Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Psicos, punt per punt! fa 16 anys 6 mesos #29715

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Hurky Purky : Por cierto, a un mono se le puede entrenar mediante Condicionamiento Operante para coger un boli o lápiz y rellenar cuadraditos o círculos. La puntuación de ese mono en el test no iría muy por debajo de las nuestras. Un buen estímulo de reflexión...

jajajajjajajajja hurky purky m'acabo de pixar de riure, ja no tinc que fer agdominals en una setmana, que boooo :lol: :lol:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Psicos, punt per punt! fa 16 anys 6 mesos #29811

A ells els és igual si és just o no.

El psico és una excusa per fer fora el 80% de la gent però de manera que aparenti tenir uns criteris científics i igualitaris per tothom. És igualitari perquè tothom estava igual de... desinformat, i és cientific perquè es corretgirà seguint els mateixos criteris matemàtics.

Que el psico reflecteixi el teu nivell intel.lectual o la teva aptitud no és una cosa que es valori realment en aquesta prova.

Amèn.

Psicos, punt per punt! fa 16 anys 6 mesos #30093

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

rampanat va escriure: Hurky Purky : Por cierto, a un mono se le puede entrenar mediante Condicionamiento Operante para coger un boli o lápiz y rellenar cuadraditos o círculos. La puntuación de ese mono en el test no iría muy por debajo de las nuestras. Un buen estímulo de reflexión...

jajajajjajajajja hurky purky m'acabo de pixar de riure, ja no tinc que fer agdominals en una setmana, que boooo :lol: :lol:

Rampa, aún así, aclaro por si algún mono ha leído eso y se ha sentido ofendido...

Los chimpancés, si no recuerdo mal, tienen una memoria visual increíble. Quizá pueden memorizar 10 dígitos en 1 ó 2 segundos. Nosotros, en cambio, memorizamos una media de 7 símbolos, en cuanto a memoria de corto plazo u operativa se refiere. Pueden ser palabras, letras, dígitos, etc... De ahí que le cueste a la mayoría de personas memorizar un número de móvil.

Así que estad al tanto, encima en el pajarito seguro que van muy bien... :lol:

Psicos, punt per punt! fa 16 anys 6 mesos #30098

Sempre les mateixes discusions i al final sempre passen els psicos els que normalment fan be els psicos. Per algo sera.

Psicos, punt per punt! fa 16 anys 6 mesos #30170

Jo no vull desanimar a la gent, però a mi el verbal m'ha donat temps d'acabar-lo. Just, però m'ha donat temps.

El matemàtic he fotut la gran enganxada, me encallat en els primers, i al veure que no podia he passat a la segona que faltaven mil dades i havies de fer moltes operacions per treure una. Per tant he tornat al principi i la he cagat perquè no he vist les operacions fàcils.
´
Les sèries no les he vist. Crec que més pels nervis que perquè fossin molt difícils.

Espero que faci mitja i no que contin les parts per separat. Allò de treure mínim X a totes les bateries.

El que si que us puc dir, que crec que estaben bastant mal fets aquests psicos perquè té més lògica comença per fàcil i anar pujant el grau. Així han premiat més la picardia que l'agilitat mental. Malauradament és així.

Us desitjo sort a tots i sobretot a mi :D

Salut!

Psicos, punt per punt! fa 16 anys 6 mesos #30214

Pensó igual que el Assiss, mira el de catalá,no m'ha semblat tan difícil i ho diu un que li costa molt el catalá!
Era buscar la quantitat i relacionar, et demanaven una historia de uns 2000, buscavas en el text el grup del 2000, que hem sembla que era Treball, i després relacionavas amb la lletra que le corresponia....el problema els nervis...a casa i amb dos minuts més tothom del foro ho faria bé!!!segur

Psicos, punt per punt! fa 16 anys 6 mesos #30253

Bon article aquest que has posat amb el link, hurkypurky.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.127 segons
Gràcies a Fòrum Kunena