Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Estudiant de grau i màster de física fa 3 setmanes 3 dies #71225

• VFRub
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia,
Sóc un estudiant de Física que des de fa temps m'agradaria ser bomber, focalitzat en la part més tècnica d'aquesta feina (càlculs matemàtics, meteorològics, etc.)

Més d'una vegada m'han dit que amb els meus estudis (Grau en física, màster en astrofísica), m'haurien d'ajudar per a aquesta feina, sobretot per tenir coneixements molt avançats en matemàtiques i meteorologia.

Ara bé, llegint les bases de inspector o sots-inspector (d'altres només hi ha promocions internes fins a escala bàsica), posen com a requisits tenir graus, però només esmenten arquitectures tècniques i demés.

La pregunta és si amb els meus estudis puc fer aquestes oposicions o algunes altres del cos superiors a bomber d'escala bàsica, o l'oferta només és pública per a arquitectes i enginyers.

Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Estudiant de grau i màster de física fa 3 setmanes 2 dies #71229

Pots accedir perfectament a qualsevol escala i categoria amb la teva formació, tant per torn lliure com per promoció interna. Ara mateix torn lliure per tu :-). A l'Ajuntament de Barcelona anteriorment sí que demanaven un perfil més específic d'enginyeria o arquitectura, mentre que a la Generaligat quasi sempre han demanat de forma genèrica un grau o equivalent (abans diplomatura o llicenciatura, segons l'escala).
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: VFRub

Estudiant de grau i màster de física fa 3 setmanes 2 dies #71230

• VFRub
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gràcies! :)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.098 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.