Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Preparació física per a les oposicions a bombers a fa 1 mes 2 setmanes #71434

• Vull_ser_Bomber
  • Avatar de Vull_ser_Bomber Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 1
Hola a tots,

Estic interessat en presentar-me a les properes oposicions a bombers de Barcelona i voldria saber si algú podria donar-me alguns consells sobre la preparació física. Com sabeu, la preparació física és una part important de les oposicions a bombers i, per això, m'agradaria estar ben informat sobre les expectatives i els requeriments físics que se'm demanaran.

En concret, m'agradaria conèixer quines són les proves físiques més comunes que s'han de superar en les oposicions a bombers a Barcelona i quins són els requisits mínims per passar-les. També m'agradaria saber si hi ha algun tipus d'exercici o rutina d'entrenament específic que recomanin els bombers professionals per preparar-se per a aquestes proves.

També m'agradaria saber si algú ha fet alguna oposició a bombers a Barcelona anteriorment i quina ha estat la seva experiència en el que es refereix a la preparació física. Quins han estat els majors desafiaments i com els han superat? Què recomanen als aspirants que s'estan preparant per a les oposicions?

Agrairia qualsevol consell o suggeriment que pugueu donar-me sobre la preparació física per a les oposicions a bombers a Barcelona. Moltes gràcies per endavant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.079 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.