Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30201

• danics
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 0
A veure que no sé per on començar i suposo que aquest missatge portarà polèmica...

Primer de tot dir-vos que ja sé per que vaig deixar d'entrar en aquest foro habitualment com feia abans. I si he entrat ara ha sigut per confirmar el perquè vaig deixar d'entrar-hi.

Veig que us queixeu molt i que només voleu impugnar i no parar d'impugnar i tornar a queixar-vos. Malgrat coincideixi en alguna de les opinions que es donen com per exemple en el tema dels psicos i que alguna pregunta no està del tot ben plantejada, em sembla molt trist que la majoria de vosaltres volgueu impugnar. Perque la meva pregunta és: algu de vosaltres que ha anat o anirà a impugnar, impugnarà alguna pregunta que ell la tingui ben contestada? També em fa gràcia veure com molta gent diu, "no, no impugnis aquesta que la tinc bé...(que trist), o d'altres que diuen, "no, no impugneu tantes que la tercera de reserva la tinc malament i em farà baixar la nota" (lamentable...). Com sempre, tothom mira per ell mateix, per tant es perd tota la credibilitat, tant entre vosaltres com davant la gent del tribunal. Perque l'únic que esteu demostrant és que només us interessa entrar a vosaltres i als altres que els donguin.
Realment de totes les impugnacions que feu m'agradaria saber quantes es faran tinguent en compte un criteri unificat i no pròpi.
I repeteixo crec que tota la opo es una merda i les coses es podrien fer bastant millor del que es fa.

Apali, aquí us ho deixo. SORT!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30203

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Per sort o per desgracia ... fassin com fassin la convocatoria i les probes, sempre passarà això.

També suposo que gracies a gent que impugna i dona la tabarra, saben que si no s'esforcen a fer les coses el millor possibles i ben transparents les poden passar canutes amb nosaltres.

Manifestar ajuda a que no es pensin que poden jugar amb el nostre sacrifici aixi com aixi. Que no poden fer les coses com vulguin i que ningú digui ni mu.

Aixi que jo en part, aplaudeixo tota aquesta gent que prepara escrits, tinguin raó o no, i "dona la tabarra" ja que penso que indirectament ens beneficia a tots.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30204

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
¡Villarrato!

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30205

:lol: :lol:
quin crac aquest danic, la veritat es que la paraula clau després d'una opo sempre ha sigut "impugnació". pot se si que tothom mira lo seu, segur, però també penso que les coses es podrien fer millor. realment ho dubto molt que s'impugnint tantes preguntes com han sortit en aquest foro, ni de coña, com a molt una o dos, i serà perque està mal redactada o formulada, les demes no ho crec. alhora d'impugnar s'ha de tenir les coses molt clares i ser una mica més realistes

sort companys

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30209

• danics
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
La meva crítica rampanat és que aquí la gent impugna i es queixa de manera individualitzada i per tot, i penso que impugnar no és dolent sempre que es faci per un be comú i en aquest cas no és així. Per altre costat hi ha gent i tinc bastants coneguts i companys que ja vol impugnar abans i tot de fer l'examen, i aquesta es la pitjor manera de fer aquestes coses perque els estas donant a entendre que es més una enrabietada que una altra cosa

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30212

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Oye... Y lo bonito que fue cuando nos ayudábamos unas semanas antes aquí con las preguntas... :lol:

Viva el amor... Pero el amor es así. Intenso y corto...

Pero ya verás cómo nos volvemos a enamorar...

Os dejo una canción que me gusta bastante.

Mañana ya haré algún comentario constructivo..., hoy no toca.

PD: No puedo evitar decir alguna obviedad: 1 Los que dicen "no impugnéis ésta que me bajáis la nota...", al menos en un 80 %, diría que lo hacen de coña. 2 Cuando alguien ha discrepado con alguna impugnación por aquí, ha acabado debatiendo e incluso reconociendo que no tenía razón si ha visto argumentos que lo confirmaran.

Pero... Esto no es nada, dani... "Va a ve" un Follón cuando digan al final qué hacen con las incorrectas del psico... Cuando salgan los resultados...

Esto es como una pequeña riña que acaba en reconciliación bajo las sábanas... Lo otro será la ruptura en la que la novia te tira las cosas por la ventana...

<!-- l --><a class="postlink-local" href="bombers.es/forum/viewtopic.php?f=2&t=6476">viewtopic.php?f=2&t=6476

En este último tópic ya empiezan a verse pequeños atisbos de la división que habrá entre los que contestaron todas y los que no.

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30215

Google diu...
Resultados: aproximadamente 20873 de impugnar en el dominio bombers.es
Resultados: aproximadamente 2235 de impugnada en el dominio bombers.es

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30216

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Mira danics, jo porto ja 4 oposicions al damunt (2 barna i 2 gene) i mai he impugnat res perquè la veritat m'ha semblat que seria ser un "tikismikis" buscant-li les 5 potes al gat... però aquest cop si penso impugnar... almenys dues preguntes perquè em sembla flagrant l'error.

