Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31527

• AlexRuizAR
  • Avatar de AlexRuizAR Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0
ME CAGO EN LA MEGA PUT... MALA SORT!!!!! Algú no sabrá com fer per treure's un refredat (amb tot lo que comporta, febre, mocs, mal de gola, etc) en 2 dies NOOOOOOOO?¿??¿??¿?¿¿?¿??¿¿?¿?

és URGEEENTTT tinc les proves Diumenge i avui no he anat a treballar, m'he quedaré els dos dies al llit!!

ALGÚN TRUCO DE LA ABUELA!? (que no doni dopping)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31528

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

aLeXiTuh va escriure: ME CAGO EN LA MEVA PUT... MALA SORT!!!!! Algú no sabrá com fer per treure's un refredat (amb tot lo que comporta, febre, mocs, mal de gola, etc) en 2 dies NOOOOOOOO?¿??¿??¿?¿¿?¿??¿¿?¿?

és URGEEENTTT tinc les proves Diumenge i avui no he anat a treballar, m'he quedaré els dos dies al llit!!

ALGÚN TRUCO DE LA ABUELA!? (que no doni dopping)

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31529

Alexituh cuidadin amb els frenadols i derivats...q donen positiu en un control antidoping.....encara q amb la pasta q valen, no se si s'en fan.
Tranqui no desesperis, jo la setmana passada vaig estar com tu, em va dura una setmana pero son dos dies forts. Diumenge estaras b.
Infusions amb mel i llimona, sucs, kiwis, si tens mocs beu molta aigua. Això és el q vaig fer jo. Els pitjors dies (molt mal d coll) em fotia ''ibuprofenos''.
Anims ja veuras q diumenge estas a tope. Jo també i vaig aquest diumenge.Quin grup estas?

Apali

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31530

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

enrakas va escriure: Alexituh cuidadin amb els frenadols i derivats...q donen positiu en un control antidoping.....encara q amb la pasta q valen, no se si s'en fan.
Tranqui no desesperis, jo la setmana passada vaig estar com tu, em va dura una setmana pero son dos dies forts. Diumenge estaras b.
Infusions amb mel i llimona, sucs, kiwis, si tens mocs beu molta aigua. Això és el q vaig fer jo. Els pitjors dies (molt mal d coll) em fotia ''ibuprofenos''.
Anims ja veuras q diumenge estas a tope. Jo també i vaig aquest diumenge.Quin grup estas?

Apali

Merciiiiiii3

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31532

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
FOTET A LA SAUNA A TREURE MOKITUS

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31533

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Ostres, suposo que cada organisme sera un mon, pero bueno, jo t'expliclo l'unic que ami m'ha anat be en aquests casos.

Com que un cop vaig pillar un costipat assessino de la muerte mundial que vaig tirarme 9 dies al llit fet una porqueria a base de sobres de desenfriol cada 8 hores, ara cada cop que a la minima tinc algun simptoma d'indici de costipat, ja sigui mokitos, una mica de congestio nassal ... començo a prener-me un sobre de desenfriol cada 12 hores i en 2 dies ja no tinc cap simptoma.

Semblará una ruqueria pero almenys fot 2 anys que no pillo cap costipat i aixo es tot un merit en nosaltres que ens passem tot l'hivern corren per caminots en condicions que foten pena, ploguen , vent, temperatures sota zero ...

En fin, cada maestrillo tiene su librillo, el meu es aquest.

Sort Aleixitu, i a males a males truca al metge haver si amb alguna injeccio de cortisona o algo el poden tallar de patac el dia abans, encara que despres et foti un pepinasso i et kedis una semana al llit incuban tot el virus almenys et podras presentar.

Anims

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31534

Sense cap ànim d'entrar en polèmica sobre la dieta de cadascú, jo comento el meu cas. Fa uns 5 anys que no menjo carn i des de fa uns 3 ó 4 que no m'arrofredo ni agafo cap grip. Tampoc prenc medicaments a la lleugera, tinc la tendència a pensar que l'organisme ja crea les defenses per sí matèix. No és que estigui en contra dels medicaments, però senzillament procuro no fer-los anar mai.

Quan tinc algun símptoma de congestió prenc mel amb llimó i em tapo una mica més bé i en un parell de dies, com a nou.

L'altra teoria que tinc per no posar-me mai malalt és que sóc autònom des de fa 6 anys... :mrgreen:

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31537

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
ostia lo de autònom si que és MANO DE SANTO... juasjuasjuas jo també... jajajaja ni em trenco ossos... algún cop que me he trencat i en van uns quants (turmell, costelles, dit, canell...) es en plan... un tema pasajero... k amb les crosses s'arriba a tot arreu... NO HAY DOLOR... HASTA LA VICTORIA SIEMPRE PÀTRIA O MUERTE....

Ànims nanuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31538

Intenta evitar veure llet, canvia-la per infusions, així ajudaràs a netejas mucositats més ràpidament. Salut!

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31540

Para compte amb el que prens! Molts medicaments porten substàncies que donarien positiu en un control antidòping: Efedrina, pseudoefedrina, fenilefrina, corticoesteroides, codeina...

Et recomano OSCILLOCOCCINUM, de laboratoris boiron, es ven en farmàcies i és homeopàtic. Són 3 tubets amb uns grànuls que es dissolen sota la llengua.
Per treure la mucositat, acetilcisteina (fluimucil). És mucolític i un potent antioxidant.
Si vols notar l'efecte t'ho has de prendre des de ..... JAAAAAAAA!!!

Salut!

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31545

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
merci nois, tic cada cop un pel .. PITJOR! aixi k me'n vaig a dormiir!!!

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31548

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Aquest segur que t'ho soluciona... a primera hora del matí... un pipinet... i alaaa tooo pa dentro...

jajajaj sembla la botica de la abuela això... ho sento no ho he pogut evitar... jasujasujasujasu[attachment=0:34zutj34]<!-- ia0 -->txumari1.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:34zutj34]
Adjunts:

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31549

a ki et dic un remei de la mili

una duxa freda i un got de llet amb un peazo raig de conyac o brandy i a fer nones

SER O MORI !!!!!!!

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31550

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Alexituh si al final nada te funciona nosotras te podemos hacer unas friegas pit a pit

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Algún truco de la abuela!?!?!?!?!?!?!!! URGENT! fa 16 anys 5 mesos #31551

hosti tu!!! Aquestes ho et fan passar totr els mals o t'ensorren del tot.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.190 segons
Gràcies a Fòrum Kunena