Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10400

• damià
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 3
D’aquí poc, tinc pensat anar a viure a Barcelona per a preparar les oposicions de bombers.
Voldria fer-ho de manera presencial, tant el temari com les proves físiques, i estar-hi del mes de setembre - octubre fins el mes de mai - juny (per poder anar a la campanya forestal).
El dubte que tinc es : quina es la millor acadèmia ?
Ja se que no nomes depèn de l’acadèmia, sinó també de les ganes que posa un, però també es veritat que el professorat influeix.
De ser possible, també m’interessaria preparar les proves de conducció.
Per ara n’hi han dues que m’han cridat l’atenció : Llorenç i Instant Access.
Us agrairia que em donéssiu la vostra opinió, i si tinguéssiu constància d’alguna altre acadèmia que me la féssiu conèixer.

Gracies, Damià

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10421

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Damià, yo ya me he repetido varias veces en el mismo tema, pero sigo reiterando que, en mi opinión, el mejor sitio es Llorenç. Las físicas las preparan de p.m., saben lo que hacen y siempre miran por nuestro interés. La teórica también está bien, hay un profe muy competente. Y si quieres psicotécnicos, personalidad y camión, pues también lo puedes preparar aquí.

Joer, parece que sea algún familiar de ellos, o que cobre por hacerles publi, no? ... jaja!!! pues no, no, simplemente es lo que pienso.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10430

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Estoy con Climber..yo soy nuevo en Llorenç, pero ya he visto en pocos dias los resultados..hay gente muy preparada en las fisicas, con 9 y 10 en las pruebas..eso si, hay que sufrir y dedicarle muchas horas de entreno!!

En estos tiempos de crisis...........

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10490

• damià
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Gracias por contestar. Cuando pueda me pasare por Llorenç a ver que tal son las instalaciones y eso. Pero allí se paga al mes ¿no? Así cuando te vas de escuadra no pagas. Y más o menos cuanto se llega a progresar en un año de academia? Ya se que todo depende de las ganas, pero es para tener una idea.

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10491

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Hola Damià.
Yo no entreno en el llorenç, pero si en otro gimnasio. Tampoco he ido nunca a una academia para preparar las opos, pero te diré que el primer año que me presenté me fue muy bien después de 8 meses de preparación intensiva (teórico por mi cuenta y físicas en un gimnasio especializado).
Si te lo curras y pillas unas buenas instalaciones que te preparen bien como las que te proponen Climber y Di2007vad, y estudias a mogollón, en un año puedes estar a tope!
Salud y mucha suerte!!

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10500

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Exactamente, la cuota que se paga es mensual. Las instalaciones ya verás que te convencerán al 100%.
Cuánto se puede progresar en un año? Buff... difícil pregunta pues hay más de un aspecto a tener en cuenta. Primero, cada uno es un mundo, y cada uno evoluciona a un ritmo distinto. También hay que tener en cuenta la posibilidad de lesionarse ... sobretodo al principio si uno no está acostumbrado a hacer deporte a un alto nivel, ni a escuchar al cuerpo cuando te pide un "break" ...
Pero bueno, como dice Turu en un año puedes estar a tope. Pero la cuestión no es tanto estar "a tope" o no, sino que le gente que lleva más de 1 año y más de 2 están "suuuuper a tope".
Lo más importante de todo: las ganas y la motivación.
Un saludo!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10548

• damià
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
A ver, yo por ahora estoy sobre un 5 en las físicas pero espero llegar al 8.
He enviado un e-mail al Llorenç pero no contesta. De los 3 números de móvil que hay en la Web ¿cual vale mas llamar? Es que me gustaría hablar con ellos antes de entrar.