Sobre si impugno les que tinc bé o malament... evidentment que les que tinc malament, ja que les que tinc bé i coincideixo amb la resposta, no tinc arguments per a dir lo contrari.. La majoria de les que vaig deixar en blanc son les que es volen impugnar... jo no les veia clares i pel que sembla la resta pensa el mateix. Si la gent impugna preguntes que tinc bé, si tenen raó no tinc cap problema... tothom igual!

EL que és una llàstima és el fet de que el tribunal deixi lloc per a poder impugnar.. si fecin meticulosament la seva feina no hi hauria dubtes.

Finalment, veig que vas deixar el forum per certes actituts individualistes, em sembla correcte i n'hi ha moltes, però potser podries haver-te quedar i compartir tant com haguessis pogut i mirar que la gent fes com tu... però és clar quedes molt millor ara donant lliçons de solidaritat!
Jo porto molt temps al forum, sempre que he pogut he ajudat a qui m'ho ha demanat, he arribat a fer entrenos per alguns dels companys (per la patilla) i sense coneix'ls cara a cara, passo apunts, videos, cds i crec que també dono tant com puc quan entrenem les fisiques... però MAI he vingut aqui a restregar-ho a ningú!

Així que menys lliçons i més exemple!

I si en algun moment mirem per nosaltres mateixos, és normal ja que la pressió és molta i de vegades has de centrar-te o tancar-te en tu mateix per a resistir!

Una abraçada a tots/es i molta sort!

Força i Constància

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30220

• forwarder
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
troll inside! :mrgreen:

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30256

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460

danics va escriure: A veure que no sé per on començar i suposo que aquest missatge portarà polèmica...

Primer de tot dir-vos que ja sé per que vaig deixar d'entrar en aquest foro habitualment com feia abans. I si he entrat ara ha sigut per confirmar el perquè vaig deixar d'entrar-hi.

Veig que us queixeu molt i que només voleu impugnar i no parar d'impugnar i tornar a queixar-vos. Malgrat coincideixi en alguna de les opinions que es donen com per exemple en el tema dels psicos i que alguna pregunta no està del tot ben plantejada, em sembla molt trist que la majoria de vosaltres volgueu impugnar. Perque la meva pregunta és: algu de vosaltres que ha anat o anirà a impugnar, impugnarà alguna pregunta que ell la tingui ben contestada? També em fa gràcia veure com molta gent diu, "no, no impugnis aquesta que la tinc bé...(que trist), o d'altres que diuen, "no, no impugneu tantes que la tercera de reserva la tinc malament i em farà baixar la nota" (lamentable...). Com sempre, tothom mira per ell mateix, per tant es perd tota la credibilitat, tant entre vosaltres com davant la gent del tribunal. Perque l'únic que esteu demostrant és que només us interessa entrar a vosaltres i als altres que els donguin.
Realment de totes les impugnacions que feu m'agradaria saber quantes es faran tinguent en compte un criteri unificat i no pròpi.
I repeteixo crec que tota la opo es una **** i les coses es podrien fer bastant millor del que es fa.

Apali, aquí us ho deixo. SORT!!!

Nanu.... en la meva humil opinió pixes fora de test... i sense pretendre ofendre eh... m'explico...

Primerament... no crec que sigui ni una majoria ni una minoria ni cap -ia... representativa o no... són simplement opinions d'usuaris que estan en el seu dret de fer-les. Per altra banda molts d'aquests usuaris que ara fan la pataleta, són dels que durant molts mesos han entrat aquí a estudiar, a comentar, a resoldre dubtes i a riure amb els companys... no és per res però veig que portes registrat desde l'abril de 2007 i només t'he vist 26 intervencions de les que majoritàriament parlen de recursos i queixes a les opos de barna... no he seguit mirant més...

Tothom està en el dret d'expresasr el que vulgui company, i jo sóc el primer que no pretenc recórrer res perquè m'ha anat prou bé però si que hi ha preguntes que jo he respost correctament (o com ells volíen que es respongués) que entenc que són impugnables. Que les impugnen? ok... que tenen raó? ok... tiu... quin problema hi veus?...

Lo maco d'aquest forum és que la gent entra a preguntar, ajudar-se i de tant en quant a fotre catchondeo... no em sembla un lloc per venir a fer polèmiques estèrils per això et dic que pixes fora de test... però... evidentment també estàs en el teu dret de pensar que tothom va a la seva ... quan la majoria dels d'aquí col·laboren a resoldre dubtes dels demés... ect.. ect.. tant de bò tothom pogués dir el mateix oi????

Salut

Impugnacions, impugnacions i més impugnacions!!! fa 16 anys 6 mesos #30275

Primero de todo, estamos opositando, o lo hemos olvidado, segundo k cada uno haga lo k kiera en su provecho sin tener k pisar a nadie, si impugnando una pregunta se ayuda a subir nota pues mejor. A lo mejor a mi me putearan alguna pregunta xo es lo k hay, en mi caso paso d rajar d nadie xk impugne o dejen de impugnar, yo con mi EKIPO iré hasta el final a muerte pasando de impuganciones y no impugnaciones solo me desvian de mi camino k es el mismo k el de todos vosotros.
HASTA LUEGO y suerte a tod@s.
SALUT!!!!!!!!!!!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena