RAMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!! AMUNT CASUMCONY... QUE ETS L'ALEGRIA DE LA GUERTA... EL GURÚ DELS NOVATOS... EL ALMA DEL SACRIFICIO ... L'ESPERIT DE TOTS PLEGATS AQUÍ.....
VA CASUMJUDES... res de venir-se avall eh... que molts et farem companyia d'aquí no res i a Barna es veu que han fet un parc superxuli allà al costat de la estàtua de la dona i l'ocell del Miró... ja buscarem uns baretos per anar a fotre birretes quan sortim de guàrdia...
Quan vaig començar a mirar-me tot això i quan estava superdecepcionat amb el psico... un veteranillu d'aquí m'animava... en plan... va tiuuu... ke això és una carrera de fons, no t'has de desanimar, has de seguir... poc a poc... Un paio tot extrany de la Seu però que viu per allà les Valències ... trampat el nano... tenia nom d'ocellot nocturn..... VA ÀNIMS SAGAAAAAAAAAAAAAAAAAL !!!!!!!!
ratetavoladora anim que no emb bui ser el unic grilladet del foro i dels bombers tranqui que ens verem a barna i aket cop si aket cop amb kiosko o sense ving a dinar
.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
Uns 1050 elegits per anar al CAR
fa 16 anys 5 mesos #31222
Anonymous
Visitant
això si, jo crec que sera algo menys d'aquesta gent perquè jo, per exemple, he passat a les fisiques però com hem vaig apuntar a la convocatoria per probar no anirè a les físiques i ni tan sols he entregat el certificat médic, i en canvi tinc data i hora per anar a les proves al car.
felicitats a tots els que heu passat. Ara foteu canya a les fisiques que seran dures de collons amb tota la gent que hi ha i a partir d'ara ja teniu un aspirant més a tenir en compte jejej