Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30032

• furilla127
  • Avatar de furilla127 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
PRIMER MOTIU D'IMPUGNACIÓ:

¿¿¿ SISPLAU QUE ALGUNA ANIMA CARITATIVA M'EXPLIQUI COM UNA PERSONA ""INCONSIENT"" RESPON A ESTIMULS SONORS, COM NO SIGUI EN SOMNIS :shock: :shock: :shock:

SEGON MOTIU D'IMPUGNACIÓ:

SI LA VICTIMA ESTIGUES CONSCIENT,(COSA QUE JA ENS DIUEN QUE NO ES AIXI),I A MES A MES ENS DIUEN QUE L'ENTORN ESTA ASSEGURAT AIXO DONA HA ENTENDRE QUE NI LA VICTIMA NI LA PERSONA QUE L'ATENT CORREN PERILL. DONCS AQUI BE EL KIT DE LA QUESTIO S'HA DE PRIORITZAR POSSSIBLE LESIÓ CERVICAL O DE C.V.,TU NO POTS MOURE UNA VICTIMA I COLOCARLA EN P.L.S. NOMES PERQUE RESPIRA, I SI AL MOURALA AUGMENTAS L'ABAST DEL TRAUMA O DE LA LESIO, ES PITJOR EL REMEI Q LA MALATIA.

JO VAIG PENSAR AIXO HI VAIG CONTESTAR LA RESPOSTA C, COMPROVAR SI RESPON A ESTIMULS DOLOROSOS, QUE ALHORA TE SENTIT I NO TE SENTIT PEL Q EXPLICAT A DALT UNA PERSONA INCONSCIENT NO RESPON A ESTIMULS SONORS PERO SI EL Q HA POSAT LA PREGUNTA CREU Q SI ALESHORES M'ESTA DONANT LA RAO PERQUE TAMBE RESPONDRA A ESTIMULS DOLOROSOS COM PESSICS A LES CAMES I BRAÇOS PER DESCARTAR LESIO DE C.V.

BE NO M'ENROLLO MES Q SEMBLO UNA PERSIANA, SI ALGU A CONTESTAT COM JO I ES VOL POSAR EN CONTACTE AMB MI PER INICIAR LA IMPUGNACIÓ, ENVIEU-ME UN MISSATGE PERSONAL O PUBLIC

PD:ES LA PRIMERA VEGADA Q INTENTO IMPUGNAR UNA PREGUNTA SI ALGU SAP COM FER-HO Q M'HO EXPLIQUI. SORT A TOTHOM EN ELS RESULTAT DEL "PSICOTROPIC" :o :o :o MAU!!!!!!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30034

jo vaig fer un pensamen semblan i vaig ficar la c
es podria inpugnar???????????????????????????????''

SER O MORI !!!!!!!

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30035

• furilla127
  • Avatar de furilla127 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
jo ho vull probar el NO ja el tenim, pero no se com es fa

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30036

ever veteranos de gerra com es fa axo d'inpugnar ????
una en una o ja de patac fiquem la 66, la 73, 74 etc..
la 29 que me l'explicon

SER O MORI !!!!!!!

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30039

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Doncs no me l'havia plantejat així, la cosa està en que han sortit tantes preguntes d'aquest tipus i sempre es lo de PLS i vas a buscar ajut, que ni m'ho havia plantejat...

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30136

• jasonpatatan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
Bones,

Un més que va fer aquest plantejamen i va contestar de provocar la resposta als dolorosos, és el que es té que entendre no?, respira... doncs no cal buscar ajuda per fer cap rcp (per exemple) a més, si respon a efectes sonors... ja no està tant inconscient i buscant la resposta a efectes dolorosos buscariem el grau d'inconsciencia i possibles malalties de la médul·la (al no sentir les cames), o braços.. vamos... però posar-ho en posició lateral de seguretat i buscar ajuda¿?¿?¿ Si, si s'està inconscient del tot

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30137

• jasonpatatan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
M'he oblidat, jo estic d'acord en fer una impugnació d'aquesta, tampoc tinc ni idea de com es fa i quan de temps tenim, però ja podem espabilar.

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30177

Estic totalment d'acord en impugnar aquesta pregunta, el problema és que no sé com ni el temps q tenim.

