la nota de tall podria estar perfectament a 8.6-8.7
on te vas Ungoliath... ja has fumat alguna cosa en mal estat... com amolt el taLL SERÀ A 7'5... COM A MOLT MOLT MOLT MOLT ALT... jo crec que no passarà de 7'2 el tall.. de l'estil de les físiques
la nota de tall podria estar perfectament a 8.6-8.7
on te vas Ungoliath... ja has fumat alguna cosa en mal estat... com amolt el taLL SERÀ A 7'5... COM A MOLT MOLT MOLT MOLT ALT... jo crec que no passarà de 7'2 el tall.. de l'estil de les físiques
ell volia dir nota final de opo amb merits inclosos
Doncs comptant que l´any passat el 110 estaba amb una nota de 8,1 aprox, aquest any el 176 estarà per alli o potser una mica més, però no crec que puji molt, en fi ja ho veurem
Jo crec que el tall a la conduccio rondara el 7 i el tall final el 8,4 no crec que enguany sigui cap excepcio, si que la gent esta mes preparada pero tb hi han mes places i crec que mes o menys es compensara.pero bueno en tot cas el 22-23 sortirem de dubtes
Osti quin fart de patir, io conduccció 7,3(Stic MOLT cagat pe la nota de tall), i total amb merits incluits 8,6.
En quan a l´especulació de nota, io aposto a que la conducció no tinc ni idea de quina serà, si l´any passat va ser 6 enguany tot i ser més gent i potser es veia més nivell trobo una animalada que sigui més de 7, pero bueno tampoc s´esperaba massa gent un 7,3 de tall a les físiques. I en quan al tall de l´oposicio enguany potser hi ha mes nivell pero també hi ha moltissimes més places, io crec que més de 8,2-8,4 no serà, pero repeteixo aixo es simplement el que penso,o el que voldria que fos per les meves notes jejejeje.
Tampoc hem d´oblidar ningu que encara queden dos proves, i que a l´entrevista encara es carreguen bastanta gent, en fi que encara queda molt de patiment!!!!!!
Anims a tots!!!!
enhorabona als que aneu CREMANT (jejejejeje apropiat per bombers eh) fases... vaaaaaaa ànims putilles ke ja no us queda res...
espero que entreu tooooooooooooots els millors... que no hi hagi fallos tontos.... així tindré menys competència seriosa per BCN... por el interés te quiero Andrés juasjuasjuas....
Confirmat amb un 8,2 contant els merits ja no tinc res a fer....he fet tots els calculs possibles i només en el cas que fotessin fora a molta gent a l'entrevista potser tindria plaça. La veritat es que es un cop bastant dur arribar fins aqui i kedarte a les portes, set passen les ganes d'anar a la merda d'entrevista. Massa nivell que hi farem...fins l'any que ve. adeu.