Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Bastant sorprès amb tot plegat... fa 16 anys 6 mesos #30187

• albertrjulia
  • Avatar de albertrjulia Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
Aquesta ha estat la meva primera convocatòria i m'he quedat bastant flipat de la incompetència o com se li vulgui dir a la preparació/organització tant del psicotècnic com del qüestionari.

Primer, a l'aula 4 ( on jo hi era ) diuen que cada pregunta errònia del psicotècnic resta 0,25 punts. Fins aquí bé, després ten adones que no ho han dit a tot arreu. Al final jo pensava que cada aula feina una convocatòria diferent, potser alguns per ser conserge d'algun CEIP, en fi...

Seguidament, preguntes clarament impugnables del qüestionari que ves a saber com acabarà tot aquest percal de ara si ara no... això no és seriós.

I per rematar, rumors de que hi ha gent que ja tenia el psicotècnic i que anaven com una puta bala contestant...

Només una pregunta...i crec que ja en sé la resposta, a cada convocatòria hi ha aquests problemes? ho dic més que res per aparcar l'autoescola i deixar de gastar-me un dineral en carnets.

Oposito a provador de sofàs o betatester i fora tu... :?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bastant sorprès amb tot plegat... fa 16 anys 6 mesos #30189

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Pues piensa Albert que la opo no ha hecho más que empezar ... y aún habrá más "sorpresas"... cada año es igual...

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Bastant sorprès amb tot plegat... fa 16 anys 6 mesos #30195

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Como dice Climber... i aixo que només acabes de començar. Si ara es quan més motivat hauríes d'estar.

No se pas que faràs si et passa com a molts... portar anys sense vida social, haven-te gastat un mun de diners, hores i hores d'estudi i de patir entrenaments i trobar-te amb aquestes coses.

Aixo es paciencia, constancia i disciplina fins que surti un examen ja sigui ben montat o mal montat, i tot se't doni de puta mare i et surti tot be i cap a dins, mentrestant ... a patir com un cabró.

:wink: vinga, anims i continua que ningu ha dit que ser bomber seria jauja.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Bastant sorprès amb tot plegat... fa 16 anys 6 mesos #30234

Jo tb era a l'aula 4.

Per mi tb era la 1ª Opo, però ja esperaba això.

Només es pot dir que és lo que hay i esperem a veure com puntuen al final. Jo crec que hi hauràn sorpreses pels que han fet quinieles (algún bloc restarà, o tots), però és la meva opinió.

Per sert jo presento una carta al tribunal pq ho sapiguen que no ens quedem sense dir res, serveixi o no, és algo.

Saludus

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Bastant sorprès amb tot plegat... fa 16 anys 6 mesos #30252

Clar que sí quim, a por ellos!! ;)

Com et va anar el psico? Com a tothom imagino... el meu verbal fot pena, la màquina correctora no caldrà estar-s'hi gaire estona per corregir-lo jajaja

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.114 segons
Gràcies a Fòrum Kunena