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10564

Bones,
Jo m'estic "auto-preparan" les meves primeres opos i pel tema de les fisiques tambe em plantejo apuntar-me al Llorenç. Climber, veig que estas molt content/a del gimnas oi?? jo visc a 40 km i no hi podria anar cada dia, creieu que val tan la pena.
Una altra cosa, personalment crec que al les opos de bomber se li dona molta importancia a les fisiques quan una gran part de la nota ens la juguem a la teoria i sobretot al camio, es a dir, prefereixo apretar fort ara pel teoric i despres si cal dedicar 12 hores diaries a fisiques es dediquen...nomes son opinions d'un novato eee :D

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10567

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
aqui a Llorenç, quan s´acosta la data de les opos lloguem camions, qui vol s´apunta i fa pràctiques junt amb dos companys durant dues hores i mitja amb un professor d´autoescola, a uns 50 euros entre tots tres, les sesions que calguin, segons la gent apuntada.. Si voleu que us fiquin caña...aquest és el lloc.
Yo porto aqui 3 setmanes i estic flipant!! Aqui el que en un any no treu bones notes és perque no vol.

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10574

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Te respondo por MP

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10577

ei! di2007vad, veig que ets de Sant boi, jo soc de Granollers, però la meva xicota és del teu poble, així que m'estic plantejant la possibilitat de acoplarme al seu pis per que em quedi més aprop Llorenç, ja que per aquí no hi ha res per a preparar-se "que yo sepa", com tu montes tu per anar fins allà? hi ha bona convinació de FFCC? millor cotxe?

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10579

• damià
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Lo de preparar la conducció esta de conya perquè lo de aconseguir un camió no tothom u pot fer. di2007vad, lo de que et foten canya que u dius per lo general o en físiques ? I els professors del temari que tal son ?

Preparar les oposicions fa 18 anys 2 mesos #10604

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
A Josep David. Anar a Barna és un pal, però no queda altre opció si vull prepararme com cal. Yo vaig en cotxe ja que si no hauria d´agafar el carrilet, el metro i després caminar una mica. En cotxe es tarda entre 15 minuts i mitja hora, depèn del tràfic. Jo per entrenar a les 8 surto a les 7( ni se´t´acudeixi trigar més en sortir!!), que si no hi ha moltes cues aqui a Sant boi. Ja quan arribo alla menjo alguna cosa de casa...per tornar sense problemes..i per la tarda has d´anar a les 3.30 millor que a les 6, es clar, molt de tràfic.

Per Damià. Jo només vaig alla a preparar les físiques, ja em vaig apuntar a Acces en octubre més o menys, i l´unic que em serveix d´ allà son la qüantitat de test que tinc, si tens bons hàbits d´estudi estudia pel teu compte, com vulguis..
Les fisiques ho preparen bé, no com diu en la pàgina de Llorenç( entrenament personalitzat) però toques totes les proves, hi fem exàmens mensuals..

Jo creia que estava bastant en forma, i ho estic, però hauries de veure com están els que ja porten temps entrenant especificament les proves!
Temps al temps!! :wink:

Preparar les oposicions fa 10 anys 9 mesos #52768

Hola bones hem dic Pol i tinc 21 anys, soc de Arenys.
Estic molt neguitos pq estic mirant moltes academies per preparar fisic , teoric i psicotecnic desde fa dos mesos i estic molt indecis. Vui trobar la millor pq son molts diners i no vull que m' enganyin! Estic molt preucupat si hem poguessiu orientar hem farieu un favor molt gran. Moltes gràcies

Preparar les oposicions fa 10 anys 9 mesos #52770

El primer que crec que hauries de fer es deixar d'estar tan neguitos, això es una cursa de resistencia, amb força pero tranquilitat.
Tens 21 anys o sigui, no tinguis presa, per les fisiques aqui ja estaba comentat el tema de Llornç, jo també ho recomano.
Teòrica jo ho he fet sempre pel meu compte així que t'assesorin uns altres que ho farán millor, però també valora que no es 100% necessari.

Anims.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.214 segons
Gràcies a Fòrum Kunena