Si algú ho ha fet alguna vegada q expliqui com es fa.
Per mi és de les més clares per impugnar

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30182

Sol•licitut de revisió de determinades preguntes de la prova de coneixement de la convocatòria 76/09 d’accés al Cos de Bombers dela Generalitat de Catalunya, escala Bàsica.

A l’atenció de la Sra. Rosa Batalla i Pascual, Presidenta del Tribunal de la Convocatòria 76/09 d’accés al Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya,
Jo, xxxxxxx amb DNI xxxxxxxxx amb domicili al c/xxxxxxxxxxxxx , com a participant en la Convocatòria 76/09;

DEMANO

La revisió de les preguntes següents del qüestionari Model B, de dia 31 de Gener, per entendre que les preguntes i llur respostes donades com a correctes no estan ben plantejades o son errònies:

Pregunta 66 :

El text diu així;

Un cop assegurat l'entorn, valoreu un pacient inconcient. Trobeu que respira i respon a estímuls sonors. Quina ha de ser la vostra actitud ?

Es considera com a correcte l’opció d) que diu així;

d) Col·locar-lo en posició lateral de seguretat mentre demaneu ajut.

considero que esta mal expresada perque si el pacien esta inconcien dificilmen respondra en estímuls sonors i en el cas de que o fes primer comprobariem els estimus dolorosos en les cames per confirmar que no tingo una lesio en la columna vertebral, i emb pitjorariamb la lesio

amb akesta breu i umil explicacio jo en xxxxxxxxx opinaria que la correcta es la C que diu: comprovar si respon a éstimuls dolorosos

mireuse axo si podeu millorau o milloreu que segur que o fereu millor que jo o sino paseu el correcto i la torneu a ficar que jo vaig a sopa , entretots la farem de pas tambe podem ficar la 73 i com a quedat la 74 inpugnable o no ?

SER O MORI !!!!!!!

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30206

pues yo creo que os equivocais, lo primero que te enseñan en atencion sanitaria es a asegurar te a ti y la zona y una vez comprobado que respira y demas pedir ayuda, que sentido tiene quedarse con un tio alli sin pedir ayuda para que al cabo de 2 minutos entre en parada y no puedas irte del lugar a pedir ayuda, entonces que haces le haces la rcp hasta que un alma caritativa pase por alli, pues va a ser que no, por eso tienes que ir a pedir ayuda

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30208

Razor jo estic amb tu, jo la vaig contesta bé... fa poc vaig fer un curs i has d'assegurar la zona ( ja ho diu la pregunta ) despres fas una primera valoració i despres demanes ajuda..., si esta inconscient com k pot empassar-se la llengua, vomits, sang etc has de colocar en PLS. Per tant jo la veig bastant clara, a més això k dieu k mai es mou una víctima tmp es així xk si la trobas decubit prono li tindràs k donar la volta per valorar i si cal rcp o el k sigui.....
No se si us serveix però la veig bastant, bastant perduda akesta reclamació però per provar k no kdi....

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30229

Jo la veig bastant clara aquesta pregunta...

Et trobes una persona inconscient, i li fas estímuls sonors, dolorosos, etc... si no reacciona llavors potser està en aturada però el primer que fas és paralar-li, cridar-li, pessigar-lo...

Com que reacciona, respira. Llavors... PLS

Salut! ;)

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30230

Jo també veig la resposta clara... No crec que la impugnació prosperi

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30237

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Una persona, encara q respongui a estimuls o el q sigui, no se la pot possar en PLS. 1º has de estar segur que no te cap lessio cervical, TCE o fractures.... Per mi aquesta pregunta esta TOTALMENT mal formulada, o les respostes no són les correctes. Pel fet d'arriba a un sinistre, veure a una persona al terra i respongui a estimuls vervals o motors no se li ha de posar en PLS. Recordeu que la escala de GLASGOW va del 3 al 15, i dintre d'aquesta escala hi han moltes varietats d consciencia.
Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

IMPUGNACIÓ DE LA PREGUNTA 66 DEL MODEL B !INCONSIENT = P.L.S fa 16 anys 6 mesos #30238

pero comn una persona inconcien pot respondre a estimuls sonors????????????????

SER O MORI !!!!!!!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.186 segons
Gràcies a Fòrum Kunena