Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Bombero-Conductor Diputacion de Soria

Bombero-Conductor Diputacion de Soria fa 9 anys 8 mesos #44119

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 57
Hi ha de tot !!! Casum l'ou, jo el que no tenia ganes es d'escriure tot el que s'ha de fer. A ver que t'ho dic de memoria....

S'ha d'adjuntar fotocopia del carnet de conduir, graduat escolar o la titulació equivalent i els merits, tot compulsat.

La instancia que tens a la pagina web rellenada. Te la descarregues directament, la rellenes i xim pum

I per pagar la instancia, a la web tens un enllaç on entres tots els teus datos i ja et fa un formulari amb codis de barres ( com a barna ) i te l'imprimeixes. Tu pots decidir si ho pagues online o amb el que t'imprimeixes vas als bancs que et fica i ho pagues alli. Jo vaig imprimir i anar al banc a pagar els 10 euros de taxa.

Instancia, paper de les taces i fotocopies compulsades ho fots a un sobre i ho envies a la Diputacio provincial de soria que si no recordo malament abaix de tot del full de l'instancia mateix tens la direcció.

Aish, que agafo artrosis de tant escriure, ay señor, llevame pronto !

Bueno Torrens, el dia del psico hem deus un cafe pulumenos 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Bombero-Conductor Diputacion de Soria fa 9 anys 8 mesos #44124

• Torrens
  • Avatar de Torrens Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
Gràcies. Segur que algú apart de mi l'hi és d'ajuda l'explicació.

Em comprometo en un futur a ajudar a algu que es trobi en situació similar i nesseciti una explicació.

JM el cafè el farem, ara bè, pagaras tu!.

Salutacions.

Bombero-Conductor Diputacion de Soria fa 9 anys 8 mesos #44129

• victor
  • Visitant
  • Visitant
Han suspes l´oposicio fins nova ordre aci teniu l´enllaç
<!-- m --><a class="postlink" href=" www.dipsoria.es/index.php/mod.pags/mem.d...ria.1048/relmenu.352 "> www.dipsoria.es/index.php/mod.pa ... elmenu.352</a><!-- m -->
Ara a saber quan la fan, vinga deu.

Bombero-Conductor Diputacion de Soria fa 9 anys 8 mesos #44130

• Torrens
  • Avatar de Torrens Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
Collons! De nou en el limbo d opos.

Bombero-Conductor Diputacion de Soria fa 9 anys 8 mesos #44133

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 57
La mare que els va..... 10 euros de taxes + 5 de gastos de envio certificat a la basura, hem sorprenderien molt que hem truquessin per telefono per tornarme els pempins.

al maig o al juny vaig pagar 60 nyapos per la opo de Málaga i al juliol la van suspendre i encara no se sap res de res, pero els meus diners ja els tenen a les seves buchaques.

Començo a pensar que es una nova tactica per recaudar calers, treuen anunci de opo i quan la gent ja ha ingresat calers i ha tirat instancia, la suspenen.

Ai senyor, llévame pronto....

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Bombero-Conductor Diputacion de Soria fa 9 anys 8 mesos #44136

Quins collons! Estem gafats!
Aquesta opo ja es va aturar per les mateixes raons i al tornar-la a activar es soposava que ja s'havia resolt el problema.
Sembla que tens raó, que estan trobant noves formes de recaptació, i com son 10€ poca gent reclamarà!
Però no patiu que segons "l'estimat" Rajoy a Espanya no hi hauran retallades en seguretat (caldria saber si als bombers els inclouen).
Apa no us desanimeu que no hi ha mal que duri 100 anys.
Bon any a tothom!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.