potser es veia més nivell trobo una animalada que sigui més de 7, pero bueno tampoc s´esperaba massa gent un 7,3 de tall a les físiques. I en quan al tall de l´oposicio enguany potser hi ha mes nivell pero també hi ha moltissimes més places, io crec que més de 8,2-8,4 no serà, pero repeteixo aixo es simplement el que penso,o el que voldria que fos per les meves notes jejejeje.
Tampoc hem d´oblidar ningu que encara queden dos proves, i que a l´entrevista encara es carreguen bastanta gent, en fi que encara queda molt de patiment!!!!!!
Anims a tots!!!!

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32367

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
enhorabona als que aneu CREMANT (jejejejeje apropiat per bombers eh) fases... vaaaaaaa ànims putilles ke ja no us queda res...

espero que entreu tooooooooooooots els millors... que no hi hagi fallos tontos.... així tindré menys competència seriosa per BCN... por el interés te quiero Andrés juasjuasjuas....

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32633

Confirmat amb un 8,2 contant els merits ja no tinc res a fer....he fet tots els calculs possibles i només en el cas que fotessin fora a molta gent a l'entrevista potser tindria plaça. La veritat es que es un cop bastant dur arribar fins aqui i kedarte a les portes, set passen les ganes d'anar a la merda d'entrevista. Massa nivell que hi farem...fins l'any que ve. adeu.

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32640

neli jo vaig amb un 8.43 penso lo mateix q tu, estic abatut. Pero amb la merda conducció q vaig fer ja m'ho pensava.
c'est la vie!!

ranking!!!! fa 16 anys 3 mesos #32641

Aqui no hi ha res decidit fins que no surten les llistes definitives. Aixi que mai se sap. A seguir lluitant. Quien pelea no esta muerto!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.222 segons
Gràcies a Fòrum Kunena